grzanek85 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Witam proszę o analizę trudnego przypadku Audi a3 asz, problem z pompowtryskiwaczami(2 komplet wtryski 100% sprawne) 013 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek133a_28084.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek133a_28085.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek133a_28086.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek133a_28087.html
ciahciah Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 w AFN jest nastawnik a w ASZ nie wiem co jest odpowiedzialne za wielkość dawki ale może to się przytyka/przycina może układ paliwa się zapowietrza może czujnik obrotu wału przybrudzony wymień filtr paliwa sprawdź szczelność układu podciśnienia no bo turbo za wolno wstaje, podmień N75 na próbę jest katalizator?
grzanek85 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Opublikowano 14 Listopada 2010 asz = pompowtrysk, właśnie bipy w normie a korekcje w h.... duże zmierze jutro jeszcze ciśnienie na tandemie
przemik Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Glowica lub mikropekniecia w kanałach PD - obym sie mylił...
grzanek85 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Wałek ok krzywki ok ciśnienie na tandemie na wolnych 3 ok 2 obr 8 bar. Brak już pomysłów. Jak auto pochodzi na wolnych albo jest zimne korekcje spadają poniżej 0,5 jak sie pociśnie to wszystkie poza skalą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się