Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to można powiedzieć że u Ciebie oleju nie pobiera :wink: U mnie pobór oleju był na poziomie 1L/1000km przy normalnej jeździe, a jak chciałem poświrować to OIL MIN zaświecał się jeszcze częściej :facepalm:

Ten silnik to wogóle jest jakaś spora zagadka :kwasny: co najlepiej, widac jak powyżej napisałeś, po 70 stronach wątku.

Co do tego żeby przestrzec "nowych" przed wtopą to szacunek dla Ciebie :hi: Na wyniki mojego remontu trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać aż zrobię kilka tysięcy kilometrów; będę informował na bieżąco co i kiedy dolewałem i ogólnie co się dzieje, ale na ostateczny wynik to musimy poczekać jeszcze chwile :wink: aż to wszsytko w silniku się "poukłada"

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mój zjada litr na 2500km i powiem szczerze że nie chce mi sie z tym barwic

Opublikowano
[...]

Dzisiaj od nowa wywaliło checka i błędy które się powtórzyły to:

- 16684 losowe wypadanie zapłonu

- 16688 brak zapłonu cylinder 4

- 17769 brak zapłonu cylinder 3

[...]

Te błędy to na bank cewki, tym bardziej, że Ci szarpie autem (i pewnie podczas szarpania zapala się check...).

Zobacz w ASO, czy nie czeka na Ciebie darmowa wymiana w ramach akcji serwisowej :decayed:

Opublikowano
[...]

Dzisiaj od nowa wywaliło checka i błędy które się powtórzyły to:

- 16684 losowe wypadanie zapłonu

- 16688 brak zapłonu cylinder 4

- 17769 brak zapłonu cylinder 3

[...]

Te błędy to na bank cewki, tym bardziej, że Ci szarpie autem (i pewnie podczas szarpania zapala się check...).

Zobacz w ASO, czy nie czeka na Ciebie darmowa wymiana w ramach akcji serwisowej :decayed:

Pytałem w jednym z 'NAJLEPSZYCH' i przez większość wychwalanych ASO w Krk... i oczywiście o niczym takim nie słyszeli... a miałem je ewidentnie do wymiany...

Od tamtej pory mam wyje***** na ASO...

Jak przyjechałem wymienić rozrząd to 3000 tyś zł wzięli bez problemu... a z rdzewiejącym nadkolem(którego naprawa kosztowała mnie 200 zł) kazali mi 4 razy na oględziny przyjeżdżać(za każdym razem 70 km w jedną stronę), albo jak cewkę zapłonową kupowałem to nie potrafili mi rabatu 10% naliczyć pomimo, że taki u nich miałem, albo jak po wymianie rozrządu płaciłem i zapytałem czy nie mają ramek na tablice, bo jedną mam połamaną, odpowiedzieli, że owszem ale za 5 zł od sztuki.

Służbowo jeżdżę Pandą, która kosztowała 1/5 ceny Audi, ale rdze załatwili od ręki, jeśli ramka jest pęknięta to zawsze pytają czy wymienić na koszt warsztatu. Tudzież ASO w Krk i polecany warsztat to KPINA!

Opublikowano

Na pewno jest taka akcja bo miesiąc temu byłem. Jak się dzwoni to nie trzeba pytać czy ta akcja dalej trwa tylko twardo mówić że o tym wiesz i chcesz umówić się na wizytę

Opublikowano

VWVortex.com - Oil Consumption Fix for 2.0L! (semi-repost)

Ogólnie tu macie topic o alcie spalanie jest we wszystkich autach gdzie jest ALT czyli WV golf, jetta audi itp

Tam coś pisali o rozwiązaniu problemu ale chyba są w podobnej kropce co my :P na końcu ktoś pisał o lucas oil stabilizator ale z tego co widzę to zwykły zagęszczacz oleju chyba

Opublikowano

Czarne raczej nie. Musisz zobaczyć numery cewek i zapytać w aso czy one podlegają

Opublikowano
a jeżeli mam pod maska czerwone i czarne cewki to tez się łapie...? auto mam od niedawna i ktoś pewnie wcześniej wymieniał..

Wyszukaj wątek o tej akcji serwisowej - jest na tym forum. Jest tam opisane, co na co wymieniają...

Opublikowano

No galanty remoncik,brawo za podejście i gratuluje "czystego" szpeca.Oby...,nie zapeszam,tfuu..tfuu.

A to szarpanie i syfiaste świece to jak już wyżej pisali na 99% cewki.Jeśli nie były wymieniane to wymień wszystkie,zaoszczędzisz kilometrów ,nerw i czasu.A na przyszłość lepiej wozić jedną czy dwie w bagażniku,jeśli o ALTa chodzi:wink:.Oczywiście dobrze by było je dostać od aso,ale może być różnie:facepalm:

P O W O D Z E N I A !

Opublikowano

Tyle kasy na remont z drugiej strony b6 sprzedaż tam za 17 dodasz dychę i możesz już za b7 się rozglądać jakaś ..

Opublikowano
Tyle kasy na remont z drugiej strony b6 sprzedaż tam za 17 dodasz dychę i możesz już za b7 się rozglądać jakaś ..

