Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile w tym prawdy ?


AudiB4

Rekomendowane odpowiedzi

No niestety dużo w tym wszystkim prawdy, ja przymierzam się powoli do zmiany auta ,ale widzę co się dzieje i boję się, bo pozbędę się dobrego auta ,w które włożyłem trochę kasy by je polepszyć , usprawnić, dostosować pod siebie i mogę się władować w 2-3 letniego szrota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no generalnie tak jest z tym apetytem... 535d :kox: może wygram dzisiaj w totka to też coś tam odświeże :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 tyś Nissanów z wadami: http://moto.onet.pl/1630823,1,600-tys-nisanow-z-wadami,artykul.html?node=2... Tragedia to co się dzieje z dzisiejszą motoryzacją... :wallbash::kwasny:...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby robiło by się samochody jak parenaście lat temu to kto by z tego wyżył ? a tak zrobi się taką padake na max 10 lat i klient znowu zapłaci za następny - i tak rynek samochodowy zacznie funkcjonować bo kto by wyżył z klienta takiej 80 gdzie tylko paliwo się leje ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...gdyby robiło by się samochody jak parenaście lat temu to kto by z tego wyżył ? a tak zrobi się taką padake na max 10 lat i klient znowu zapłaci za następny...

Zapłaci i za następny i co wg mnie ważniejsze - części zamienne i serwis. Tak jak wspominałem, właśnie na tym firmy motoryzacyjne robią interes. Fabryki samochodów często wychodzą na "zero" lub mały "plusik". Dużych zysków raczej nie ma. Za to nowe części zamienne i serwis to czysty zysk.

P.S. Z tym Nissanem rzeczywiście padaka. Te pękające wałki kierownicze kojarzą mi się w sumie z jedną tragedią - śmiercią Ayrtona Senny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość z nas kupuje autka 10 letnie, z które jeżdżą bezproblemowo (moim zdaniem optymalne rozwiązanie w stosunku cena/jakość), a autka z ori przebiegami i zadbane pojeżdżą jeszcze długo. Jedni są zadowoleni z 1,9 TDI inni z benzynek, tak czy inaczej nie ma większych problemów z tymi autkami, a jeżeli już są to koszty napraw są niskie. Pomyślcie, że za kilka lat będziemy musieli kupić ten syf co teraz produkują i płacić za naprawy, wtedy faktycznie będzie się bardzie opłacało kupić nowe autko i może o to chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już prawie 2 lata jeżdżę autem "nieprzystosowanym do miejskiego stylu jazdy" czyli 2.0 tdi cr (80% przebiegu miasto). i faktem jest, że miałam na początku tyle wizyt w serwisie, że odechciało mi się wszystkiego. skrzynia gwizdała, kierownica przekrzywiona i dziwny odgłos podczas pracy zagrzanego silnika. i teraz tak:

skrzynię "niby" wymienili - bo ta "niby"wymieniona gwiżdże tak samo w tym samym przedziale obrotów

kierownicę ustawiali mi 6 razy - w końcu zaprowadzili auto na geometrię poza serwisem i zrobili w 15 minut.

odgłosu nie słyszeli, bo większość serwisantów w tym rzeczoznawca mieli ciężką wadę słuchu - pojechałam do innego serwisu, gdzie naprawa polegała na regulacji napięcia paska rozrządu i serwis wystawił mi kwit, że problem był i na czym polegało jego usunięcie.

jakbym kupiła auto używane z takimi wadami to, pojechałabym na geometrię, a potem do mechanika i procedura byłaby ta sama. i jeszcze bym za to zaplaciła. tu zostało to usunięte w ramach gwarancji - co prawda musiałam się naszarpać ale jakoś się udało koniec końców. problem skrzyni - cóż pożyjemy zobaczymy. z dpf-em problemu nie ma a jak będzie to go wytnę. na razie dbam o wypalanie, bo to przecież widać, słychać i czuć kiedy zaczyna się procedura.

generalnie, jakoś totalnie nie przerażają mnie nowe auta. jest jak jest i tyle. wszystko idzie do przodu i oby nie było gorzej. np. tiguany od początku wszystkie wychodzą z 2.0 tdi cr i jakoś nie słychać jakis tragicznych wieści na temat silników.

i jeszcze jedno. moim zdaniem, największa wina jest po stronie serwisów - ponieważ oni nic nie widzą nic nie słyszą i tttm. a to z powodu braku umiejętności i niedouczenia czasem w naprawdę zatrważającym stopniu.

przykład: dzień dobry chcę się umówić na wymienę oleju w golfie 6 - jaki silnik? - 2.0 tdi 110KM - eeeeee..... to jest 1.9, nie ma silnika 2.0 tdi 110 km w golfie - proszę pana w golfie 6 nigdy nie było silników 1.9 ... - były na początku produkcji ;( . nie umówiłam się na wymianę oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no jeżeli są to mnie oświeć :embarrassed:

odzyskam choć troszkę zaufania do doradców serwisowych.

na naukę nigdy nie jest za późno, a ja będę ci szczerze wdzięczna. serio.

ja mam auto właśnie z początku produkcji, przed zakupem i od chwili pojawienia się na rynku model golfa 6 został przez nas przeanalizowany doszczętnie i wszystkie katalogi, książki serwisowe z wypisanymi dostępnymi silnikami tdi, oraz wiadomości jakie zasięgnęłam w internecie i poza nim mówią, że od początku produkcji oferowany jest tylko z silnikami cr najpierw 2.0 potem także 1.6.

mówię tu o rynkach eu oraz pl, innymi nie zawracałam sobie głowy.

dlatego doszkolenie mi nie zaszkodzi :embarrassed: i będę wdzięczna za oświecenie. szczerze.

poproszę o link czy co tam masz na temat. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/1066/__Volkswagen-Golf-VI.html

http://www.michaelneuhaus.de/golf6/golf6-kaufberatung.htm#motor

http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk6/

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk6

ja rozumiem, że jako kobieta od razu obudziłam u was przeświadczenie, że się mylę :polew: ale uwierzcie mi, to nie jest mój pierwszy golf w życiu i jestem tzw fanem marki :wink4: i śledzę na bieżąco info i konfigurator vw w pl i de i na serio nie wychodziły golfy mk6 z 1.9 tdi. jako że bylismy zainteresowani kupnem tego modelu, to naprawdę zasięgnęliśmy wszelkiego info.

jeżeli ktoś posiada wiarygodne źródlo i może podać to jak pisałam : nie mam nic przeciwko. unikam wypowiadania się w tematach, na które nie mam pojęcia.

pozdrawiam

eot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tak jak mówi koleżanka nie ma 1.9 tdi, są tylko 1.6 tdi i 2.0 tdi... ale nie o tym temat..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...