Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] S4 B6 - 4.2 BBK - seria - brak przednich katów - 315KM / 405 Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Każde prawdziwe sportowe auto powinno mieć przynajmniej jedno Turbo. Dla mnie ideał to nissan GT-R, który leje wszystkie lambo, ferrari i jest nawet 3 razy od nich tańszy.

Seryjny GT-R ma chyba 3.6 do setki tak?? Więc jest sporo Lambo czy Ferrari które go zjadają :cool1: A po za tym GT-R wygląda przy nich jak psia kupa i brzmi jak 1.9TDI...

Pogódźcie się z tym że S4 B6/B7 mają wolnossaki i tyle... Rakiet z tego nie zrobi chociaż wolne nie są :gwizdanie:

Opublikowano

Seryjny GT-R ma chyba 3.6 do setki tak?? Więc jest sporo Lambo czy Ferrari które go zjadają :cool1: A po za tym GT-R wygląda przy nich jak psia kupa i brzmi jak 1.9TDI...

Jedynie 458 Italia ma mniej niż 3.5 do setki, ale kosztuje 3x tyle co GT-R. Poza tym chyba nie słyszałeś GT-R'a skoro mówisz, że "nie brzmi".

Opublikowano

tyle to dał CoLo robiąc swoje AEB :>

dosc latwo policzyc ile to kosztuje w RS4 B5

2x duze turbo jakies 7-8k

sprzeglo 3k

dobre kolo zamachowe 1,5-2k

pompa, wtryski 1,5-2k

FMIC 2k

Wydech 1,5-2k

+ masa innych rzeczy...

Opublikowano

Flyer

Turbiny nowe od RS6 - 6000zł

Sprzegło z kołem zamachowym - 3000zł

wiec jeszcze taniej niż chłopaki licza :wink4:

Opublikowano

Nie chce nic mowic, ale widze ze staracie sie zdyskredytowac S4 B6 i w sumie to Wasz problem.

I tak kazdy z Was chcialby takie miec tylko trzeba sobie jakos humor poprawic dyskredytujac innych :)

do zobaczenia na drodze...kierowcy ze sportowymi autami

Ja mam na to wyj..... i nie wstydze sie tego wyniku i wiedzialem ze takie komentarze beda.

chcialem tylko przypomniec ze co drugi specjalista na tym forum mowi i pisze ze S4 B6 jak ma 280-290 KM to juz jest cud.

Ja widac....g... sie znaja :)

Chodzi o to ze widzac napis S4 oczekiwał bym cos więcej od Audi niz uciekajacych koni.

W koncu auto nie jest tanie w utrzymaniu i pali pewnie jak smok.

Specjaliści :)

Każdy silnik wolnossący traci z czasem moc. Nie tylko Audi.

Moje S4 B7 po 57k km wypluło 320PS. Nowy właściciel wyczyścił nagar i podobno wróciła seryjna moc 340PS.

Pinczi, pomyśl o tym również. Zabieg nie jest drogi a te silniki niestety cierpią na tą przypadłość.

Opublikowano

Pinczi, pomyśl o tym również. Zabieg nie jest drogi a te silniki niestety cierpią na tą przypadłość.

Własnie o tym mysle, musze tylko ogarnac kogos kto juz to robil i ma o tym pojecie :)

Opublikowano

malik, ale przeciez Ty nie miales silnika FSI, wiec skad ten nagar... ?

Turbiny nowe od RS6 - 6000zł

Sprzegło z kołem zamachowym - 3000zł

O... niezla cena za nowe turbawki RS6.

Co do sprzegla to wszyscy chwala Clutchmastersa, a ten kosztuje 3k bez koła.

Opublikowano

no przecież w B6 i B7 S4 jest ten sam silnik BBK, w RS4 jest FSI :mysli:

Opublikowano

Dokładnie, B7 nie jest FSi.

Mimo wszystko, mówisz, że wystarczy wyczyścić nagar? To wszystko? Bo na racing forum cały wątek jest o przywracaniu serii i nikt na to nie wpadł... :mysli:

Opublikowano

no przecież właśnie na racingforum czyścili nagar w tym rs4 :P o tym jest cały topic :D

Opublikowano

Ja mówię o topicu o S4 bez FSI.

Opublikowano

no to tam z zapłonami był problem :P w zwykłym BBK nie ma takiego problemu z nagarem

Opublikowano

Czytałeś w ogóle co napisał Malik parę postów wyżej?

Moje S4 B7 po 57k km wypluło 320PS. Nowy właściciel wyczyścił nagar i podobno wróciła seryjna moc 340PS.

Opublikowano

Seryjny GT-R ma chyba 3.6 do setki tak?? Więc jest sporo Lambo czy Ferrari które go zjadają :cool1: A po za tym GT-R wygląda przy nich jak psia kupa i brzmi jak 1.9TDI...

Jedynie 458 Italia ma mniej niż 3.5 do setki, ale kosztuje 3x tyle co GT-R. Poza tym chyba nie słyszałeś GT-R'a skoro mówisz, że "nie brzmi".

LP570-4 superleggera , lp670 sv :cool1:

Opublikowano

Czytałeś w ogóle co napisał Malik parę postów wyżej?

Moje S4 B7 po 57k km wypluło 320PS. Nowy właściciel wyczyścił nagar i podobno wróciła seryjna moc 340PS.

w sensie takiego dużego problemu jak w FSI, że tracisz 50% mocy :decayed:

Opublikowano

dla samego dźwięku V8 można się zakochać :kox:

a to czy się odpycha bardziej czy mocniej, to już zależy od punktu siedzenia :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...