Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] BMW E60 2.5D 2005r


dziadek

Rekomendowane odpowiedzi

330d e46 2000r i ten silnik bije na glowe moje 1.9tdi mojemu jak sie da w podloge to tak jakby mu sie nie chcialo i meczy sie a 3.0d idzie konkret tak jakby to lubial

nie no 3.0d to bajka ale nie ma co porównywać z 1.9tdi przecież to dużo większa pojemność, poza tym 6 garów i to w rzędzie całkiem inna kultura pracy...

tym bardziej że to stosunkowo mała buda (e46)

330d 184KM pewnie podobno lata do a4 2.5TDI 180KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

330d e46 2000r i ten silnik bije na glowe moje 1.9tdi mojemu jak sie da w podloge to tak jakby mu sie nie chcialo i meczy sie a 3.0d idzie konkret tak jakby to lubial

nie no 3.0d to bajka ale nie ma co porównywać z 1.9tdi przecież to dużo większa pojemność, poza tym 6 garów i to w rzędzie całkiem inna kultura pracy...

tym bardziej że to stosunkowo mała buda (e46)

330d 184KM pewnie podobno lata do a4 2.5TDI 180KM

kiedys sie cialem z 530D E39, ale nie wiem jaka moc czy 184, czy 193 i szlismy praktycznie rowno, dopiero powyzej 180 zaczal baaardzo minimalnie odchodzic, ale tu pewnie naped juz mi przeszkodzil.

ja bylem po sofcie + na 19", a on pewniera seria na 16/17" na oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

330d e46 2000r i ten silnik bije na glowe moje 1.9tdi mojemu jak sie da w podloge to tak jakby mu sie nie chcialo i meczy sie a 3.0d idzie konkret tak jakby to lubial

nie no 3.0d to bajka ale nie ma co porównywać z 1.9tdi przecież to dużo większa pojemność, poza tym 6 garów i to w rzędzie całkiem inna kultura pracy...

tym bardziej że to stosunkowo mała buda (e46)

330d 184KM pewnie podobno lata do a4 2.5TDI 180KM

kiedys sie cialem z 530D E39, ale nie wiem jaka moc czy 184, czy 193 i szlismy praktycznie rowno, dopiero powyzej 180 zaczal baaardzo minimalnie odchodzic, ale tu pewnie naped juz mi przeszkodzil.

ja bylem po sofcie + na 19", a on pewniera seria na 16/17" na oko.

ile Ty miałeś wtedy po sofcie? :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko powiedziec, bo nie bylo hamowane, prawdopodobnie okolice 200PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadekblack - to teraz uświadamiaj wszystkich, którzy rozważają zakup jako kolejnego auta BMW, jak się jeździ w zimie, zakopuje, ślizga i jeździć nie daje :>

Szczerze powiedziawszy rozważam na przyszły roczek również m.in. e61 530d, lub A6C6 i jakoś bardziej mnie to pierwsze pociąga :kox:

Jak to jest z jakością wnętrza, cenami części poza ASO i ogólnie eksploatacją?

skovroon - daj że w końcu fotki swojej, a nie się ociągasz... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyda się mieć ten temat w swoich wątkach ... :decayed:

Porównywajcie dawajcie fotki bo jestem bardzo ciekawy jakie te auto naprawdę jest ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypsiu autko jest wypsione :decayed: fajna buda, wszystko pozabudowywane :polew: ale upchali my jakos cb :kox: dziadek jak sie sprawuje wszystko ok? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadekblack - to teraz uświadamiaj wszystkich, którzy rozważają zakup jako kolejnego auta BMW, jak się jeździ w zimie, zakopuje, ślizga i jeździć nie daje :>

staram się jak widzę jakieś wątki. Tak naprawdę to jest całkiem inna jazda niż FWD. Trza się przyzwyczaić że zanim się gdzieś wjedzie to najpierw trzeba się grubo zastanowić czy się wyjedzie :kox: ale jak już to się opanuje to nie jest źle. DTC naprawdę wyśmienicie działa czuje się które koło konkretnie jest hamowane żeby wyprowadzić autko z poślizgu - dziwne uczycie ale fajne. Użytkownicy FWD nie zrozumieją tego dopóki nie spróbują napędu RWD, ale jak się przyzwyczaisz to jest gicior. :good:

Szczerze powiedziawszy rozważam na przyszły roczek również m.in. e61 530d, lub A6C6 i jakoś bardziej mnie to pierwsze pociąga :kox:

Jak to jest z jakością wnętrza, cenami części poza ASO i ogólnie eksploatacją?

słuchaj ja też brałem pod uwagę e60 lub a6c6 i nie miałem jakiegoś większego ciśnienia na któregoś bardziej. Wiedziałem że ma być jeden z nich a jak się trafi to rynek zadecyduje. Jeżeli chodzi o jakość to jest na tym samym poziomie co w audi choć wiadomo specyficzna stylistyka w BMW nie każdemu się podoba (audi wygląda na nowocześniejsze w środku). ...choć muszę powiedzieć że od tych mrozów i zmian temp podczas ogrzewania wnętrza puściły mi zaczepy listwy ozdobnej na drzwiach i jak się zrobi cieplej trza będzie przykleić na jakąś kropelkę...

