Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Jakość wykonania najnowszej A4 - fakty i mity dotyczące nadwozia B8...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

aha ok myslalem ze mnie juz tu blokujesz Bart :))))

poczytaj sobie o sprzecie nowe auto test z marca 2011

czad jest poprostu czad

Napisali co się stało z przekładnią? 2.7TDI FWD więc Multitronic więc tym bardziej jestem zainteresowany...

Opublikowano

przyczyna byla ze na niskich predkosciach stukalo/chrupalo cos w skrzyni

po ogledzinach "czytaj podobno(pewnie sprawdzali w SService :))" wina byla jedna kulka w jednym z lozysk w skrzyni ktora podobno z winy uszkodzonej struktury materialowej (czytaj pierd... wam glupoty zebyscie nie mysleli ze sfakaly sie lamele albo oberwalo kosz) ta oto kulka nie toczyla sie rowno i to wywolywalo chrupanie/chrobotanie/stukanie

-- dla mnie to ze tak powiem dosc kolorowo opisane bo dzialo sie to w niskich predkosciach(a co w wysokich kulka sie juz nie kreci?? wtedy by dopiero byl szum - widzialem test skrzyni naocznie i jak sie sypnie lozysko to tak buczy niemilosiernie i to wcalym zakresie obrotow) po drugie wymeinili cala skrzynie jesli bylby to tak drobny feler nie wymieniali by jej bo i tak auto stalo tydzien na serwisie

pompa przeciekala i tez zostala wymieniona

do tego kolesie sie wku.. ze wycieraczki sie chowaja pod maska i jak przymarzna nie ma szans ich ani otworzyc przez mmi ani oderwac od szyby bo miejsca nie ma trzeba grzac auto -- senowne grzanie przedniej szyby w tych modelach

najbardziej rozpindala mnie tekst

koles pisze ze srednie spalanie 8,5 a podane w normie 6,5 jest dosc duze ze sfakala sie skrzynia i pompa wody ze scielo opony ze sie kanapa daje rozlozyc tylko poprzesz skomplikowane przekladnie zaslony powierznchni bagaznika wraz z siatka

koles podsumowuje

pomimo ze kombinacja tego silnika z ta skrzynia nie jest optymalna – (a jaka niby byla by optymalna? Oferuja taki zestaw wiec jest optymalna sprawdzona przetestowana co ta debilne pierdoly) to:

cytuje „ten audi oczarowal nas swoja niezawodnoscia“ ( noz ku*** jego m*** wysrala sie skrzynia i pompa wody przy 30tys km scinalo opony po 15tys wymiana na nowe i tydzen bylo auto w serwisie a on pisze o niezawodnosci toz sie nalezy wpier*** jak nic za obraze czytelnika) albo mam rozumiec ze nowe auta maja sie fakac co seris zeby dymac klienta bo inaczej tego nie rozumiem ???????

zeby nie bylo ze to wyjatek oto kolejny test samochodu z tego samego koncernu VAG

strona1.jpg

strona2.jpg

Opublikowano

Ten artykuł to jakaś lipa - żeby z powodu łożyska wymieniać skrzynię? Gdzie oni to naprawiali :wallbash:

Śmierdzi mi to odpowiednikiem naszego Auto-Świata (lub gorzej :thumbdown:).

Opublikowano

Ten artykuł to jakaś lipa - żeby z powodu łożyska wymieniać skrzynię? Gdzie oni to naprawiali :wallbash:

Śmierdzi mi to odpowiednikiem naszego Auto-Świata (lub gorzej :thumbdown:).

problem w tym ze to dosc znane czasopismo

auto bylo naprawiane w serwisie audi i to seris audi tak te usterke naswietlil a nie ta gazeta

gazeta dostala auto na testy ktore to sie spierniczylo oddali do serwisu audi bo na gwarancji

i to serwis audi im wlasnie takie info dal w odpowiedzi ja podejrzewam ze typowo pod czytelnika

wiesz jak jest u nas tez sie nie naswietla problemow z silnikami pisze sie jakas drobnostke

