mgtan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 zaiście... pięknie brzmi... lekki pazur ale jeszcze trochę klasy w brzmieniu... chciałbym to na zywca zobaczyć kiedyś i posłuchać..
Ponior Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 A to chyba Serek po prawej siedzi, jakiś taki wystraszony chłopak . Albo zdziwiony rasowym dzwiękiem parcha A dzwięk słyszałem na zewnątrz auta na żywo jak wracaliśmy z Bukowiny, przypomina odlatujący samolot
mgtan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ja chce 3.0 TDi... :kox: może jak powtórze to zdanie każdego ranka to cud się stanie.... kurde... ile razy sobei nie otworze to gęba się zarazem śmieje i kopara opada... szok...
mystic.pl Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Ładnie słychać ... a pisałeś, że już nie chcesz głośnych sportowych wydechów :decayed:
David Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jak pokazalem koledze dunczykowi w pracy filmik to mi nie wierzyl ze to diesel za***iście brzmi wiadomo co trzeba kupic za kilka lat
Ponior Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 za***iście brzmi wiadomo co trzeba kupic za kilka lat Nie tyle kupić co zrobic dobry wydech. U mnie golf przy 3" wydechu i jednym tłumiku przelotowym warczy rasowo jak bęzyna, a silnik to 1.9 tdi. Wczoraj był klient i nie mógł uwierzyć, że tak brzmi diesel
WITT33 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 łoooo kurna , tak na oko ty ty chyba S4 zjadasz wtej chwili z filmiku wygląda że od 60 kmh (niepełnych zresztą) do 200 robi w ok 16 sekund B8 S4 robi to samo w ok 12 sekund, fakt że ze startu lotnego ale różnica miazga po programie S4 to już nie ma co porównywać, no i s-tronic rulez
Thom4s Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Nie jest za głośno w dłuższej trasie przy stałych wysokich obrotach? Brzmi naprawdę dobrze, jak nie diesel.
Patrox Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 łoooo kurna , tak na oko ty ty chyba S4 zjadasz wtej chwili z filmiku wygląda że od 60 kmh (niepełnych zresztą) do 200 robi w ok 16 sekund B8 S4 robi to samo w ok 12 sekund, fakt że ze startu lotnego ale różnica miazga po programie S4 to już nie ma co porównywać, no i s-tronic rulez Jakim cudem w pierwszym linku na serii S4 zrobiło w 12 sekund a na drugim linku 418Konne S4 od 60 do 200 zrobiło w 15 sekund!!![br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 17:05_________________________________________________ Nie jest za głośno w dłuższej trasie przy stałych wysokich obrotach? Brzmi naprawdę dobrze, jak nie diesel. Jest troszeczkę głośno tylko od 2 tyś obr do 2400, powyżej tych obrotów wydech się wypełnia i jest cicho jak na serii. W codziennym użytkowaniu auto jest ciche, dopiero po otwarciu max przepustnicy brzmi rasowo. Dzwięk można porównać do VR6 silnika:)
snajper1998 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 w b7 bylo glosniej czy ciszej ?
Thom4s Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Dzwięk można porównać do VR6 silnika:) No właśnie słychać. Jest troszeczkę głośno tylko od 2 tyś obr do 2400, powyżej tych obrotów wydech się wypełnia i jest cicho jak na serii. W codziennym użytkowaniu auto jest ciche, dopiero po otwarciu max przepustnicy brzmi rasowo. Pytałem, bo sam miałem dość głośny wydech Magnaflow i musiałem go trochę przyciszyć wymieniając tłumiki środkowe.
WITT33 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 łoooo kurna , tak na oko ty ty chyba S4 zjadasz wtej chwili z filmiku wygląda że od 60 kmh (niepełnych zresztą) do 200 robi w ok 16 sekund B8 S4 robi to samo w ok 12 sekund, fakt że ze startu lotnego ale różnica miazga po programie S4 to już nie ma co porównywać, no i s-tronic rulez Jakim cudem w pierwszym linku na serii S4 zrobiło w 12 sekund a na drugim linku 418Konne S4 od 60 do 200 zrobiło w 15 sekund!!![br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 17:05_________________________________________________ nie mam pojęcia, sprawdzę na swojej to wstawię filmik
mgtan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Patrox spójrz ze to 418 konne s4 dało w palnik między 2 a 3 sekunda... i wychodzi że 12-13 sekund ma to 400 konne
Patrox Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Patrox spójrz ze to 418 konne s4 dało w palnik między 2 a 3 sekunda... i wychodzi że 12-13 sekund ma to 400 konne Być może ma koło 13 sekund ale od 70 do 200 a nie od 60. Absolutnie nie chce swojego wozu porównywać do S4 bo nastepnym moim wozem będzie własnie S4 3,0tfsi. Ciężko tez porównać zmianę biegów reczna do S-tronica. Żadna ludzka reka nie zmieni tak szybko biegu co automat.
variocustoms Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Patrox z dźwiękiem trafiłeś na 100%, kiedyś modyfikowałem Golfa MK3 VR6, wydech przelot + końcowy Remus'a dźwięk praktycznie identyczny, gęsiej skórki można dostać, zajeeeeebiście brzmi, myślę, że nie jedna laska na ulicy zwraca uwagę na dźwięk , moje V8 na Magnaflow też brzmi całkiem rasowo i nie jedna laska się ogląda a większość spodziewa się, że to jakiś Mustang albo Viper leci :good: :good:
mgtan Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Patrox spójrz ze to 418 konne s4 dało w palnik między 2 a 3 sekunda... i wychodzi że 12-13 sekund ma to 400 konne Być może ma koło 13 sekund ale od 70 do 200 a nie od 60. Absolutnie nie chce swojego wozu porównywać do S4 bo nastepnym moim wozem będzie własnie S4 3,0tfsi. Ciężko tez porównać zmianę biegów reczna do S-tronica. Żadna ludzka reka nie zmieni tak szybko biegu co automat. jak dla mnie...to 3.0 TDi jest czadzik... jak trzeba jest ekonomia... ale można i poupalać...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się