gtados Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witama Proszę o analizę logów. Zecior ostatnio zrobił się słaby. EGR mam zaślepione. Dolot sprawdzony, chyba że coś nie tak w rejonie IC. BS Log (0 - 000) Log (3 - 003) Log (0 - 004) Log (1 - 011) Dynamiczne Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 003,008,011) Log (2 - 003,008,010) MAF był czyszczony, podłączałem 3 inne MAF i podobne były pomiary.
wiktorsam Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Dla mnie to wszystko wygląda ok, może turbo mogło by delikatnie wcześniej osiągać pełne doładowanie, ale wątpię żeby to miało wpływ. Przepływa wygląda ok dawka na wolnych też ok, można by ewentualnie podnieść ją odrobinę. A słaby jest cały czas czy tylko czasami łapie muła ?
gtados Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Rozrząd wymieniany w czerwcu, filtr powietrza tydzień temu, filtr paliwa w lutym. Czasami wkręca się jak trzeba, a czasami ma chimery. Zauważyłem, że czasami jak przy przyspieszaniu puszcze gaz i wcisnę ponownie to lepiej przyspiesza Przyjżę się tym złączą od pompy, jak i N75. Dzięki za info[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:21_________________________________________________Wiatm Temat wyjaśniony. Kable w złączu od N75 urwane były, teraz autko odżyło Dziwne, że w błędach nie było zapisane. Log (0 - 003,011,015) Pozdrawiam
banshee Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Auto odżyło, ale turbinkę szybko wykończysz. Podmień N75, bo masz przeładowanie - czego najprawdopodobniej nie zauważyłeś.
przemik Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 bo masz przeładowanie Gdzie widzisz to przeładowanie ??
Sztomel Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 przeładowanie minimalne o zaledwie 100 mbar od 3700 RPM ale co ciekawsze to procentowa wartość wysterowania N75 która jest bardzo wysoka już przy 2400 RPM mimo, iż ciśnienie trzyma prawidłową wartość. Oczywiście chodzi o ostatni log : http://vaglog.rtnet.pl/gtados_28977.html
ciahciah Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 od 2000obr do końca może sztanga jest źle ustawiona no bo od 3600obr sterowanie się kończy
gtados Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 dzięki za zainteresowanie możliwe, że sztanga do regulacji wcześniej miałem niedoładowanie (przed wykryciem odłączonego N75) i poprawiałem to sztangą poprawię ją i dam logi teraz mam jeszcze jedno pytanie, czy taki kąt wtrysku (45-46) wpływa znacząco na poranne odpalanie. Przyznam, że im zimnej tym trudniej rano odpalić. Myślałem, że świece, ale rano przed startem wymieniłem i był nadal problem.
banshee Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Najlepiej ustawić lekko ponad środkową kreskę na TDI TIMMING. To wychodzi ok 60, jednak zmian nie odczujesz. Miałem kilka dni temu paska z kątem 22 i palił na dotyk po nocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się