franc8 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Mam mały problem z zawieszeniem, od jakiegoś czasu stuka mi przy skręcie w prawo tak przy 1/2 max skrętu i to nie zawsze. Są to stuki metaliczne jak by coś dobijało do koła (inny dźwięk jak przy zużytym przegubie). Gdy wchodzę w zakręt na luzie tych stuków nie ma. Wymieniony został przegub lewy - nie pomogło (podobno były luzy na nim więc ok). Rozebrali prawy przegub bo miał luzy poziome (od skrzyni w stronę koła) okazało się że zamontowana była jakaś mniejsza podkładka czy tulejka od strony koła, wymienili nabili smaru i było ok ale do zmiany opon na zimowe (większy profil) - znowu to samo. Dodam że byłem jeszcze raz w tym warsztacie posprawdzali i twierdzą że żadnych luzów nie ma i wszystko gra, pojechałem na stację diagnostyczną i wg niego też wszystko ok. Podnosiłem ostatnio auto i ten przegub ma mały luz poziomy ok 0,5cm tak powinno być ? Co może być przyczyną tych stuków?
Łukasz 23 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Może któraś poduszka pod silnikiem ma luz skoro na luzie nie stuka
franc8 Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 raczej nie, bo stuka przy skręcie i to tylko w prawo. Intensywność i głośność zależy od dodawania gazu przy skręcaniu
rogal82 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 miałem to samo z tego co piszesz to będzie jednak ten nieszczęsny przegub widocznie zabieg reanimacji jaki zrobili mechanicy pomógł tylko chwilowo
Brylantoos Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 A nie ma opcji zeby stukał jakis wahacz po lewej stronie??
franc8 Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 zawieszenie było sprawdzane dwa razy (diagnosta warsztat) i wszystko ok. Wydaje mi się że może być opcja "rogal82" że coś nie teges przegub - w tym tygodniu może uda mi się zamówić i wymienić no chyba że jakieś inne propozycje padną
franc8 Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 a jest możliwe żeby dawało takie oznaki? chyba by jeszcze coś się działo przy jeździe na wprost - szumy
Miszka82 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 przegub na 100% ja bym nie był tego taki pewien ale nie mówię, że nie Gdy wchodzę w zakręt na luzie tych stuków nie ma. to objawy które kolega opisał są typowe dla łożyska - no przynajmniej ja miałem identyczne a te stuki czy jak tam to nazwałeś występują jak skręcasz w obie strony ? swoją drogą dziwnych masz tych mechaników, że nie wiedzą o co kaman
jozek726 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 mi się też wydaje ze przegub, nie dam ręki sobie odciąc ale zaczołbym od tego
Brylantoos Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 dzis tez wybrałem sie na szarpaki z ciekawości.Oczywiście standardowo wszystko jest cacy ale gość tez obstawia u mnie przegub.No i tak jak podejrzewałem tuleje tylniej belki sie rozkleiły.Amory po 60%.Tak wiec wymieniam u siebie za pare dni : przegub,tuleje no i wszystkie wahacze MS.Amorki na razie zostają.
franc8 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2010 zapomniałem zamieścić rozwiązanie problemu - wymieniony przegub i jest ok
wiktorsam Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 No właśnie łożysko z przodu to nieźle musiało by być wywalone żeby stukało na zakręcie - przecież są to tak naprawdę dwa niezależne łożyska na koło, i zanim by się tak wyrobiły że by stulało to musiały by nieźle wyć w czasie jazdy. Z tyłu to co innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się