Staszek20VT Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Patryczko, odpuść 20" już się teraz wkur...sz na niską i twardą zawiechę, a co dopiero na 20"... Nie na polskie drogi takie setupy... Ale jakbyś się uparł to możemy coś z importem pomyśleć Pozdro, S.
Ponior Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 [/url] Tylko jak mozna kłaść takie felgi bezpośrednio na betonie wszystkie jego aukcje tak wygladaja To jet miekki beton taki jak koło placu zabaw w MCdonald Staszek dobrze pisze, daj spokuj z 20", będzie taczka nie do jazdy choć troche dróg we Wrocławiu juz wyrównali
kuredu Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 ja u siebie jak dziś założyłem letnie 18 to jak bym się na taczkę przesiadł, większość znajomych stąd i tak sie puka w głowe że na takich jeżdżę...nie wyobrażam sobie jazdy tutaj na 19 nie mówiąc o 20.
Ponior Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Ja jak będe zakładał to też raczej na maxa 18", ale to nie na ten sezon bo całą kase doji ze mnie Patryk na razie :kox:
andrew5667 Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 ja u siebie jak dziś założyłem letnie 18 to jak bym się na taczkę przesiadł, większość znajomych stąd i tak sie puka w głowe że na takich jeżdżę...nie wyobrażam sobie jazdy tutaj na 19 nie mówiąc o 20. aj tam aj tam u nas we Wrocku mamy najleprze drogi takze mozna jezdzic nawet na 20 :)Nawet na slynnej Karmelkowej jest asfalcik
kuredu Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 ja u siebie jak dziś założyłem letnie 18 to jak bym się na taczkę przesiadł, większość znajomych stąd i tak sie puka w głowe że na takich jeżdżę...nie wyobrażam sobie jazdy tutaj na 19 nie mówiąc o 20. aj tam aj tam u nas we Wrocku mamy najleprze drogi takze mozna jezdzic nawet na 20 :)Nawet na slynnej Karmelkowej jest asfalcik byłem ostatnio dwa razy i rewelacji nie ma... :gwizdanie:
_Makki_ Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Kuredu: Ty jakis przewrazliwony jestes:) Pamietam ze juz nie raz pisales ze 18" to taczki. Jechalem znajomego A4 B8 na 16" balonach i auto zachowywalo sie jak lozko wodne podczas niemieckiego pornosa.
PABLO Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Eee tam przesadzacie, ja w tamtym roku 8 miesięcy jeździłem na 19" w B5 (głównie Krk) i jak się uważa to da się spokojnie jeździć A w takiej B7 czy B8 to na lajcie się jeździ na 19" :gwizdanie:
kuredu Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Kuredu: Ty jakis przewrazliwony jestes:) Pamietam ze juz nie raz pisales ze 18" to taczki. Jechalem znajomego A4 B8 na 16" balonach i auto zachowywalo sie jak lozko wodne podczas niemieckiego pornosa. no ale takie jest moje zdanie i takie są moją odczucia, a to że ktoś pisze że na 18-19 komfort jest taki sam jak na 16 to proponuje sprawdzić reakcje na bodzce zewnetrzne.. jednym to pasuje mi nie do końca, bo jezdze na 18 kosztem komfortu ale za to wyglad jest super
sokolnh Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 ja u siebie jak dziś założyłem letnie 18 to jak bym się na taczkę przesiadł, większość znajomych stąd i tak sie puka w głowe że na takich jeżdżę...nie wyobrażam sobie jazdy tutaj na 19 nie mówiąc o 20. aj tam aj tam u nas we Wrocku mamy najleprze drogi takze mozna jezdzic nawet na 20 :)Nawet na slynnej Karmelkowej jest asfalcik chyba 20 na godzinę
