Wandej Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Każde prawdziwe sportowe auto powinno mieć przynajmniej jedno Turbo. Dla mnie ideał to nissan GT-R, który leje wszystkie lambo, ferrari i jest nawet 3 razy od nich tańszy. Seryjny GT-R ma chyba 3.6 do setki tak?? Więc jest sporo Lambo czy Ferrari które go zjadają A po za tym GT-R wygląda przy nich jak psia kupa i brzmi jak 1.9TDI... Pogódźcie się z tym że S4 B6/B7 mają wolnossaki i tyle... Rakiet z tego nie zrobi chociaż wolne nie są :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Seryjny GT-R ma chyba 3.6 do setki tak?? Więc jest sporo Lambo czy Ferrari które go zjadają A po za tym GT-R wygląda przy nich jak psia kupa i brzmi jak 1.9TDI... Jedynie 458 Italia ma mniej niż 3.5 do setki, ale kosztuje 3x tyle co GT-R. Poza tym chyba nie słyszałeś GT-R'a skoro mówisz, że "nie brzmi".
Flyer Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 tyle to dał CoLo robiąc swoje AEB :> dosc latwo policzyc ile to kosztuje w RS4 B5 2x duze turbo jakies 7-8k sprzeglo 3k dobre kolo zamachowe 1,5-2k pompa, wtryski 1,5-2k FMIC 2k Wydech 1,5-2k + masa innych rzeczy...
Rogalotti Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Flyer Turbiny nowe od RS6 - 6000zł Sprzegło z kołem zamachowym - 3000zł wiec jeszcze taniej niż chłopaki licza
malik Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Nie chce nic mowic, ale widze ze staracie sie zdyskredytowac S4 B6 i w sumie to Wasz problem. I tak kazdy z Was chcialby takie miec tylko trzeba sobie jakos humor poprawic dyskredytujac innych do zobaczenia na drodze...kierowcy ze sportowymi autami Ja mam na to wyj..... i nie wstydze sie tego wyniku i wiedzialem ze takie komentarze beda. chcialem tylko przypomniec ze co drugi specjalista na tym forum mowi i pisze ze S4 B6 jak ma 280-290 KM to juz jest cud. Ja widac....g... sie znaja Chodzi o to ze widzac napis S4 oczekiwał bym cos więcej od Audi niz uciekajacych koni. W koncu auto nie jest tanie w utrzymaniu i pali pewnie jak smok. Specjaliści Każdy silnik wolnossący traci z czasem moc. Nie tylko Audi. Moje S4 B7 po 57k km wypluło 320PS. Nowy właściciel wyczyścił nagar i podobno wróciła seryjna moc 340PS. Pinczi, pomyśl o tym również. Zabieg nie jest drogi a te silniki niestety cierpią na tą przypadłość.
Pinczi Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Pinczi, pomyśl o tym również. Zabieg nie jest drogi a te silniki niestety cierpią na tą przypadłość. Własnie o tym mysle, musze tylko ogarnac kogos kto juz to robil i ma o tym pojecie
Flyer Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 malik, ale przeciez Ty nie miales silnika FSI, wiec skad ten nagar... ? Turbiny nowe od RS6 - 6000zł Sprzegło z kołem zamachowym - 3000zł O... niezla cena za nowe turbawki RS6. Co do sprzegla to wszyscy chwala Clutchmastersa, a ten kosztuje 3k bez koła.
Pinczi Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Malik własnie juz mial silnik FSI, a ja mam MPI
Tomson Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 no przecież w B6 i B7 S4 jest ten sam silnik BBK, w RS4 jest FSI
Thom4s Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Dokładnie, B7 nie jest FSi. Mimo wszystko, mówisz, że wystarczy wyczyścić nagar? To wszystko? Bo na racing forum cały wątek jest o przywracaniu serii i nikt na to nie wpadł...
Pinczi Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Nie sprzeczam sie, bo napewno wiecie lepiej
Tomson Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 no przecież właśnie na racingforum czyścili nagar w tym rs4 o tym jest cały topic
Tomson Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 no to tam z zapłonami był problem w zwykłym BBK nie ma takiego problemu z nagarem
Thom4s Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Czytałeś w ogóle co napisał Malik parę postów wyżej? Moje S4 B7 po 57k km wypluło 320PS. Nowy właściciel wyczyścił nagar i podobno wróciła seryjna moc 340PS.
Wandej Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Seryjny GT-R ma chyba 3.6 do setki tak?? Więc jest sporo Lambo czy Ferrari które go zjadają A po za tym GT-R wygląda przy nich jak psia kupa i brzmi jak 1.9TDI... Jedynie 458 Italia ma mniej niż 3.5 do setki, ale kosztuje 3x tyle co GT-R. Poza tym chyba nie słyszałeś GT-R'a skoro mówisz, że "nie brzmi". LP570-4 superleggera , lp670 sv
Tomson Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Czytałeś w ogóle co napisał Malik parę postów wyżej? Moje S4 B7 po 57k km wypluło 320PS. Nowy właściciel wyczyścił nagar i podobno wróciła seryjna moc 340PS. w sensie takiego dużego problemu jak w FSI, że tracisz 50% mocy
badboy Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 dla samego dźwięku V8 można się zakochać a to czy się odpycha bardziej czy mocniej, to już zależy od punktu siedzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się