Co do cen poza ASO to na bank wyjdzie dużo drożej niż A4 ale patrząc już na A6 będzie podobnie. Z tego co robiłem to ceny są następujące:

- kpl przód tarcze klocki (Textar, Zimmerman - ponoć najlepszy zestaw do BMW polecany na forum Bm-ek) - 549zł

- filtr PALIWA KNECHT - 86zł.

- filtr POWIETRZA MANN - 98zł

- świece żarowe - 66zł szt. choć to mi mechanik brał bo to wyszło nieplanowane więc kupując np u TOM77 na bank by było taniej

więc w/g mnie nie ma tragedii

[br]Dopisany: 12 Styczeń 2011, 09:10_________________________________________________

ale upchali my jakos cb :kox: dziadek jak sie sprawuje wszystko ok? :wink4

ta ok działa spoko choć muszę zabrać ten ręczniczek którym je owinąłem bo zasłania głośnik i słabo trochę słychać, poza tym antena pójdzie jednak na klapę bagażnika bo przez drzwi jak kabel puszczam to mi przy 100km/h wiatr świszczy przez uszczelkę :confused4: a tak jak puszczę kabel tak jak zasilający do bagażnika i wystawię na klapę to będzie cacy :good:

...a jak tam droga? już pewnie na miejscu co? bez przygód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skovroon - daj że w końcu fotki swojej, a nie się ociągasz... :gwizdanie:

spokojnie :wink4: przyjdzie wiosna, auto przelecę megłajersem to będą gites fotki z pełnym opisem :tongue4: :tongue4:

Oczywiście dziadekblack napisał szczerą prawdę o RWD - w 100% go popieram. Kto nie jeździł RWD ten naprawde nie wie jak to jest..

prawdą też jest że trzeba się 3 razy zastanowić zanim się wjedzie w jakiś większy śnieg żeby właśnie potem dać rade z wyjazdem :polew: (u mnie jest zawieszenie sportowe to tym bardziej :disgust:)

Gdyby nie było DSC, DTC to ta gablota podejrzewam latała by bokami po każdym mniejszym zakręcie..

...a tak jazda to przyjemność :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypsiu autko jest wypsione :decayed: fajna buda, wszystko pozabudowywane :polew: ale upchali my jakos cb :kox: dziadek jak sie sprawuje wszystko ok? :wink4:

...to podobne do twojego parcha :polew: ...z tego co widzę to masz o wiele starszego dziada.... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cen poza ASO to na bank wyjdzie dużo drożej niż A4 ale patrząc już na A6 będzie podobnie. Z tego co robiłem to ceny są następujące:

- kpl przód tarcze klocki (Textar, Zimmerman - ponoć najlepszy zestaw do BMW polecany na forum Bm-ek) - 549zł

- filtr PALIWA KNECHT - 86zł.

- filtr POWIETRZA MANN - 98zł

- świece żarowe - 66zł szt. choć to mi mechanik brał bo to wyszło nieplanowane więc kupując np u TOM77 na bank by było taniej

więc w/g mnie nie ma tragedii

Co do cen części poza ASO, to nie porównuję oczywiście do a4 B6 AVF, którym obecnie się poruszam, bo to raczej jest:

1. auto bezawaryjne

2. mega tanie w eksploatacji

Chodzi mi właśnie o koszty orientacyjne - to co podałeś, ale widzę, że tragedii nie ma.

Jeśli chodzi o porównanie z A6C6, to zdecydowanie bardziej podoba mi się e60 - wewnątrz również nie jest najgorsze, choć przyznać trzeba, że specyficzne :wink4: RWD miałem okazję jeździć "kaszlakiem", a nie prawdziwym autem, ale wszystko jest do ogarnięcia. Bardziej mi chodzi o bezpieczeństwo RWD na śliskich nawierzchniach - moje auto służy również (albo przede wszystkim) oprócz dawania frajdy z jazdy, do wożenia rodzinki, więc patrzę na kwestie bezpieczeństwa. Quattro daje jednak jakieś poczucie większej pewności, chociaż ostatnio rozmawiałem z koleżką, który miał okazję jeździć e60 spory czas i mówił, że na mokrej drodze przy 120km/h ciachał takie zakręty, że aż sam się dziwił, że trzymało się jak na szynach.

Mnie osobiście jakoś strasznie kusi e60 - patrzyłem też na e90, ale 5er nieco większy i przestronniejszy.