Fakt autentyczny kolezance z pracy na przegladzie warsztat stwierdzil ze ma uszkodzony zacisk tylengo hamulca (jak oni to stwierdzili to sie nie dopytalem niestety)

auto e-klasa 2,5 roku przelot 38 tys km silnik 320cdi

wymieniali zacisk tylnego hamulca przez prawie 2 tygodnie!!!

do tego jeszcze musiala 300euro zaplacic bo – uwaga zacisk to jest verschleißteil – czesc zuzywalana!!!!!!!!!!! Od kiedy kur.. je.. ma… niedlugo wsztyko bedzie czesc zuzywalna – klocki tarcze plyny to rozumiem ale zacisk przy 38 tys !!!!!!!!! no ale mniejsza z tym

Odpowiedz dla niej – nie mamy zacisku na stanie trzeba zamiwic bo to specjalny! (dodam jeszcze warsztat firmowy w sindelfingen tam gdzie skladaj e-klase i oni nie maja zaciskow!- tak ja sie jej staralem to wyjasnic ze ja nabijaja w dodatku ona i jej maz pracownicy merca)

Wiec ja dzwonie dzien pozniej do tego samego warsztatu i mowie ze chcialbym zamowic zacisk taki a taki podalem numer zacisku koles mowi ze jak do 16 zamowie to na 9 rano bedzie a wiec WTF!!!!

Co sie okazalo te pedaly wykryly ze auto zaczyna rdzewiec i w dodatku bylo cos jeszcze z walkiem kardana i przekladnia planetarna a nie wiem czy nie skrzynia bo te wsztykie podzespoly sa nowe i auto malowane pod spodem nowym konserwantem  tak sie dyma klienta na warszatach

a wiem ze teraz robia takie jaja ze np oddajesz auto na serwis to wymieniaja czesci wadliwe na nowe tzw UPDATE klient o tym nie wie cieszy sie szczesliwy z wymienionego oleju  paranoja sie zaczyna dziac i tyle powiem

Opublikowano

Kur..a jak wlaczę sprzęt grający to cos bzyczy,ktorys tweeter chyba.

Strasznie ciezko to zlokalizowac a oczywiscie czasem bzyczy czasem nie... :wallbash:

Nawet wspomagajac faderem i balancem nie jestem niczego pewien.

Wydaje mi sie ze to tył za pasazerem(czyli rozbieranie tego w A5 to totalna lipa) :wallbash: :wallbash:

Miał kiedys ktoś z was cos takiego ?Raz slychac ,raz nie slychac..kumpel mowil ze mial podobnie w A6 C6 i poruszał glosniczkiem po zdjeciu tapidcerki i przeszło.. :wallbash:

Ten sprzet to kupa zawsze to mowiłem..

Opublikowano

Kur..a jak wlaczę sprzęt grający to cos bzyczy,ktorys tweeter chyba.

Strasznie ciezko to zlokalizowac a oczywiscie czasem bzyczy czasem nie... :wallbash:

Nawet wspomagajac faderem i balancem nie jestem niczego pewien.

Wydaje mi sie ze to tył za pasazerem(czyli rozbieranie tego w A5 to totalna lipa) :wallbash: :wallbash:

Miał kiedys ktoś z was cos takiego ?Raz slychac ,raz nie slychac..kumpel mowil ze mial podobnie w A6 C6 i poruszał glosniczkiem po zdjeciu tapidcerki i przeszło.. :wallbash:

Ten sprzet to kupa zawsze to mowiłem..

Głośnik Ci bzyczy i od razu całe auto lipa :mysli:

Opublikowano

A jednak to nie głosnik..kiedys drzwi rozbierali w ASO i pozniej sie okazalo ze listwe dekoracyjna zepsuli ..polamali dwa zaczepy..lekko to bylo podklejone teraz pewnie na wskutek upalu klej popuscil i listwa wpada w minimalne drgania.. :tongue4:

Trzeba kupic nowa :disgust:

BTW Bart gdzie pisałem że auto lipa? :blink:

Chodziło mi o sprzęt grający :D

Opublikowano

BTW Bart gdzie pisałem że auto lipa? :blink:

Chodziło mi o sprzęt grający :D

Wybacz - moja wina, tak to odebrałem :wink4:

Opublikowano

Brysio lubie Twoje wypowiedzi na forum :good: nie owijasz w bawelne :good:

Opublikowano

a Ja napisze tyle:

Jeśli B8 nie spełnia Twoich oczekiwań i jest tak do d... autem jak co poniektórych opinie, to go sprzedaj ! :naughty: Po co sie denerwować ,szkoda Twojego czasu na pisanie opinii tutaj :decayed: kup biemdablju :wink4:

Opublikowano

Cuber chyba każdy ma prawo wyrazić opinię..... a co do B8 to cena jakoś jest niekorzystna

odnośnie "biemdablju" jak to określiłeś to życzyłbym sobie by silniki audi były tak poprawnymi, trwałymi konstrukcjami jak "biemdablju" - może kiedyś im się uda dogonić konkurencję w tej materii :)

Opublikowano

najlepsze wyjscie to silniki bmw i wnetrze audi,no ale tak nie ma :confused4:

Opublikowano

a nom niestety.... :smutas: wtedy to może bym i dizzle polubił

Opublikowano

dlatego nie ma jak to merc :decayed:

Opublikowano

Wlasnie siedzialem w C klasie kumpla 2008 kupiona w salonie pierwszy wlasciciel 70tys przebiegu i zgroza jak tam sie plastiki łuszczą normalnie szok :thumbdown:

A samo auto z zewnatrz bardzo mi sie podoba..a srodek kupa straszna.

Opublikowano

Cuber chyba każdy ma prawo wyrazić opinię..... a co do B8 to cena jakoś jest niekorzystna

dla mnie wiarygodne mogą byc opinie tylko użytkowników B8 ( a jednak ich posiadacze mają zgoła odmnienne zdanie niż reszta ) a nie tylko tych co coś tam widzieli cos tam słyszeli itd itp a jak ktoś z B8 marudzi( a jak widać mało takich ) to zadam pytanie po co kupował? przecież widziały gały co brały :gwizdanie:

Opublikowano

Kolega kupił B8 2010r 3.0tdi 45tkm, juz sie przekładnia kierownicza wys...rała, ciekła

zawiasy skrzypią, raz w miesiącu smarowanie, plastiki trzeszczą, wycieraczki 3 razy wymieniane, skrzypią

podczas podnoszenia przednich szyb słychac stukanie, klimatyzacja szwankowała, raz zalało wnetrze

to tylko niektóre usterki, ogólnie rzecz biorac za taka kase nie powinno byc takich cudów :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

Boże to chyba moje B8 to jakiś ewenement , bo kompletnie nic ale to nic się nie dzieje :kox: :kox: :kox:

Kolega kupił B8 2010r 3.0tdi 45tkm, juz sie przekładnia kierownicza wys...rała, ciekła

zawiasy skrzypią, raz w miesiącu smarowanie, plastiki trzeszczą, wycieraczki 3 razy wymieniane, skrzypią

podczas podnoszenia przednich szyb słychac stukanie, klimatyzacja szwankowała, raz zalało wnetrze

to tylko niektóre usterki, ogólnie rzecz biorac za taka kase nie powinno byc takich cudów :wallbash: :wallbash: :wallbash:

niech kolega sprzeda , po co mu takie auto które sie psuje i trzeszczą plastiki ? :mysli:

Opublikowano

Kolega kupił B8 2010r 3.0tdi 45tkm, juz sie przekładnia kierownicza wys...rała, ciekła

zawiasy skrzypią, raz w miesiącu smarowanie, plastiki trzeszczą, wycieraczki 3 razy wymieniane, skrzypią

podczas podnoszenia przednich szyb słychac stukanie, klimatyzacja szwankowała, raz zalało wnetrze

to tylko niektóre usterki, ogólnie rzecz biorac za taka kase nie powinno byc takich cudów :wallbash: :wallbash: :wallbash:

To musiała być jednak mocniej strzelona niż przypuszczał.. :gwizdanie: :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...