cocoo24 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 witam co to może być, zaczęło sie od nieszczelności auto przyśpiesza do 3 tys, i zaczyna sie mulić do 3,5 od 3,5 do 4 idzie od 4-4,2 muli i pow 4,2 idzie. Po takiej operacji tryb awaryjny
H_S_B Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 przytkane przewody olejem ? u mnie podobny objaw był po co powyżej 4,2 ciągnąć..
cocoo24 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Opublikowano 14 Listopada 2010 przytkane przewody olejem ? u mnie podobny objaw był po co powyżej 4,2 ciągnąć.. które przewody??
H_S_B Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 ymm żebym babola nie strzelił u mnie te chyba co do gruchy idą były przytkane.. (w każdym razie jakieś od turbo )
cocoo24 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 zacinajaca sie VTG. wrzuc logi. tez na to stawiam[br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 23:23_________________________________________________których grup logi mm zrobić 11 wystarczy?
fusse Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 wystarczy 003, 10, 11. plus do tego mozesz sprawdzic reka czy vtg rusza sie czy nie, zlap za sztange i poruszaj, jak czuc opor to masz odpowiedz...
cocoo24 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 dodam to tego ze max to 110 i awaryjny. Zaraz jade robić logi i dam znac co i jak[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 20:14_________________________________________________turbo do czyszczenia, przeładowanie, dobrze widze?
przemik Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 totalnie zasyfione VTG... im szybciej wyrwiesz turbine tym lepiej....
cocoo24 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 totalnie zasyfione VTG... im szybciej wyrwiesz turbine tym lepiej.... w sensie wyczyszcze?
przemik Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Tutaj co i jak http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0 Powodzenia
cocoo24 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Tutaj co i jak http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0 Powodzenia czytałem to już
fusse Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 co sieczka,az niemozliwe. wez reka sprobuj na sile ruszyc sztange od gruszki z gory. ona w ogole sie rusza? przeladowanie po calosci. rob szybko puki jeszcze jest co robic,bo zaraz napiszesz gdzie naprawic turbo...
cocoo24 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 co sieczka,az niemozliwe. wez reka sprobuj na sile ruszyc sztange od gruszki z gory. ona w ogole sie rusza? przeladowanie po calosci. rob szybko puki jeszcze jest co robic,bo zaraz napiszesz gdzie naprawic turbo... aż tak, źle, jutro jeszcze zrobie kurs do roboty 30 km i czyszcze
fusse Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 spojrz na kolumne po lewej i na kolumne po prawej, powinienes miec cisnienie 1,95bara, a Ty masz...bog wie ile, granica odczytu czujnika doladowania konczy sie na 2,5bar... . nie panikuj tylko czysc:) opisow jest duzo, za duzego problemu nie ma: )
cocoo24 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 spojrz na kolumne po lewej i na kolumne po prawej, powinienes miec cisnienie 1,95bara, a Ty masz...bog wie ile, granica odczytu czujnika doladowania konczy sie na 2,5bar... . nie panikuj tylko czysc:) opisow jest duzo, za duzego problemu nie ma: ) jutro po robocie wyczyszcze, z tego co widze to do 1900 obrotów jak pojade to bedzie si nie? PS. cieżko było te śruby od kolektora wykręcic?
a4dg Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Ja za pierwszym razem jak czyściłem turbo to musiałem wyciągać turbinę razem z katalizatorem i kolektorem wydechowym bo nie było opcji odkręcenia. Dopiero imadło o kątówka. Największy problem było wyjąć turbinę wraz z katalizatorem i kolektorem szkoda gadać . Ale jak powymieniałem wszystkie śruby i nakrętki plus smar aluminiowy za drugim razem mogłem palcami odkręcać śruby. Powodzenia bo faktycznie twoje logi nieciekawie wyglądają.
fusse Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 ja wyciagalem pierwszy raz i poszly wszystkie sruby, nie odkrecalem kolektora, tym bardziej katalizatora. choc nie powiem, problem mialem z rozdzieleniem połówek. dopiero palnik pomogl.
cocoo24 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 zabrałem sie za odkręcanie i sie okazało ze musze złożyć spowrotem bo do roboty nie bede miał czym jechać, strasznie sie meczyłem z 1 śrubą od siatki ale przecinakiem poszła, wydaje mis ie że bede musiał kolektor wydechowy sciągać, bo nie mogłem niczym dojsć do tych 2 śrub co łączy turbo z kolektorem wydechowym, fusse jakim sposobem to odkręciłeś, jakie klucze???
fusse Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 hmm nic nie kombinowalem,moze jedynie oczkowy troche wygiety. jedynie klucz jaki spilowalem to byl klucz potrzebny do odkrecenia doplywu oleju.do jedej srubki pamietam byl ciezki dostep(ta przy wyjsciu na rurke egr) ale po trochu i sie odkrecil. do odkrecenia sruby trzymajaca lape do turbo(od spodu) uzylem dlugiego srubokreta plaskiego z zalozona koncowka-nasadka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się