Gdzie benzyna też będzie ciągnąć olej a w dieslu pęknie głowica albo zabierak pompy oleju i wałków:naughty:

Sam myślę nad B7 ale chyba zostanę przy jakimś zadbanym i sprawdzonym B6 z AWX albo AVF. Poczekam może B8 2.0 TDI CR będą miały lepszą opinię:decayed:

Opublikowano

Kolego Elendir w swoim wątku wyjaśniłem dlaczego nie chciałem się pozbywać B6 :wink: ; poza tym zanim połapałem się że auto ma problem olejowy (zaraz po zakupie mało nim jeździłem) to zdążyłem wymienić olej, płyny, filtry, kompletny rozrząd i termostat (który w przypadku ALTa jak pewnie wiesz nie jest tani) i kilka innych dupereli więc tak jak pisałem chcąc sprzedać B6 na legalu tzn mówiąc potencjalnym kupującym o zżeraniu oleju musiałbym wszystko to co dołożyłem po zakupie oddać w prezencie i jeszcze pewnie sporo zejść z ceny. Nie mówiąc ewentualnym "napaleńcom" o oleju to po pierwsze zachowałbym się jak szma...rz a po drugie i tak nikt nie wróciłby mi pieniędzy które już w auto włożyłem, więc czy jedna czy druga opcja to i tak jestem sporo w plecy. Auto mam w super stanie, nie licząc problemu olejowego to reszta rzeczy które robiłem to rzeczy serwisowe więc nie ma co płakać.

W tej chwili w swojej B6 mam wszystko odkreślone grubą kreską po zakupie tzn wiem co robiłem, kiedy wymieniałem, czym zalewałem itd. Kupując B7 w przedziale cenowym o którym wspominasz to rewelacji bym się nie spodziewał (to tylko moje zdanie). Teraz tylko taka kalkulacja z mojej strony:

W kwocie prawie 30tys zł:

- kupiłem swoją B6 (auto z Polski, ten sam powiat więc koszty przerejestrowania w zasadzie żadne)

- wymieniłem olej, płyny, filtry, kompletny rozrząd, termostat, czujnik położenia pedału sprzęgła i inne drobiazgi typu lampka oświetlenia tablicy rejestracyjnej itp.

- kupiłem ori radio concert II, pokrowce, nowe opony zimowe, używane ori felgi stalowe, ori kołpaki z B8, dywaniki itp.

- zrobiłem remont silnika

Tym sposobem wiem co mam, a kupując B7 w okolicach 27 tys zł (może nie byłby zmęczony ale na pewno do ideału byłoby mu daleko) dalej mam na dzień dobry: olej, rozrząd, filtry itd., (nie wspominam o ewentualnych kosztach przerejestrowania gdyby auto było na zagranicznych blachach) i już mamy okolice 30tys zł więc można powiedzieć że remis jak chodzi o wydaną kasę, ale to tylko początek bo to jaki tak naprawdę kupiłem egzemplarz B7 wyjdzie dopiero po jakimś czasie i równie dobrze mogłoby się okazać że po 2-3 miesiącach użytkowania wychodzi że potrzeba dołożyć kilka tysięcy zł (w przypadku modelu B7 za kwotę o której rozmawiamy byłoby spore prawdopodobieństwo że jej stan pozostawiałby trochę do życzenia). Wygląd zewnętrzny B7 podoba mi się, natomiast środek to przecież praktycznie to samo co B6 (również mi się podoba i to bardzo :wink: ) a zmieniać i ryzykować kolejne wydatki tylko dla rocznika.....

Uwierz mi że kwota którą wydałem na remont nie leżała na ulicy i z tego względu kalkulowałem wszelkie opcje po kilka razy. Rozważałem sprzedaż, zamianę, remont oraz olanie tematu i dolewanie oleju w nieskończoność (chyba że wcześniej trafił bym z nerwicą na oddział zamknięty lub zajeździł silnik co chyba byłoby bardziej prawdopodobne :wink: ) I pomimo tego że kwota remontu wyszła spora to i tak była opcją najbardziej opłacalną z mojego punktu widzenia.

Nie odbieraj tego co piszę jako krytykę Twojego poglądu- pokazałem tylko swój sposób rozumowania; jeżeli ktoś chce kupić B7 za wymienianą przez Nas kwotę lub kupił ten model jeszcze taniej to jego pieniądze i jego sprawa. Jeżeli udało mu się kupić zadbany egzemplarz to szczerze tylko pozazdrościć farta.

Opublikowano

Remont się jak najbardziej opłaca. Ja też kiedyś miałem ten dylemat ale po zdjęciu głowicy okazało się że są rysy na cylindrze a więc blok do wymiany czyli zdecydowałem się na wymianę silnika. Koszty podobne co remontu, słupek 3000zł + przekładka i przy okazji sprzęgło 1500 + oczywiście nowy olej, pasek itp.

Opublikowano

No spoko tak tylko napisałem moja B6 też śladów zużycia nie ma , zresztą blacha i reszta była obadana przez gościa co ma głowę do tego no ale olej wciąga i tyle tego już się za bardzo nie da na początku ustalić chyba że na jakieś testy do aso ale komu się chce jeździć i testować przy zakupie :P

Opublikowano
ja w aso dałem czerwone cewki, a na zamianę dostałem czarne

A wiesz może jakie numery mają te nowe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...