Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] BMW E60 2.5D 2005r


dziadek

Rekomendowane odpowiedzi

dziadek pisales ze oglafdales pare sztuk 530d powiedz ile trzeba dac za 530d z przebiegiem ponizej 200tys km sedan i m-pakiet?

E60 jest niestety mało w M-pakiecie, tym bardziej kompletnym, a nie dokładanych poszczególnych elementach. Ogólnie, jak nie szukasz xd/xi, to BMW w RWD jest tańsze w zakupie niż A6C6. Wystarczy przejrzeć mobile, czy autoscout'a.

Akurat jestem na czasie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko ta akcyza :( dla mnie ta to moj ideal jesli chodzi o wyposazenie i wyglad http://otomoto.pl/bmw-530-m-pakiet-bezowe-skory-C16173210.html tylko cena zdecydowanie za duza :disgust:

Skyliner 3.0 benzyna pewnie w miescie spali miedzy 15-20l?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadek pisales ze oglafdales pare sztuk 530d powiedz ile trzeba dac za 530d z przebiegiem ponizej 200tys km sedan i m-pakiet?

ta oglądałem ale za cenę do 60k zł to same szroty a ja oglądałem bez M pakietu. Znajomy kupił tylko nie pamiętam dokładnie kiedy 2005/2006 M-pakiet 3.0d biturbo za 85k zł więc trochę to kosztuje ale wypas ma niezły...

Skyliner 3.0 benzyna pewnie w miescie spali miedzy 15-20l?

diesel o takiej mocy też już trochę siorbie, ten koleś mówił że przy tych dużych mrozach co ostatnio były po -20 to mu jak tylko po mieście jeździł 17 wciągnęła :confused4:

a tak wogóle to a6 c6 3.0tdi czy bmw e60 3.0d ceny bardzo porównywalne nie można powiedzieć co jest droższe co tańsze, wszystko zależy od wyposażenia i przebiegu no i oczywiście stanu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

535d to marzenie :slina: prawie 300ps w serii po programie juz okolo 350ps :evil: tylko podobno jest sporo drozsza w serwisowaniu niz 3.0d-2 turbiny,wieksze hamulce itd czyli za 65 tys.zl moge znalezc jakies 530d? zrobie program na okolo 300ps i powinno byc dobrze :kox: widzialem na allegro kilka 530d w m-pakiecie w przedziale 58-65 tys zl,jak cos to kupowalbym w nast roku

a ta wersja 230ps juz nie ma problemu z tym kolektorem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

535d to marzenie :slina: prawie 300ps w serii po programie juz okolo 350ps :evil: tylko podobno jest sporo drozsza w serwisowaniu niz 3.0d-2 turbiny,wieksze hamulce itd czyli za 65 tys.zl moge znalezc jakies 530d? zrobie program na okolo 300ps i powinno byc dobrze :kox: widzialem na allegro kilka 530d w m-pakiecie w przedziale 58-65 tys zl,jak cos to kupowalbym w nast roku

a ta wersja 230ps juz nie ma problemu z tym kolektorem?

231/235KM już kolektory miały rzekomo poprawione.

aczkolwiek wydechowe są dalej takie jak były w 218tkach :disgust:

Nie spodziewaj się za 58-65tys km czegoś dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

David ja póki co mam w planach jako następne (po studiach oczywiście :wink4:) coś mniejszego, póki mam jeszcze możliwości ku temu :) a dokładnie 330d e46 coupe ;-) custom intercooler + wtryski z 535d i również masz około 300ps:) a buda znacznie mniejsza :wink4::naughty:[br]Dopisany: 22 Styczeń 2011, 13:27_________________________________________________mam po prostu sentyment do tego auta, BMW m3 e46 było moim marzeniem w dzieciństwie :decayed: sorry za OT :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

David ja póki co mam w planach jako następne (po studiach oczywiście :wink4:) coś mniejszego, póki mam jeszcze możliwości ku temu :) a dokładnie 330d e46 coupe ;-) custom intercooler + wtryski z 535d i również masz około 300ps:) a buda znacznie mniejsza

badboy.. buda znacznie mniejsza... :kox: ale cięższa :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

231/235KM już kolektory miały rzekomo poprawione.

jeżeli chodzi o kolektory ssące i te sławetne klapki to zostały one "poprawione" w 2005 roku chyba w lipcu, ale i tak się urywają bo poprawili je stosując grubsze ośki a te klapki urywają się najczęściej na nitach które je mocują do tych osiek :confused4: no ale nie przejmuj się tym wywalisz te klapki jak ja (niby mam już te poprawione ale nie ryzykowałem) albo jak nie uznajesz takich operacji wymienisz kolektor (chyba okolice 1500zł) i będziesz miał spokój...

kolektor wydechowy też nie ma tragedii, ja miałem wymieniany przez poprzedniego właściciela w ASO 1100zł nówka blaszka :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