Zdawaj relacje na bieżąco, jak się sprawuje autko.

skovroon - dawaj brudasa swojego - nie czekaj na wiosnę.... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e60 jest mega w srodku :kox: jak jest wyposazone - zupelnie inne auto, w sumie jak z kazdym innym samochodem . Mi sie A4 b6/b7 gola w srodku tez wogole nie podoba a jak sie doposazy to samochod nabiera charakteru i az milo posiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie A4 b6/b7 gola w srodku tez wogole nie podoba a jak sie doposazy to samochod nabiera charakteru i az milo posiedziec.

Nie podoba,zla i nie dobra,nie rozumiem dlaczego od pierwszego posta na forum narzekasz na a4 a jezdzisz nia nie wiem ze 2 lata juz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie A4 b6/b7 gola w srodku tez wogole nie podoba a jak sie doposazy to samochod nabiera charakteru i az milo posiedziec.

Nie podoba,zla i nie dobra,nie rozumiem dlaczego od pierwszego posta na forum narzekasz na a4 a jezdzisz nia nie wiem ze 2 lata juz.

czytaj ze zrozumieniem . Gdzie narzekam ?? pisze ze golas mi sie nie podoba w srodku dlatego go nie kupilem tylko kupilem wersje dobrze wyposazona - to tez zdecydowalo o wyborze a4 zamiast 330xd

To ze nie jestem slepo zapatrzony w znaczek 4 kolek i VW jak co niektorzy to nie znaczy ze mi sie A4 nie podoba, bo akurat moj samochod w srodku wyglada b.dobrze i wciaz mi sie podoba pomimo 3 lat jego uzytkowania .Wciaz robi na mnie wrazenie wykonczeniem. Nie tylko Audi robi dobre i ladne samochody .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypsiu autko jest wypsione :decayed: fajna buda, wszystko pozabudowywane :polew: ale upchali my jakos cb :kox: dziadek jak sie sprawuje wszystko ok? :wink4:

...to podobne do twojego parcha :polew: ...z tego co widzę to masz o wiele starszego dziada.... :polew:

Stary ale jary :decayed: dziadka buda bardzo fajna, tylko moim zdaniem jakby wywalic te zabudowania jakie bmw ma to miejsca by bylo jeszcze wiecej, mozna by sie w ganianego bawic :decayed:

Dziadek ja na miejscu, bez przeszkod, autko dalej jezdzi chociaz 1be daje znaki na garbach :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze ze to wywaliles ja jedzilem z kuzynki mezem w niedziele jego bmw 330d e46 2000r i ten silnik bije na glowe moje 1.9tdi mojemu jak sie da w podloge to tak jakby mu sie nie chcialo i meczy sie a 3.0d idzie konkret tak jakby to lubial :evil: szkoda ze w b6 nie bylo 3.0tdi :thumbdown:

dokładnie, tego silnika najbardziej brakuje w gamie oferowanych w b6 :disgust:

mam dokładnie te same odczucia...

e46 330d, jak się go przeciągnie na 2 biegu :kox: bajka po prostu to auto aż prosi się o regularne upalanie :wink4:[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 12:58_________________________________________________nic tylko swap na 3.0 TDI w b6 :naughty:[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 12:59_________________________________________________

330d e46 2000r i ten silnik bije na glowe moje 1.9tdi mojemu jak sie da w podloge to tak jakby mu sie nie chcialo i meczy sie a 3.0d idzie konkret tak jakby to lubial

nie no 3.0d to bajka ale nie ma co porównywać z 1.9tdi przecież to dużo większa pojemność, poza tym 6 garów i to w rzędzie całkiem inna kultura pracy...

tym bardziej że to stosunkowo mała buda (e46)

330d 184KM pewnie podobno lata do a4 2.5TDI 180KM

kiedys sie cialem z 530D E39, ale nie wiem jaka moc czy 184, czy 193 i szlismy praktycznie rowno, dopiero powyzej 180 zaczal baaardzo minimalnie odchodzic, ale tu pewnie naped juz mi przeszkodzil.

ja bylem po sofcie + na 19", a on pewniera seria na 16/17" na oko.

no tak ale A4 b6 2,5 180ps seria z 330d e46 184ps (silnik sprzed liftu) seria nie ma szans, tutaj nie ma się co oszukiwać :wink4:[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 13:43_________________________________________________swoją droga szkoda że Audi nie postanowiło wrócić do rzędówek... swego czasu diesel R5 uchodził za bardzo udaną jednostkę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją droga szkoda że Audi nie postanowiło wrócić do rzędówek... swego czasu diesel R5 uchodził za bardzo udaną jednostkę:)

ano szkoda szkoda :confused4: tam nie było problemów z napinaczami, rozrządami itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadek pisales ze oglafdales pare sztuk 530d powiedz ile trzeba dac za 530d z przebiegiem ponizej 200tys km sedan i m-pakiet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadek pisales ze oglafdales pare sztuk 530d powiedz ile trzeba dac za 530d z przebiegiem ponizej 200tys km sedan i m-pakiet?

ok . 70-80k rocznik 2005/2005 ale to juz na farcie :decayed: e60 jest drogie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...