Patrox Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 Chciałbym opisać moje zmagania z przygotowaniem do sezonu wiosennego. Autko było tak umorusane i zapylone po zimie że nie miałem serca na nie patrzeć. Z pomocą przyszły mi kosmetyki Autoglym i Meguiars. Zacząłem od porządnego mycia i dokładnego usunięcia smoły i osadów. Użyłem do tego Autoglym(Intensiv tar remover) i zmywacza silikonowego. Nie chcielibyście widzieć szmatki bawełnianej jak wyglądała po tym zabiegu. Następnie poszła w ruch glinka Meguiars z Quick Detailer-em . Jak to napisał niedawno Makki dobre przygotowanie podłoża to podstawa. Za każdym razem kiedy wydawało mi się że jest już dobrze wracałem do początku. Samo glinowanie całego auta z szybami, felgami i felcami zajęło mi około 4-5 godzin. Po glinowaniu przyszedł czas na lekkie korekty lakieru. Najpierw w ruch poszedł paint renowator (Autoglym), następnie użyłem polerki FESTO z czarną gąbką farecla i pasty 3M. Po zabawie z polerką za pomoca pada nałożyłem jedną warstwę SRP Super resish polish AG. Po odczekaniu około 1,5 godziny i sprawdzeniu testu suchego palca poszła w ruch mikrofibra. Po zakończeniu nałożyłem druga warstwę SRP i odczekałem około 3 godziny. Niestety w moich zbiorach nie dorobiłem się jeszcze na koniec żadnego naturalnego wosku . Efekt i tak przerósł moje oczekiwania. Po zakończeniu prac z lakierem przyszedł czas na porządne mycie szyb i plastików. Użyłem do tego Quick Clear Screenwash(Autoglym) Po dokładnym umyciu nałożyłem wosk na szyby Car Glass Polish(AG), i szybki lśniły jak lustro. Na sam koniec wszystkie plastiki zewnętrzne i gumowe elementy jak uszczelki zostały pokryte Bumber Care(AG). Całość prac z zewnątrz zajęła mi około 16 godzin pracy . Nic bardziej nie cieszy jak własnoręczna praca przy parchu Oto efekt końcowy, jak dla mnie zadowalający jak na pierwszy raz po zimie
filip1001 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Nie wiem jak było przed zabiegiem, ale jest co najmniej dobrze Faktycznie, trzeba będzie zabrać się za wiosenne przygotowania do renowacji lakieru jak najszybciej
Patrox Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 I na koniec trochę z serii gadget, Carbonowy superdoładowany z amerykanskiej wersji S4 :
variocustoms Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 fura lsni jak psu ...., fakt, praca przy aucie daje satysfakcję, jak Car Glass Polish ? łatwo się aplikuje i poleruje? kupiłem właśnie ale pogody nie było na obróbkę szyb BTW AutoGlym ma wyczesane kosmetyki
Patrox Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 fura lsni jak psu ...., fakt, praca przy aucie daje satysfakcję, jak Car Glass Polish ? łatwo się aplikuje i poleruje? kupiłem właśnie ale pogody nie było na obróbkę szyb BTW AutoGlym ma wyczesane kosmetyki bardzo łatwo pracuje się z tym kosmetykiem, jak wyschnie wystarczy zwykła mikrofibra i za chwilę lśni jak lustro.
variocustoms Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 THNX, czekam na ładną pogodę i biorę się za kosmetykę
Ponior Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Patryk jaki koszt takiej torebki z kosmetykami, bo efekt całkiem przyzwoity. Masz cierpliwość tyle godzin Teraz będą mniejsze opory dla powietrza i auto bedzie lepiej jechać przy takiej polerce.
Patrox Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 Patryk jaki koszt takiej torebki z kosmetykami, bo efekt całkiem przyzwoity. Masz cierpliwość tyle godzin Bartek jak Ci powiem to umrzesz ze śmiechu. We Wrocławiu jak zamykali Halfords kupiłem na wyprzedaży za 100zł. Plus do tego kosmetyki Megsa za następne 100zł. Normalnie sama walizka z kosmetykami coś koło 400zł
Ponior Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Mi jeszcze zostały kosmetyki 3M z czasów golfa, ale jakoś nie mam czasu i chęci tyle godzin mazać to po aucie , ale cena naprawdę śmieszna za twoją walizke. Następnym razem weź tego więcej. :gwizdanie: pozdro.
Trezor Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Narobiłeś się, ale warto było. A naklejeczka widzę już na aucie. Masz teraz unikacik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się