Piotrek98igo Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 a co bmw sie nie psuja?wez skoncz bo tu nudne sie robi...
NYNA Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Audi dało ciała z 2.0 TDI a reszta silników wcale nie jest bardziej awaryjna niż silniki w BMW czy inne więc nie wiem co się tak uparłeś że BMW ma idealne silniki skoro one też się psują, pierwsze 3.0 BMW też miały problemy z wtryskami i wiele innych różnych by się w każdym znalazło bo nie ma idealnych silników.
Gość DiM Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 są. Stary poczciwy 2.0 r6 150ps z bmw
Piotrek98igo Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Albo słynne 2,5 140KM w audi tez to mialem pisac
Gość DiM Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 : Albo słynne 2,5 140KM w audi tez to mialem pisac Dokładnie :wink4
Skyliner89 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Każdy silnik się psuje, ale nie które mniej, a drugie więcej... BMW też miało ujowe diesle tzw. TDSy, ale po kilku latach ich silniki benzynowe czy diesla są jedne z najlepszych na świecie. 2.5 TDI w Audi to miał chyba 150KM a nie 140KM... :gwizdanie: Czy Audi oferuje taki silnik, który przy spokojnej jeździe spali mi w mieście 8-10 litrów na 100km, a jak się przyciśnie to spali 12-14 litrów na 100km, w dodatku ma prawie 200KM pod maską i jest to silnik benzynowy?
GILI Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 2.5 TDI w Audi to miał chyba 150KM a nie 140KM... :gwizdanie Bez awaryjny był R5 pompa VP 37 i miał w Audi C4 140KM VW Multivan 150KM Czy Audi oferuje taki silnik, który przy spokojnej jeździe spali mi w mieście 8-10 litrów na 100km, a jak się przyciśnie to spali 12-14 litrów na 100km, w dodatku ma prawie 200KM pod maską i jest to silnik benzynowy? tak. ma ponad 200KM, 2.0tsi....
Skyliner89 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Z tego co się orientuje to jest 2.0 200KM-220KM TFSI i występuje w Audi A4 B6/B7, a jak z niezawodnością? Czy ten silnik nie jest wrażliwy na jakość paliwa? .
Armi Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 2.5 TDI w Audi to miał chyba 150KM a nie 140KM... :gwizdanie: Nie napisałbym takiej bzdury: niezawodne silniki audi to 2,5 TDI 150KM. Widać, że tak bronisz tego bmw a nawet nie wiesz jakie dobre silniki miało audi :gwizdanie: Cudze chwalicie, swego nie znacie
Skyliner89 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie bronie BMW, tylko biorę każdą marke pod uwage... 2.5 TDI 150KM to akurat nie udany silnik Audi w którym dochodzi do uszkodzenia pomp wtryskowych i przedwczesnego zużycia się wałków rozrządu, a co do 2.5 TDI 140KM to nie wiem... Jedni chwalą 2.5 TDI 150KM, że to super silnik, niezawodny itp., a drudzy go przeklinają, że to jest szajs, szrot itp. Zdania co do niezawodności tego silnika są podzielone, ale i tak bym nie kupił Audi z tym silnikiem wiedząc co mnie może spotkać...
Armi Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie bronie BMW, tylko biorę każdą marke pod uwage... 2.5 TDI 150KM to akurat nie udany silnik Audi w którym dochodzi do uszkodzenia pomp wtryskowych i przedwczesnego zużycia się wałków rozrządu, a co do 2.5 TDI 140KM to nie wiem... Jedni chwalą 2.5 TDI 150KM, że to super silnik, niezawodny itp., a drudzy go przeklinają, że to jest szajs, szrot itp. Zdania co do niezawodności tego silnika są podzielone, ale i tak bym nie kupił Audi z tym silnikiem wiedząc co mnie może spotkać... Nikt tu nie napisał, że 2,5 TDI V6 to świetne silniki (nawet ich użytkownicy często przyznają, że to silniki specjalnej troski). VAG dał plamę z 2.5 150KM i 2.0 140KM ale reszta silników diesla jest ok. To trochę niehalo zachwalać inne silniki nie mając pojęcia, jak niezawodne są silniki VAG (nie licząc wtop, które na koncie mają również inne koncerny). Dlatego napisałem, cudze chwalicie - swego nie znacie
Skyliner89 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 1.9 TDI to za mały silnik, znowu 2.0 TDI 140KM awaryjny dopiero od 2008 roku warto kupić, bo weszła wersja poprawiona czyli 2.0 TDI 140KM CR (common rail), 3.0 TDI dopiero od 2006 roku warto kupić czyli wersje 232KM, a najlepiej od 2008 roku wersje 240KM. Oczywiście Audi z silnikami 2.0 TDI 140KM PD czy 3.0 TDI 224KM też jeżdżą, ale są to samochody tzw. "podwyższonego ryzyka". Sytuacja jest taka sama jak w przypadku 2.5 TDI 150KM, że są zwolennicy i przeciwnicy tych silników. Jeden trafi na perełke, drugi na mine czyt. skarbonke bez dna... Nie ma reguły.
jarecki91 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 a ja sie z tym nie zgodze mam 525 TDS AUT. 460 tys na blacie i jedynym zabiegiem jaki jej zrobilem to jest pompa wody posiadam to auto od 2009R 100TYS zrobilem i poza wymianami i pompa wody nic jej nie robilem jak tds jes poprawnie urzytkowany i ma wymiany na czas to to auto bedzie chodzic (aby nie katowac na zimnym i bedzie ok)...
Wojto Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 kilka lat minęło, kilku forumowiczów kupiło sobie w międzyczasie BMW więc można poznać opinie, a temat ciekawy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się