Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Co zamiast K03?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

pacjent to A4 B6 AVJ, silnik po programie, na std turbinie K03-029, FMIC, na rolkach 146kW

Turbo niestety dokonało żywota (urwany wirnik) i teraz pytanko

jaką turbiną zastapic K03 ?????

oczywiście ktos odpowie że K04....

ale czy jest jakas inna jeszcze większa turbina która podejdzie P&P do tego auta ????

wiem że mozna zastosowac GT-a ale Koledze chodzi o zachowanie wszystkiego "prawie" w oryginale

czekam na informacje w temacie

Opublikowano

K04 to jedyne turbo ktore pasuje p&p pod kolektor i wydech, reszte trzeba kombinowac

Opublikowano

K04 to jedyne turbo ktore pasuje p&p pod kolektor i wydech, reszte trzeba kombinowac

eee tam- GT28 o ile dobrze pamiętam-"problem" ze spływem oleju,ale przejścióweczkę-przecież to drobiazg...p&p i żeby nie było,że ściemniam :wink4:

ca7bd3aa40a9d922.jpg

2aba7ed3cd3fe0ad.jpg

K03s-chodzi P&P,gtrs też o ile pamiętam-tylko ze spływem trzeba pokombinować[br]Dopisany: 31 Październik 2010, 22:17_________________________________________________a tu już w aucie-kolektor ATP highflow,ale pod seryjny też wlezie :wink4:

665dba8b4d616b0d.jpg

[br]Dopisany: 31 Październik 2010, 22:20_________________________________________________masz tu jeszcze linka-to sobie poczytasz do snu... :tongue4::wink4:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/179590-K04...GT2X...GT28r...GTRS-GT28rs-Official-Turbo-Comparison

Opublikowano

topornie to wyglada :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

zreszta to nie ma wygladac tylko odpowiednio funkcjonowac :tongue4: :tongue4: :tongue4:

rozumiem że wtryski tez do wymiany, 420-440cc starczy ????

Opublikowano

Dominik trzeba sobie tylko powiedziec po co? Wsadzisz GT28 i co dalej? tylko po to zeby bylo zamiast k03? przeciez dobrze wiesz ile hajsu jeszcze trzeeba wsadzic zeby mialo to wszystko rece i nogi

Opublikowano

no tak-chodziło mi o to,że wejdzie P&P :wink4:

rozumiem że wtryski tez do wymiany, 420-440cc starczy

starczy :wink4: tyle,że jeśli to ma przypominać serię-to wkładaj zwykłe K03,lub K03s,lub K04-w zależności od ceny i po kłopocie :wink4:
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

K04 jest realne, bo takie mam, lezy od prawie 3 lat, kupiłem w USA za 950$ a $ był po 2 złote :> :> :> :>

ale chciałem zostawic sobie, Kolega chciał cos wiekszego a zarazem chciał zachowac auto w jak najbardziej oryginalnym stanie

mam jeszcze świeżą hybryde K03/K04, moze to wrzucimy i zobaczymy co hamownia "wypluje" :mysli: :mysli: :mysli:

mój stary AJL jezdzi na takiej 2 lata i jest ok

dobra, we wtorek bedziemy nad tym szerzej myslec

Opublikowano

O co chodzi z tym "spływem" oleju przy GTRS?

Opublikowano

O co chodzi z tym "spływem" oleju przy GTRS?

ori nie podejdzie :wink4:
Opublikowano

gdzie tkwi problem tego odplywu?

Opublikowano

jest innej średnicy,niż ori :wink4:

05ee38edd45f51d6.png

to jest zasilanie a nie odpływ :mysli: :mysli: :mysli:

jezeli to jest problem tylko srednicy to nie jest to zaden problem :tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

Opublikowano

K04 jest realne, bo takie mam, lezy od prawie 3 lat, kupiłem w USA za 950$ a $ był po 2 złote

Widzisz a koledzy kolegom z forum ściągają te turbinki gonią je po 4tys i twierdza ze tyle kosztuje w usa a bylo to wlasnie 2-3 lata temu.

jakbys poszukal to bys zobaczyl ze ORI K04-015 kosztuje ok 950$ wiec jak masz kalkulator to policz ile wychodzi z transportem do Polski

Opublikowano

Z transportem i podatkami typu cło i vat.

Opublikowano

Z transportem i podatkami typu cło i vat.

o tym nawet zapomnialem :gwizdanie:

Opublikowano

zawsze można jako używane wysłać jeśli ma się kogoś w USA wtedy jakos inaczej liczą chyba albo wcale...a sama przesyłka to grosze...

Opublikowano
:offtopic:
Opublikowano

w Polsce mozna kupic bez problemu ori K04 za 3500zł z Vat-em na fakturę

Opublikowano

Witam, podłącze się do tematu. Sam szukam czegoś na podmiankę.Jest wiele turbosprężarek P&P

1 GT2x są dwie wersje rev1 nie ma chłodzenia wodnego rev2 z wodą - moce ??? GREGORY 270 KM przy 1,5 bara

2 GTRS producent podaje do 350 KM jeden z kolegów na forum 310 KM 0

3 GT2871R moce do 400 KM

4 GT3071R moc do 400 KM i ponad

Producent podaje, że trzeba wymienić dolot na 3 cale, wtryskiwacze, downpipe zrobić 3 cale i FMIC ......

Turbiny kupuje się w zestawach P&P więc przejściówki do wody i oleju są w kompletach.

User POZIEK załatwia transport z USA ceny takie jak na stronie

http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=tp&Category_Code=VVWTK

Można szukać jeszcze na e-bay znalazłem kolesia w Kanadzie i w UK. Kanadyjczyk tańszy ale zapewne dowalą cło.

zobaczcie co maja do zaoferowania ceny kosmos

http://shop.ebay.co.uk/evagreent/m.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A1%257C39%253A1%257C72%253A3133&rt=nc&_ipg=25&_trksid=p3911.c0.m14&_sop=16&_sc=1

http://shop.ebay.co.uk/gt3-turbo/m.html?_trkparms=65%253A16%257C66%253A1%257C39%253A1&rt=nc&_ipg=25&_sc=1&_sop=16&_trksid=p3911.c0.m14.l1513&_pgn=2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...