wrocek66 Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Przemek , możesz być pewny , że producenci tacy jak Prins , BRC , czy AC przetestowali swoje systemy i jeśli wypuścili je na rynek , to można je montować . Co do montażu - każdy profesjonalny montażysta zciąga kolektor ssący przy montażu , więc wióry są nie straszne . I co do ekonomiki jazdy na LPG - pozwól podjąć decyzję o tym właścicielom pojazdów - jeśli jeżdżą dużo to i tak im się to opłaci - sami to ocenią i przekalkulują . I nie muszą mysleć o przełączaniu na Pb aby nie zatrzeć wtryskiwaczy , o tym " myśli " instalacja LPG i automatycznie sama w odpowiednich warunkach sama uruchomi wtryskiwacze Pb . Kierowca w to nie wnika i nawet tego nie zauważa .
majkel_majki Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 czyli podumowujac goraca dyskusje.. do pipidowatych silnikow FSI mozna zamontowac instalacje wtrysku bezposredniego za jedyne 8,5 kola wiec to bezsens ekonomiczny... do tego dochodza standardowe emocje czy silnik nie okaze sie nie tak do konca niezniszczalny bo przeciez nie jeden posiadacz auta na lpg musial robic glowice bo mu gniazda zaworow siadly...juz lepiej celowac w jakiegos malego diesla typu 1,6tdi co po byle czipie bedzie objezdzal te fsi wzdluz i wszerz i przy tym na trasie bedzie palil ponizej 4 litrow i mozna go zaparkowac w garazu podziemnym Przechodzimy do opcji silnikow V albo z T... tutaj jak widac niechetnie ale fani gazu przyznali nie ma na dzien dzisiejszy w PL wtryskow bezp gazu wiec pozostaja zmoty typu wkrecane wtryski gazu w kolektor (modlitwa by gazownik wszystko co mu przy wierceniu wpadnie do kolektora powyciagal...bo inaczej silnik to przetrawi) + jakies co jakis czas czy na pol gwizdka uruchamianie benzyny (by wtryski od razu szlag nie trafil)... czysta zagadka jest jak bedzie sie spalalo paliwo zmieszane z 2 paliw o roznej liczbie oktanowej (na bank bardzo zdrowe dla silnika)... a co jak od postojow zrabia sie wtryski? ano wtedy szlag trafil cale to oszczedzanie bo to nie duzy fiat i tu czesci kupe kasiory kosztuja...i tak zle i tak niedobrze Powtorze: do silnikow FSI i TFSI nikt normalny nie zaklada gazu bo to glupota ekonomicznie patrzac - lepiej kupic starszy model z wtryskami benzyny w kolektorze albo poszukac nie-szmlelzwagena Pozdrawiam, Przemek Ty jednak masz jakiś problem, głównie ze sobą, ale do gazu też, złe wspomnienia wnioskuję po hondzie, jakaś blokada psychiczna :gwizdanie: ? Poza tym konfabulujesz, kto tutaj określił się jako fan gazu :gwizdanie:? Żadnego hurra czytając ten wątek od a do z nie uświadczysz, każdy tylko rozważa i kombinuje jak jeździć taniej nowoczesnym samochodem. Głowice rozpadają się wtedy gdy jakiś mądrala źle wyreguluje skład mieszanki i temperatura spalania jest za wysoka albo są to głowice gdzie mamy np. ceramiczne gniazda zaworowe, w innym wypadku głowicy nic się od lpg nie stanie. Do tego cały czas pokazujesz, że nie bardzo masz pojęcie jak instalacje IV generacji do wtrysku bezpośredniego działają, Google Twoim przyjacielem, ale podpowiem. Tam się żadne 2 paliwa nie mieszają, co któryś cykl zamiast gazu podawana jest benzyna , chłodząc wtryskiwacz, a na biegu jałowym silnik pracuje jedynie na benzynie jeżeli takie jest życzenie konfigurującego program. Reszty już mi się nie chce komentować, powtórzę, zanim zaczniesz wypowiadać się na jakiś temat i wygłaszać autorytatywne opinie zasięgnij wiedzy bo inaczej to głupio wygląda. Parafrazując to co napisałeś, do silników FSI i TFSI prawie nikt nie zakłada na razie gazu bo technologia jest droga i jeszcze nie do końca dopracowana. To pisałem ja, gorący fan i miłośnik gazu w samochodzie :gwizdanie:
przemek4net Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Ty jednak masz jakiś problem, głównie ze sobą, ale do gazu też, złe wspomnienia wnioskuję po hondzie, jakaś blokada psychiczna :gwizdanie: ? mam z LPg same dobre doswiadczenia... zero problemow i same oszczednosci (to byl trwaly, prosty silnik a nie jakies wydziwiaki) ale pakowanie sie w LPG przy FSI to czyste durnocwo nieuzasadnione ekonomicznie uświadczysz, każdy tylko rozważa i kombinuje jak jeździć taniej nowoczesnym samochodem. chwilowo to jakies dyrdymaly a nie rozwazania - policz po jakim czasie zwroci sie instalka za 8,5 patyka to bedzie rozwazanie Instalacje z czasowym wtryskiem benzyny nawet bym nie bral pod uwage bo to krzyk rozpaczy producentow instalek a nie rozwiazanie
majkel_majki Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 policz po jakim czasie zwroci sie instalka za 8,5 patyka to bedzie rozwazanie Byłbym ostrożny w stawianiu jako koronnego argumentu ceny założenia instalacji, w np. moim przypadku zwrot kosztów to byłoby jakieś 8-9, max 10 miesięcy jazdy na lpg czyli gra jest warta świeczki. Instalacje z czasowym wtryskiem benzyny nawet bym nie bral pod uwage bo to krzyk rozpaczy producentow instalek a nie rozwiazanie To się zgodzę bo takie rozwiązanie to jest prowizorka, dlatego jak najbardziej jestem za Lpdi bo powrotu do wtrysku pośredniego benzyny raczej nie będzie, diesel nie każdemu leży, a chciałoby się jeździć nowym autem tanio.
