Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Niepełna olimpiada by Patrox 3,0tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Patrox coś za coś tak szczerze, albo lekka gleba i brak komfortu albo wygląd seryjny i jakiś komfort, wybór trudny, nie zazdroszczę, Wrocław jest dziurawy więc przy glebie i alusach o większym rozmiarze to masakra

Opublikowano

fajnie to wyglada jak dla mnie to nawet wiekszej felgi nie trzeba , no ale jak obciera to faktycznie bezses

Na szczęscie nie trze o sam błotnik tylko o wystające filcowe nadkole. W tym miejscu co trze to kawałek wytnę i bede dalej obserwował co się dzieje. Faktem jest że nie powinno takiego czegoś być na takim setupie i Panowie z Eibach dali duuuuup....

To nie Panowie z Eibacha dali d*py, tylko dystanse daja taki efekt... zobacz gdzie masz opone, a gdzie rant blotnika.

Bez dystansu na normalnym ET pewnie obcierek nie bedzie.

Opublikowano

jak by nie było to dystans wydłuża dźwignię i zwiększa skok calego wahacza, jest też na to sposób, można wsadzić odbojnik na sprężynę ale istnieje możliwość lekkiego podniesienia, miałem tak na chwilę u siebie ale nie podobało mi się, koszt odbojnika to ok 10 zł szt. kupujesz gumy od Malucha :) i nawijasz na sprężynę

Opublikowano

Macie rację tylko dystanse sa homologowane pod ten konkretnie samochód i te koła. Nie wziąłem ich sobie z kapelusza. |To samo dotyczy sprężyn. Niemcy jeśli by to miało nie pasować napisaliby, że te spręzyny nie sa w połaczeniu z dystansami lub ET mniejszym niż 30. W b7 miałem taki sam setup i dodatkowo 19 koła i nie obtarłem podwoziem ani razu . A tutaj wydaje mi sie że jak przyjda zimowe koleiny bedzie tragedia. Zobaczę jeszcze w Etce czy nie ma gumy pod spęzyny na zły stan dróg. Być może to mi o kilka mm podniesie samochód.

Opublikowano

Dystanse sa homologowane, ale na pewno na seryjnej sprezynie.

Przeciez tutaj kolo do blotnika ma bardzo malo miejsca.

Zeby nie ocieralo i jednoczesnie bylo na rowni z nim, to musialbys miec amory praktycznie bez zadnego skoku :decayed:

Opublikowano

Fajna sztuka. Powodzenia w realizacji planów :good:

Opublikowano

Człowiek na kilka dni wyjedzie, a tu taki wątek.;)

Rewelka to autko. Wyposażenie super. Chyba przyśpieszę serwis żeby do Was podjechać zobaczyć. :kox:

Na tym zawieszeniu wygląda bardzo dobrze, ale jak cokolwiek obciera... ja bym nie dał rady. :thumbdown:

Opublikowano

Piękne :a4fan: będę tu często zaglądał, bo zakochałem się w 3.0 tdi od :audi: . Jestem bardzo ciekaw co tu się będzie działo jak się weźmiesz za mody silnika :decayed:

Powiedz, czy w trybie zawieszenia ustawionym na comfort też obciera ? Jaka jest różnica w prześwicie między ustawieniem sport a comfort ? Czy w ogóle zmienia się prześwit czy tylko zmienia charakterystyka amortyzatorów ?

Opublikowano

W trybie comfort własnie ociera. Jak dam na dynamic to jest ok:)

Opublikowano

W trybie comfort własnie ociera. Jak dam na dynamic to jest ok:)

Czyli zmienia się tylko charakterystyka, a na dynamic robi się beton. Myślałem, że jakoś inaczej jest to rozwiązane. Może pofantazjuję trochę ale ... może jest jakieś dostępne dla aso kodowanie i można przekodować amorki, delikatnie je usztywnić w trybie komfort :mysli: Ciekawe jakie kodowanie jest w S4 :mysli:

Opublikowano

Piękna sztuka, ciekawe jak się ma masa B8 3.0 tdi do B7 3.0 tdi, tylko pewnie silnik w B8 to juz inna bajka :)

Opublikowano

Myślę ze na pewno lepiej chodź nie powiem jak jechałem B8 3.0 TDI to czuć tego ogromnego kloca z przodu.

Opublikowano

Około 50-70 kg wiecej waży B8 ale to tez zasługa szyberdachu. B8 jest bardziej wyciszone i jeszcze mniej czuc prędkość.

Opublikowano

no to na pewno ale ogolnie prowadzenie B8 wobec B7 to zupelnie inna liga.

Opublikowano
:) A co ty tu robisz Michał?
Opublikowano

To się okaże, zobaczymy co wypluje i jak będzie jeździł:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...