adamooo 2 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Patryk ładny sprzęt postawiliście pierwszy raz widzę tam profi zrobioną hamownię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Już gotowa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Najnowocześniejsza hamowania w Polsce.. [br]Dopisany: 01 Maj 2011, 17:30_________________________________________________Urządzenie firmy Dynoproject pozwala na precyzyjne pomiary oraz poddawanie silnika obciążeniom w celach diagnostycznych. Najważniejsze cechy nowej hamowni obciążeniowej 4WD DP4l-OG: Urządzenie mierzy z powtarzalnością rzędu 0,1km. Błąd pomiaru oscyluje w granicy +/-2km. * Parametry końcowe uśredniane są do normy DIN70020. * Możlwość pomiaru auta przednio,tylno lub auta z napędem na obie osie do 1000PS i 1300Nm * Maksymalna możliwa prędkość do osiągnięcia na hamowni-276km/h * Nowoczesne oprogramowanie hamowni pozwala dokonywać: 1. pomiaru mocy, 2. strat na kołach, 3. pomiaru momentu obrotowego, 4. pomiaru cisnienia doładowania, 5. pomiaru składu mieszanki AFR Hamownia posiada specjalne hamulce elektrowirowe(retardery), dzięki którym można zasymulować warunki, jakie pojazd może napotkać na drodze. Nowoczesne pomieszczenie w którym znajduje się hamownia posiada specjalny system wentylacyjny dzięki któremu samochód zachowuje się dokładnie tak samo jak na drodze. Wentylatory które wtłaczają powietrze do pomieszczenia mają wydajność przeszło 57tys metrów sześciennych na godzinę zaś wyciągi angielskiej firmy woods dbają o to, aby powietrze było wymieniane przeszło 4 razy na minute w pomieszczeniu. Hamownia dysponuje odczytem prędkości każdej pary rolek, dzięki czemu wykorzystuje funkcję wykrycia uślizgu. Nowatorski wzór moletowania rolek podniósł o przeszło 20% przyczepność opon a co za tym idzie dokładność pomiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Najnowocześniejsza hamowania w Polsce.. czyli identyczna jak w Dynosoft Katowice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Najnowocześniejsza hamowania w Polsce.. czyli identyczna jak w Dynosoft Katowice? Samo urzadzenie owszem ale sama hamownia to nie wszystko. Liczy się pomieszczenie odpowiednio dobrane gabarytami i system wentylacyjny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Zmieniliście siedzibę ? Jeżeli nie to masę pracy wykonaliście przy przeróbce pomieszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trezor 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Pomieszczenie to samo co kiedyś, ale zrobiony porządny remont. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponior 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Najlepsze jest to, ze firma ma teraz piekne nowe oblicze a ceny i jakośc usług pozostały niezmienione. Czyli dalej "TANIO I SOLIDNIE" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Najnowocześniejsza hamowania w Polsce.. czyli identyczna jak w Dynosoft Katowice? Samo urzadzenie owszem ale sama hamownia to nie wszystko. Liczy się pomieszczenie odpowiednio dobrane gabarytami i system wentylacyjny:) Jeśli dobrze widzę na fotkach, to nadmuch jest identyczny (on zapewne wchodzi w skład całego urządzenia? ) Zresztą mniejsza o to, bardzo fajnie urządzona hamownia Kończąc OT, po cichu obserwuję już drugie Twoje auto i jestem pełen podziwu, kapitalne projekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 No no , niezle to wyglada , swiatomy poziom nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trezor 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Światowy poziom, nie tylko z wyglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 jak to teraz się mówi "nie ma LIPY" [br]Dopisany: 01 Maj 2011, 21:17_________________________________________________Patryk a hamownia została należycie opita ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 "TANIO I SOLIDNIE" nie wiem czy tanio......... ale solidnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Weekend majowy a ja zamiast odpoczywać straciłem 3 pełne dni na pełną korektę na zewnątrz mojego parcha. Zacząłem od porządnego umycia samochodu szamponem Autoglym Następne na mokro nałożyłem preparat do usuwania starych powłok woskowych oraz do usuwania smoły itp Poorboys Efekt po myciu: A tak wyglądał lakier przed korektą: Po umyciu w ruch poszła glinka Megsa i tak wygladała po 2 glinkowaniu ( choć 1,5 miesiąca temu robiłem glinkowanie) W następnej kolejności poszły w ruch kosmetyki do korekty firmy 3m. I tak w kolejności tam gdzie były bardzo mocne rysy na lakierze zrobiłem korektę białym lub zielonym korkiem. Następnie cały samochód przeleciałem maszynowo żółtym korkiem, niebieskim oraz fioletowym. Dopiero po takiej korekcie przyszedł czas na twardy wosk Poorboys do czarnego lakieru nattys paste wax i zapachu gumy do żucia Pierwsza warstwa twardego wosku została na 12 godzin na samochodzie po czym dziś rano dopiero wycierałem:) Później nałożyłem jeszcze jedną warstwę i odczekałem 3 godziny W międzyczasie jak wosku dochodził zająłem sie kompleksowo kołami: Do mycia użyłem clean wheels ze stajni Autoglym. Autoglym w akcji: Po porządnym umyciu kół zrobiłem korektę lakieru marzynowo 3M zółtym korkiem. Idealnym byłoby zastosowanie IRON X aby opiłki wyszły z lakieru niestety nie posiadam jeszcze takiego w swoich zbiorach. Oto efekt przed nałożeniem pierwszej warstwy sealant Poorboys do felg I teraz najlepsze, efekt końcowy. Nie spodziewałem się że takie pierdoły mogą dostarczyć tyle frajdy i tak cieszyć oko. I trochę fot zrobionych przez Retrikal-a https://picasaweb.google.com/patrykgulinski/A4EcuprojectByRetrical# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Zajebioza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 odwaliłeś kawał dobrej roboty, kiedy mogę podstawić moje F-150 ? kosmetyki dostarczę [br]Dopisany: 02 Maj 2011, 00:12_________________________________________________BTW czym komora silnika wyczyszczona ? ja używam Bilt Hamber HD Surfex do różnych brudów i daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip1001 1 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 efekt oszałamiający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 odwaliłeś kawał dobrej roboty, kiedy mogę podstawić moje F-150 ? kosmetyki dostarczę [br]Dopisany: 02 Maj 2011, 00:12_________________________________________________BTW czym komora silnika wyczyszczona ? ja używam Bilt Hamber HD Surfex do różnych brudów i daje radę Ja uzyłem do mycia silnikó najtansze ze stacji K2 za 7zł. Po czym reszte juz pastami polerskimi 3M robiłem i środkiem do plastiku i gumy Autoglym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 :good: pięknie. Silnik myles pod cisnieniem czy pod bierzaca wodą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 jest pięknie już nie mogę się doczekać B8 w moim garażu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się