Lux Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Witam Mam problem i czym wiecej osob slucham i czytam, to tym wiecej mam niejasnosci. Ale po kolei. Zjechalem tarcze i klocki tyl. Kupilem komplet, ale okazalo sie, ze moje stare tarcze maja pierscienie ABS (chyba tak to sie nazywa). Chialem dokupic same pierscienie, ale podobno sa dwie wersje? Niiektorzy mowia, ze nie da sie tego sciagac i przekladac? Ze starych mechanik mowi, ze nawet jak by udalo mu sie je zdjac, to sa w oplakanym stanie (przegnite). Teraz pytanie do fachowcow Czy dokupic takie pierscienie (oczywiscie pod warunkiem gdy uda sie to zamontowac), czy lepiej caly zestaw z pierscieniami? Czy sa rozne rodzaj pierscieni? Rocznik mojej A4 97. W internecie widzialem pierscienie ABS tylko w rzczywistisci chyba inaczej wygladaja. MOze ktos ma zdjecie jak powinny wygladac?
Dev Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 zrob foto tej tarczy, prawdopodobnie masz stare tarcze z pierscieniem stalym jak jednolity odlew
Lux Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 dziekuje za pomoc zamowilem pierscienie z mozliwoscia zwrotu, jak nie beda pasowaly kupie caly kompet jak bede mial rozebrane kolo to fotke zrobie
ino_hizo2 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Pierścienie zejdą same po podgrzaniu palnikiem. Jak nie było żadnych problemów z ABS-em to po co inwestować.
Dev Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 tutaj nie ma problemu z ABS-em tarcze sa do wymiany
ino_hizo2 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Małe sprostowanie dla Pana devastation Moje spostrzeżenie odnosi się do : "Chialem dokupic same pierscienie, ale podobno sa dwie wersje? Niiektorzy mowia, ze nie da sie tego sciagac i przekladac?"
Dev Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 jest tak jak napisalem, tarcze byly z pierscieniem wymiennym i niewymiennym, odlew pierscienia jest razem z tarcza
Marcin_F Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Nie kupuj tylko zdejmij ze starych Nie wiesz jak to Ci powiem: Połóż tarczo piastę do góry pierścieniem, nagrzej palnikiem pierścień do czerwoności a następnie odwróć tarcze i uderz o podłoże, pierścień powinien spaść. W rękawicy weź szybko ten pierścień i nałóż na nową tarczo piastę, powinna spokojnie wejść. Tylko nie może być pęknięta bo ABS nie będzie działał.NIE POLEWAJ WODĄ musi sam ostygnąć. Jak ostygnie to się zaklinuje. (rozszerzalność cieplna) Tylko taki sposób pomaga 100%, osobiście przerabiałem.
dygin Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 ja miałem problem z abs-em, długo szukałem przyczyny, podmieniałem czujnik abs-u itd, okazało się, że tarcza ABS-u miała luz i nie siedziała sztywno na piaście, kręciła się delikatnie na niej związku z czym miałem błąd w odczycie i ABS się wyłączał. Kupiłem nową tarcze ABS w ASO, nie była strasznie droga, była inna niż oryginalna ale pasowała i wszystko później działało jak trzeba. W każdym razie jeżeli nie masz problemu z ABS-em nic nie kombinuj, co najwyżej wyczyść te tarcze i tyle, jeśli będą jakieś problemu to wtedy ewentualnie kup nowe. Aha, ja nowa tarcze po prostu nabiłem na piasę, nic nie podgrzewałem ale trzeba to robić delikatnie i równomiernie żeby się nie siadła równo.
Lux Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 zrobilem tak ze starych nie dalo sie zdjac pierscieni ABS bo przegnily, byly od nowosci nie zmieniane kupilem tarcze i osobno pierscienie (juz takich oryginalnych nie dostalem jak u mnie) ale podgrzanie palnikiem i siedza wszystko jest jak powinno byc :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się