David ja póki co mam w planach jako następne (po studiach oczywiście :wink4:) coś mniejszego, póki mam jeszcze możliwości ku temu :) a dokładnie 330d e46 coupe ;-) custom intercooler + wtryski z 535d i również masz około 300ps:) a buda znacznie mniejsza

badboy.. buda znacznie mniejsza... :kox: ale cięższa :decayed: :decayed:

z tego co wyczytałem w necie 530d-1670kg a 330cd - 1630 kg :decayed: nie no po prostu chodzi o to iż mi póki co tak duże auto nie jest potrzebne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzialem na allegro kilka 530d w m-pakiecie w przedziale 58-65 tys zl,jak cos to kupowalbym w nast roku

nie wiem w następnym roku może już kupisz ale teraz to raczej bym nie liczył na nic dobrego w m-pakiecie za tą cenę, no chyba że ja jestem zbyt wymagający bo tą co kupiłęm uważam za szczęśliwy traf. Byłem już zniechęcony do dalszego szukania do 60k audi a6 lub bmw e60 po oglądnieciu kilku sztuk i to nie M-pakiet walonych lub w opłakanym stanie.

Nie wiem jak ty ale dając za auto 60k zł ja oczekuję już czegoś z czego będę zadowolony na maxa bez żadnych ustępstw że coś tam niedomaga lub było malowane a to co oglądałem było dalekie od spełnienia tych warunków... [br]Dopisany: 22 Styczeń 2011, 13:51_________________________________________________skovroon mógłbyś zobaczyć u siebie jaką masz temp cieczy chłodzącej przy jednostajnej jeździe tzn bez szaleństw i deptania na maxa - zwykła jazda na trasie przy 2000-2200obr/min? bo ja mam 82-83 stopnie i się zastanawiam czy to termostat już niedomaga czy tak ma być przy tych temp zewnętrznych :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnie spalanie 530i to 10 l/100 km. 530i tylko przed liftingiem w 2007 roku. Wersje po liftingowe 525i, 530i i 532i są wrażliwe na jakość paliwa. Sam się nawet zastanawiam nad 525i (218KM ma tyle KM co 530d, ale znacznie mniej Nm.

Na Allegro znalazłem takie cuś :gwizdanie:: http://allegro.pl/bmw-e60-m-pakiet-i1377770707.html.

Z 2 miesiące temu na mobile.de była fajna czarna BMW E60 530d z 2005 roku z praktycznie pełnym wyposażeniem, jasna skóra za 61 tyś zł, była też czarna 530i (231KM) z bogatym wyposażeniem, jasna skóra 2004 czy 2005 roku za 58 tyś zł. Mi tam wewnętrzny M-Pakiet nie potrzebny, bardziej zewnętrzny. Duża jest różnica między zwykłą E60, a z M-Pakietem.

http://allegro.pl/bmw-525td-navi-tv-dvd-head-up-karbon-m-pakiet-i1416373571.html.

Teraz nie ma ciekawych ofert :confused4:. Trzeba poczekać do wiosny.

Nowy termostat do 530i

http://allegro.pl/termostat-czujnik-temp-bmw-e60-e61-520-525-530-i-i1417018598.html

530d

http://allegro.pl/termostat-bmw-e60-e61-520-525-530-535-d-xd-i1421619197.html

Chyba najdroższe w E60 to jest zawieszenie, jeżeli się nie myle? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadek u mnie jak sprawdzałem ostatnio przy dłuższej dość spokojnej jeździe miałem 89-91 i tak w tych granicach się trzymało przez dłuższy czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziadek u mnie jak sprawdzałem ostatnio przy dłuższej dość spokojnej jeździe miałem 89-91 i tak w tych granicach się trzymało przez dłuższy czas.

:confused4: czyli u mnie troszke przymało, tak się zastanawiam czy coś z tym robić bo sumie to tylko 5 stopni, ciekawe czy zmienia to coś dla silnika :mysli: z tego co czytałem ludzie jak zmieniali termostaty to mają po 50-70 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zaczekal na cieplejsze dni i zobaczyl wtedy

u mnie teraz max mi grzeje do 85C

Ale co Ty porównujesz? :blink: to zupełnie inne silniki i inne układy chłodzenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś -10 po całej nocy stania, od ruszenia po około 15-18km 83 stopnie przy dmuchawie w większości na minimum...sam już nie wiem co robić, czy się tym przejmować czy olać :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe tak to jest z nowymi bmw wlasnie,wiem po swojej i po znajomych,zawsze cos-siadaja lub robia psikusy wlasnie takie male rzeczy,tu jakis czujnik,tu jakas wiazka,tu sie cos przepali,tu cos przestanie dzialac :wallbash:

mechanicznie ok, silnik itp za***iste,ale cala elektryka itp to porazka jest, szczegolnie zima wszystko zaczyna swirowac :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...