variocustoms Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Patrox coś za coś tak szczerze, albo lekka gleba i brak komfortu albo wygląd seryjny i jakiś komfort, wybór trudny, nie zazdroszczę, Wrocław jest dziurawy więc przy glebie i alusach o większym rozmiarze to masakra
Flyer Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 fajnie to wyglada jak dla mnie to nawet wiekszej felgi nie trzeba , no ale jak obciera to faktycznie bezses Na szczęscie nie trze o sam błotnik tylko o wystające filcowe nadkole. W tym miejscu co trze to kawałek wytnę i bede dalej obserwował co się dzieje. Faktem jest że nie powinno takiego czegoś być na takim setupie i Panowie z Eibach dali duuuuup.... To nie Panowie z Eibacha dali d*py, tylko dystanse daja taki efekt... zobacz gdzie masz opone, a gdzie rant blotnika. Bez dystansu na normalnym ET pewnie obcierek nie bedzie.
reniek Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Też mi sie tak wydaje. Mniejszy dystans i spokój
variocustoms Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 jak by nie było to dystans wydłuża dźwignię i zwiększa skok calego wahacza, jest też na to sposób, można wsadzić odbojnik na sprężynę ale istnieje możliwość lekkiego podniesienia, miałem tak na chwilę u siebie ale nie podobało mi się, koszt odbojnika to ok 10 zł szt. kupujesz gumy od Malucha i nawijasz na sprężynę
Patrox Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Macie rację tylko dystanse sa homologowane pod ten konkretnie samochód i te koła. Nie wziąłem ich sobie z kapelusza. |To samo dotyczy sprężyn. Niemcy jeśli by to miało nie pasować napisaliby, że te spręzyny nie sa w połaczeniu z dystansami lub ET mniejszym niż 30. W b7 miałem taki sam setup i dodatkowo 19 koła i nie obtarłem podwoziem ani razu . A tutaj wydaje mi sie że jak przyjda zimowe koleiny bedzie tragedia. Zobaczę jeszcze w Etce czy nie ma gumy pod spęzyny na zły stan dróg. Być może to mi o kilka mm podniesie samochód.
Flyer Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Dystanse sa homologowane, ale na pewno na seryjnej sprezynie. Przeciez tutaj kolo do blotnika ma bardzo malo miejsca. Zeby nie ocieralo i jednoczesnie bylo na rowni z nim, to musialbys miec amory praktycznie bez zadnego skoku
bajk Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Fajna sztuka. Powodzenia w realizacji planów
Trezor Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Człowiek na kilka dni wyjedzie, a tu taki wątek. Rewelka to autko. Wyposażenie super. Chyba przyśpieszę serwis żeby do Was podjechać zobaczyć. Na tym zawieszeniu wygląda bardzo dobrze, ale jak cokolwiek obciera... ja bym nie dał rady.
mystic.pl Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Piękne będę tu często zaglądał, bo zakochałem się w 3.0 tdi od . Jestem bardzo ciekaw co tu się będzie działo jak się weźmiesz za mody silnika Powiedz, czy w trybie zawieszenia ustawionym na comfort też obciera ? Jaka jest różnica w prześwicie między ustawieniem sport a comfort ? Czy w ogóle zmienia się prześwit czy tylko zmienia charakterystyka amortyzatorów ?
Patrox Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 W trybie comfort własnie ociera. Jak dam na dynamic to jest ok:)
mystic.pl Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 W trybie comfort własnie ociera. Jak dam na dynamic to jest ok:) Czyli zmienia się tylko charakterystyka, a na dynamic robi się beton. Myślałem, że jakoś inaczej jest to rozwiązane. Może pofantazjuję trochę ale ... może jest jakieś dostępne dla aso kodowanie i można przekodować amorki, delikatnie je usztywnić w trybie komfort Ciekawe jakie kodowanie jest w S4
Pzwmichal Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Piękna sztuka, ciekawe jak się ma masa B8 3.0 tdi do B7 3.0 tdi, tylko pewnie silnik w B8 to juz inna bajka
turdzi Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Myślę ze na pewno lepiej chodź nie powiem jak jechałem B8 3.0 TDI to czuć tego ogromnego kloca z przodu.
Patrox Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Około 50-70 kg wiecej waży B8 ale to tez zasługa szyberdachu. B8 jest bardziej wyciszone i jeszcze mniej czuc prędkość.
turdzi Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 no to na pewno ale ogolnie prowadzenie B8 wobec B7 to zupelnie inna liga.
Leem - POWER OIL Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Patrox widzę że nie na wszystkich forach chwalisz się nowym nabytkiem Piękna sztuka !! Ty też prowadzisz naukę jazdy ?? Jeśli tak to zapisuje się do Ciebie
Leem - POWER OIL Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 zwiedzam fora i motywuje się na A4 B8. Widzę że I miejsce w Kamieniu śląskim znowu będzie Twoje
Patrox Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 To się okaże, zobaczymy co wypluje i jak będzie jeździł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się