Dev Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 witam pacjent to A4 B6 AVJ, silnik po programie, na std turbinie K03-029, FMIC, na rolkach 146kW Turbo niestety dokonało żywota (urwany wirnik) i teraz pytanko jaką turbiną zastapic K03 ????? oczywiście ktos odpowie że K04.... ale czy jest jakas inna jeszcze większa turbina która podejdzie P&P do tego auta ???? wiem że mozna zastosowac GT-a ale Koledze chodzi o zachowanie wszystkiego "prawie" w oryginale czekam na informacje w temacie
Buba Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 K04 to jedyne turbo ktore pasuje p&p pod kolektor i wydech, reszte trzeba kombinowac
domjenick Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 K04 to jedyne turbo ktore pasuje p&p pod kolektor i wydech, reszte trzeba kombinowac eee tam- GT28 o ile dobrze pamiętam-"problem" ze spływem oleju,ale przejścióweczkę-przecież to drobiazg...p&p i żeby nie było,że ściemniam K03s-chodzi P&P,gtrs też o ile pamiętam-tylko ze spływem trzeba pokombinować[br]Dopisany: 31 Październik 2010, 22:17_________________________________________________a tu już w aucie-kolektor ATP highflow,ale pod seryjny też wlezie [br]Dopisany: 31 Październik 2010, 22:20_________________________________________________masz tu jeszcze linka-to sobie poczytasz do snu... http://www.audizine.com/forum/showthread.php/179590-K04...GT2X...GT28r...GTRS-GT28rs-Official-Turbo-Comparison
Dev Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 topornie to wyglada :mysli: :mysli: zreszta to nie ma wygladac tylko odpowiednio funkcjonowac :tongue4: rozumiem że wtryski tez do wymiany, 420-440cc starczy ????
Buba Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Dominik trzeba sobie tylko powiedziec po co? Wsadzisz GT28 i co dalej? tylko po to zeby bylo zamiast k03? przeciez dobrze wiesz ile hajsu jeszcze trzeeba wsadzic zeby mialo to wszystko rece i nogi
domjenick Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 no tak-chodziło mi o to,że wejdzie P&P rozumiem że wtryski tez do wymiany, 420-440cc starczy starczy tyle,że jeśli to ma przypominać serię-to wkładaj zwykłe K03,lub K03s,lub K04-w zależności od ceny i po kłopocie 1
Dev Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 K04 jest realne, bo takie mam, lezy od prawie 3 lat, kupiłem w USA za 950$ a $ był po 2 złote :> :> :> :> ale chciałem zostawic sobie, Kolega chciał cos wiekszego a zarazem chciał zachowac auto w jak najbardziej oryginalnym stanie mam jeszcze świeżą hybryde K03/K04, moze to wrzucimy i zobaczymy co hamownia "wypluje" :mysli: mój stary AJL jezdzi na takiej 2 lata i jest ok dobra, we wtorek bedziemy nad tym szerzej myslec
Thom4s Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 O co chodzi z tym "spływem" oleju przy GTRS?
domjenick Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 O co chodzi z tym "spływem" oleju przy GTRS? ori nie podejdzie
Dev Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 gdzie tkwi problem tego odplywu?
Dev Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 jest innej średnicy,niż ori to jest zasilanie a nie odpływ :mysli: jezeli to jest problem tylko srednicy to nie jest to zaden problem :tongue4: :tongue4:
Buba Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 K04 jest realne, bo takie mam, lezy od prawie 3 lat, kupiłem w USA za 950$ a $ był po 2 złote Widzisz a koledzy kolegom z forum ściągają te turbinki gonią je po 4tys i twierdza ze tyle kosztuje w usa a bylo to wlasnie 2-3 lata temu. jakbys poszukal to bys zobaczyl ze ORI K04-015 kosztuje ok 950$ wiec jak masz kalkulator to policz ile wychodzi z transportem do Polski
Thom4s Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Z transportem i podatkami typu cło i vat.
Buba Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Z transportem i podatkami typu cło i vat. o tym nawet zapomnialem :gwizdanie:
kkrawat Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 zawsze można jako używane wysłać jeśli ma się kogoś w USA wtedy jakos inaczej liczą chyba albo wcale...a sama przesyłka to grosze...
Dev Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 w Polsce mozna kupic bez problemu ori K04 za 3500zł z Vat-em na fakturę
Thom4s Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 To już lepiej dołożyć i kupić coś bardziej konkretnego - GT2871R http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232376.html
trynity00 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam, podłącze się do tematu. Sam szukam czegoś na podmiankę.Jest wiele turbosprężarek P&P 1 GT2x są dwie wersje rev1 nie ma chłodzenia wodnego rev2 z wodą - moce ??? GREGORY 270 KM przy 1,5 bara 2 GTRS producent podaje do 350 KM jeden z kolegów na forum 310 KM 0 3 GT2871R moce do 400 KM 4 GT3071R moc do 400 KM i ponad Producent podaje, że trzeba wymienić dolot na 3 cale, wtryskiwacze, downpipe zrobić 3 cale i FMIC ...... Turbiny kupuje się w zestawach P&P więc przejściówki do wody i oleju są w kompletach. User POZIEK załatwia transport z USA ceny takie jak na stronie http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=tp&Category_Code=VVWTK Można szukać jeszcze na e-bay znalazłem kolesia w Kanadzie i w UK. Kanadyjczyk tańszy ale zapewne dowalą cło. zobaczcie co maja do zaoferowania ceny kosmos http://shop.ebay.co.uk/evagreent/m.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A1%257C39%253A1%257C72%253A3133&rt=nc&_ipg=25&_trksid=p3911.c0.m14&_sop=16&_sc=1 http://shop.ebay.co.uk/gt3-turbo/m.html?_trkparms=65%253A16%257C66%253A1%257C39%253A1&rt=nc&_ipg=25&_sc=1&_sop=16&_trksid=p3911.c0.m14.l1513&_pgn=2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się