griga-st Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Jeszcze jedna mala dygresja, od bezpośredniego wtrysku nie ma odwrotu -normy spalin i ciągłe podwyższenie sprawności silników spalinowych wymuszają "kontrolowanosć" momentu dostarczenia materiału pędnego(diesel,benzyna,LPG,nafta lotnicza,co kto woli ) oraz jego ilości. Nie ma odwrotu od FSI, nie ma odwrotu od instalacji gazowych do nich . Następny jest silnik elektryczny,ale to temat do innej bajki
rafi_a4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 ja pracuje na stacji i przyjezdza koles 2.0Tfsi i jest mega zadowolony. spalanie LPG w granicach 16-20litrow wszystko bez zarzutu chodzi zrobil juz 50 tys. kilometrow na lpg wiec nie wkrecajcie ze nie mozna zalozyc a przyjezdza B7
grzegorzwawa Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 co? 16-20l lpg? on Ci tak powiedział, czy tak Ci się wydaje? najczęściej do 2.0tfsi zakładają instalacje które powodują i tak minimalne zużycie benzyny około 10%. a te silniki palą 9-15 litrów BP, więc gazu palą około 9-15 plus litr benzyny. i to 15 przy mocniejszej jeździe a nie 16-20. coś albo Ci się przesłyszało albo gość ma spapraną instalację
przemek4net Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 jaki jest sens kupowac auto z bezposrednim wtryskiem pod katem LPG? Ten bezp wtrysk pozniej sie okazuje przy montazu LPG tylko wrzodem na d... ktory jedynie podrozy instalacje o pare kola i doda zuzycie benzyny? Montowanie instalacji niewtryskowej (bo wtryskowych do TFSI i FSI ponad 1,8 zwyczajnie na rynku nie ma) to tak jakby ktos chcial rowerem po grzaskim piasku jezdzic - czy trzeba sobie w zyciu zawsze pod gorke robic? Przemek
rafi_a4 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 co? 16-20l lpg? on Ci tak powiedział, czy tak Ci się wydaje? najczęściej do 2.0tfsi zakładają instalacje które powodują i tak minimalne zużycie benzyny około 10%. a te silniki palą 9-15 litrów BP, więc gazu palą około 9-15 plus litr benzyny. i to 15 przy mocniejszej jeździe a nie 16-20. coś albo Ci się przesłyszało albo gość ma spapraną instalację Nic mi sie nie pomylilo-tak powiedzial!! po drugie kto ci takich glupot nagadal ze pala 9-15 litrow :polew: :polew: a koles nie ma spapranej instalacji bo spalanie tyczylo sie miasta.
kornetto Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Witam, Podepne sie do tematu, czy ktos posiada wiedze odnosnie montazu instalacji LPG do S4 B8 ? Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
griga-st Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 LPG do S4 B8 ? Dwa kliki w bok:naughty:
kornetto Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Poklikałem i chyba ślepy jestem Sięgnąłem w międzyczasie informacji u fachowców i takowej instalacji póki co nie mają, więc w moim przypadku zapewne zakończy się na 2.0 TFSI. Pozdro
powaguspisz Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Temat nie jest taki straszny jeśli mowa o B7 tam jeszcze jest ok bo masz 3.0 BBJ nie na wtrysku bezpośrednim oraz ewentualnie BBK (S) bądź BNS (RS). Czyli typowa instalacja, oczywiście nie oszczędzać na podzespołach i będzie ok. Sprawa komplikuje się w B8 bo wszystkie są na wtrysku bezpośrednim czyli FSI/TFSI, a tutaj raz że instalacja jest droga nawet gdy by była, a dwa że nie ma żadnej oszczędności bo i tak BP ci spalać będzie. Z tego co wiem to do 1.4 mają dostępną STAGA a do V-łki silnik CALA czyli do modeli B8 3.2 / 265 ps również chyba mają. ---------- Post dopisany 04-10-2013 at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany 03-10-2013 at 22:18 ---------- Dzisiaj się dowiedziałem firma AC STAG ma opracowaną LPG to kodu BPY oraz BWA na obecna chwilę to słabo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się