MarcinRoz 0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Mam pytanie ... a czy można się dopatrzeć w konkretnej grupie, ewidentnych zmian powodujących buczenie? Na co kłaść nacisk przy robieniu logów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 6 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Mam pytanie ... a czy można się dopatrzeć w konkretnej grupie, ewidentnych zmian powodujących buczenie? Na co kłaść nacisk przy robieniu logów? Bardzo dobre pytanie. Czy można to buczenie zobaczyć? Myślę, że to byłaby połowa sukcesu w rozwikłaniu tej zagadki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Jedynym objawem, jaki opisują użytkownicy, którzy zmuszeni byli wymienić wałek to buczenie powracających spalin we wlocie powietrza pasa przedniego przed filtrem. Słychać takie głuche buczenie: bu bu bu bu. W VAGu? To byłoby super, ale jest to część mechaniczna i w żaden sposób nie kontrolujemy pracy zaworów, czy też krzywek wałka... Może, gdyby ktoś przeprowadził testy w jakimś stopniu wartość doładowania, czy też rozpędzania turbiny w początkowej fazie miałaby jakiś sens. Tu z kolei nie będziemy mieć pewności, bo może być winna sama turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRoz 0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Może to już OT ale zauważyłem, że mój AWX z 2001r. ma inną obudowę filtra powietrza niż AVF z 2002r. Tzn AVF-a ma wycięcia wewnątrz obudowy od strony nadkola i wypchane gąbką ..? Czy to może mieć jakiś wpływ? W końcu motory "prawie" takie same ... apropos w AVF-ie bbbuuu ni ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 nie byłbym taki pewien czy to zalezy od wysokiego przebiegu. ostatnio zakupiłem passata b6 2005 silnik 2.0TDI BMP z orginalnym przebiegiem 96tkm w niemczech od własciciela i sprzedawał poniewaz cos stało sie w silniku wygladało na przypalone zawory a okazało sie na wytarty wałek nie nadajacy sie do regeneracji tylko do wymiany i prawie wszystkie szklanki popękane. założyłem wałek z głowicy 1.9tdi awx który pasuje nowe panewki i szklanki. silnik pracuje jak nowy. Także jeszcze troche to będą z plastyku te wałki zakładać. no nic biznes musi się kręcić. czy ten 2.0 BMP ma DPF'a??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERW0 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 nie posiada. ale nie jestem pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ok, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się