Gość fudi Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam, Czytałem już trochę forum odnośnie tego tematu i zacząłem się zastanawiać czy jest sens zakładać 18" felgi do ADP? Nie zależy mi na osiągach czy spadną czy nie bo to auto i tak z natury nie jeździ Chodzi mi tylko o kwestię spalania i ewentualnego zużycia zawieszenia. Czy jest jakaś różnica między 17 a 18? I czy przy np. wsadzeniu 18 calowych felg obniżenie zawieszenia o 40 mm wystarczy? Bo zastanawiam się czy -60 mm może będzie za nisko.. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Pucek Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 odpowiedz sobie sam, jeżeli nie zależy Ci na jako takich osiągach to śmiało zakładaj 18" a jeśli chodzi o zużycie zawieszenia, pewnie i szybciej się zużyje, ale rok jeżdżę na 18'' + sprężyny 40mm H&R i jakoś nic nie padło 18" i obniżenie o 4cm to takie minimum, dobrze wygląda i dobrze się jeździ
I r o Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 wszystko zależy też od szerokości opony bo wysokość zniwelujesz profilem
Gość fudi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 odpowiedz sobie sam, jeżeli nie zależy Ci na jako takich osiągach to śmiało zakładaj 18" No myślę że już nie zmieni się raczej nic znacząco do ADP 17'' jest juz przesadą Przesadą ze względu na to że tak drastycznie spadną osiągi? wszystko zależy też od szerokości opony bo wysokość zniwelujesz profilem Czyli może być optymalnie 235 dla felgi 8J ?
Młody Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 odpowiedz sobie sam, jeżeli nie zależy Ci na jako takich osiągach to śmiało zakładaj 18" No myślę że już nie zmieni się raczej nic znacząco do ADP 17'' jest juz przesadą Przesadą ze względu na to że tak drastycznie spadną osiągi? wszystko zależy też od szerokości opony bo wysokość zniwelujesz profilem Czyli może być optymalnie 235 dla felgi 8J ? 235 szeroko 225
A-rek Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 No myślę że już nie zmieni się raczej nic znacząco no to sie zdziwisz jaka jest roznica
Gość fudi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 no to sie zdziwisz jaka jest roznica Czyli jednak lepiej 17 rozważyć ewentualnie 16? Chciałbym coś zmienić w samochodzie z wyglądu chociaż żeby schludnie było skoro mocy już nie podniosę
I r o Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 225 i w mniej niż 18 nawet się nie baw, jak lans to lans
Dev Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 to nie lans tylko kompletna glupota, max to 205/55-16, szukaj ori, pelno jest tego wszedzie
I r o Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 to nie lans tylko kompletna glupota, max to 205/55-16, szukaj ori, pelno jest tego wszedzie kwestia jaj zamiast szesnastek załóż ładne kołpaki będzie taniej a może nawet ładniej :gwizdanie:
Gość fudi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 : OT Chciałbym żeby wypowiedział się ktoś kto się przesiadł z 15/16 na 18 w kwestii spalania. Duże felgi ładnie wyglądają np. aju: yello: (chciałbym właśnie takie łopaty RS6 i wydaje mi się że o 1 cal większe byłyby super) kolega też miał 17 w ADP więc zastanawiam się czy ten 1 cal różnicy to będzie aż tak znacząca różnica. medik: (też założył 17) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=126701.0 Dzięki za wszelkie opinie i prosiłbym o konstruktywną krytykę
Pucek Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 ? Rozum masz w jajach? takimi postami niczego nie wnosisz miałem 17" przy 125KM, teraz mam prawie 200KM i mam 18'' spalanie? różnicy między 17-18'' nie odczujesz, ale do 1.6 osiemnastek bym nie założył
Gość fudi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 spalanie? różnicy między 17-18'' nie odczujesz, ale do 1.6 osiemnastek bym nie założył Ok, dzięki, w takim razie na pewno będę się za 17 rozglądać, poczekam jeszcze może ktoś coś doda
aju Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 co ja powiem o felgach? obecnie cały czas poluje na 20ki w odpowednim ET i szerokosci bo 19ki wydaja mi sie juz przymałe, autem jezdze normalnie a nawet zdarza mi sie zdaza gdzies pocisnac.... kola w niczym mi nie przeszkadzaja poza parkowaniem na kraweznikach ktore calkowcie odpada // sory za brak pl liter, wy;aczyly mi sie cos w laptopie [br]Dopisany: 08 Listopad 2010, 22:07_________________________________________________no i ja nie przesaidłem sie na 18ki tylko 19ki
I r o Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 z szesnastek przesiadłem się na 225/35/19 zmiana w spalaniu nieodczuwalna zwiększona uwaga na dziury i parkowanie "kopertowe"
A-rek Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 225 i w mniej niż 18 nawet się nie baw, jak lans to lans potwierdzam bo roznicy miedzy 17, a 18 w komforcie raczej nie odczujesz to juz lepiej te 18". to nie lans tylko kompletna glupota, max to 205/55-16, szukaj ori, pelno jest tego wszedzie rowniez potwierdzam, to max jesli ktos che zostac przy komforcie i normalnej jezdzie po polskich drogach z szesnastek przesiadłem się na 225/35/19 zmiana w spalaniu nieodczuwalna no jesli szerokosc opon byla ta sama to nie dziwne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się