Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] S4 B6 - 4.2 BBK - seria - brak przednich katów - 315KM / 405 Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moment momentem, w benzynie przyspiesza sie moca :)

ale oczywiscie masz racje... szkoda kasy na tak male przyrosty.

Opublikowano

To warto sie pchac ogolnie w taki kibel jakim jest s4 b6 ? Bo na plus tego silnika przemawia tylko i wylaczenie dzwiek v8

No bez przesady. W tym samochodzie chodzi również o komfort. To nie jest auto typowo sportowe. Usportowiony sedan bardziej pasuje. Te 315 koni i tak pewnie za***iście rwie asfalt.

Opublikowano

tez mi sie wydaje ze S4 w B6 to takie po prostu usportowione A4 z wypasem i bulgotem V8

S4 w B5 to taki bardziej dzik jest

Opublikowano

Każde prawdziwe sportowe auto powinno mieć przynajmniej jedno Turbo. Dla mnie ideał to nissan GT-R, który leje wszystkie lambo, ferrari i jest nawet 3 razy od nich tańszy.

Opublikowano

a dla mnie audi rs6 ktore leje te sportowe auta a jest w avancie :decayed:

Znowu przesadzasz. RS6 ma ok 4,5sek do 100km/h, a te wszystkie inne poniżej 4s.

Opublikowano

Nie chce nic mowic, ale widze ze staracie sie zdyskredytowac S4 B6 i w sumie to Wasz problem.

I tak kazdy z Was chcialby takie miec tylko trzeba sobie jakos humor poprawic dyskredytujac innych :)

do zobaczenia na drodze...kierowcy ze sportowymi autami

Ja mam na to wyj..... i nie wstydze sie tego wyniku i wiedzialem ze takie komentarze beda.

chcialem tylko przypomniec ze co drugi specjalista na tym forum mowi i pisze ze S4 B6 jak ma 280-290 KM to juz jest cud.

Ja widac....g... sie znaja :)

Opublikowano

Pinczi, musimy sie w koncu na ta kreske i jakas rolke ustawic... ale jak juz ogarne zaplon :)

Opublikowano

...kurfa przecież to S4 , jest szybsze od 98% aut spotykanych na drodze , więc o co kaman :blink::cool1:

Opublikowano

Jakbym wiedział, że ma 315KM i że więcej nie ucieknie, to sam bym takie kupił. Na Racingforum gość wkleił wykres z hamowni i miał 280KM, więc to nie są jakieś teorie wyssane z palca.

Masz po prostu dobry egzemplarz z zadbanym motorem.

Opublikowano

Pinczi, ile to ma ~sek do setki ?

Mierzone VAGiem, z pasażerem na pokładzie - laczna waga ok. 2 tony - wyszlo 6,1 sek

A dlaczego S4 B6, a nie S4 B5 ?? Bo buda B6 jest dla mnie przesliczna i ponadczasowa :)

EDIT:

Thom4s...na racing jest tez wykres rs4 b7 na 288 KM :) (czy cos kolo tego)

Wiec wszytko zalezy od egzemplarza - tak mi sie wydaje

Iverson...widze ze czaisz o co mi chodzi. Dokladnie jest tak jak piszesz...a jak na rodzinne kombi...coz...chyba jest ok :) Evo z tego nigdy nie bedzie

Flyer - no problemo, bylo pogoda dobra byla. Ty juz po sofcie ?

Opublikowano

Jest nawet temat na racingforum "w poszukiwaniu serii w S4 V8" sam myślałem nad kupnem S4 B6, ale zdecydowałem, że pomodzę swoje A4, bo sprzedać samochód, w który się coś już włożyło i kupować egzemplarz S4, mogący się okazać padaką... sam wiesz. Gdybym nie miał A4 to może, ale teraz jeśli już zmienię to tylko na B8, ewentualnie 335i. :)

Opublikowano

Flyer - no problemo, bylo pogoda dobra byla. Ty juz po sofcie ?

nie nie, caly czas seria z malym bonusem [wydech i stozek].

Opublikowano

...ale poszliście...Panowie,nie rozumiem jednego,po co gadanie "jeśli nie trzyma serii" itp a nawet jeśli nie trzyma sporo-to co-tak,jak Iver napisał-przecież to S4,a nie "jakieś" autko uturbione,z którym można dużo pomodzić-to jest rasowa V-ka,fakt-trochę pieniędzy kosztuje,żeby pomodzić w rzeczy markowe-te akurat tanie nie są,ale jak takie auto trafi do konesera-można z nim zrobic fajnie brzmiące auto-niejeden dałby wiele,żeby na światłach w lecie gość z boku słyszał ryk startującej eSy

nawet mógłbym zdjąć znaczek S4-i niech sobie ma nawet 280 koni-większość aut na tym forum musiałoby być niezle zmodzone,żeby tak jezdzić i brzmieć... :wink4:

Opublikowano

Tak jak ktoś napisał, te 315 koni to i tak więcej mocy od 99% spotykanych samochodów :P nie ukrywam, że moim następnym samochodem będzie S4 B6 lub B7, bo ten ryk V8 to jest najpiękniejsza rzecz jaka może spotkać człowieka. Wrzucę do niego gaz i będę cieszył się mocnym i bezawaryjnym samochodem z zajebistą V8 pod maską, a to wszystko za 40zł / 100km :kox: czego chcieć więcej od życia.. to ma być samochód do codziennego użytkowania, a nie żaden street killer :P street killerem jest RS4 (B5, nie B7 co ma 250KM), a S4 ma ładnie warczeć i w miarę jechać, a moim zdaniem 6 sek do 100 to już dobry wynik :) dziękuje dobranoc

Opublikowano

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

ale wymysliles.... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

Ile kosztuje zrobienie 500+ np. w rs4 ?

B5? Zapytaj Cantony :kox:

Mysle, ze ponad 20-30k na luzaku.

Opublikowano

tyle to dał CoLo robiąc swoje AEB:>

Opublikowano

No to koszt zrobienia 500+ w 4.2 V8 jest przyblizony jak zrobienie 500+ w 2.7 BiT

Więc tak w sumie to te b6 V8 nie jest takim złym wyborem :decayed:

Coraz bardziej mnie przekonuje dzwiek v8 :decayed::jerk:

do tego gazik i masz killera za 20zl /100km :kox: :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...