Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witama

Proszę o analizę logów. Zecior ostatnio zrobił się słaby. EGR mam zaślepione. Dolot sprawdzony, chyba że coś nie tak w rejonie IC.

BS

Log (0 - 000)

Log (3 - 003)

Log (0 - 004)

Log (1 - 011)

Dynamiczne

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 003,008,011)

Log (2 - 003,008,010)

MAF był czyszczony, podłączałem 3 inne MAF i podobne były pomiary.

Opublikowano

Dla mnie to wszystko wygląda ok, może turbo mogło by delikatnie wcześniej osiągać pełne doładowanie, ale wątpię żeby to miało wpływ. Przepływa wygląda ok dawka na wolnych też ok, można by ewentualnie podnieść ją odrobinę.

A słaby jest cały czas czy tylko czasami łapie muła ?

Opublikowano

Rozrząd wymieniany w czerwcu, filtr powietrza tydzień temu, filtr paliwa w lutym.

Czasami wkręca się jak trzeba, a czasami ma chimery.

Zauważyłem, że czasami jak przy przyspieszaniu puszcze gaz i wcisnę ponownie to lepiej przyspiesza :mysli:

Przyjżę się tym złączą od pompy, jak i N75.

Dzięki za info[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:21_________________________________________________Wiatm

Temat wyjaśniony. Kable w złączu od N75 urwane były, teraz autko odżyło :notworthy:

Dziwne, że w błędach nie było zapisane.

Log (0 - 003,011,015)

Pozdrawiam

Opublikowano

Auto odżyło, ale turbinkę szybko wykończysz. Podmień N75, bo masz przeładowanie - czego najprawdopodobniej nie zauważyłeś.

Opublikowano

bo masz przeładowanie

Gdzie widzisz to przeładowanie ??

Opublikowano

przeładowanie minimalne o zaledwie 100 mbar od 3700 RPM ale co ciekawsze to procentowa wartość wysterowania N75 która jest bardzo wysoka już przy 2400 RPM mimo, iż ciśnienie trzyma prawidłową wartość.

Oczywiście chodzi o ostatni log : http://vaglog.rtnet.pl/gtados_28977.html

Opublikowano

od 2000obr do końca :)

może sztanga jest źle ustawiona no bo od 3600obr sterowanie się kończy

Opublikowano

dzięki za zainteresowanie :notworthy:

możliwe, że sztanga do regulacji

wcześniej miałem niedoładowanie (przed wykryciem odłączonego N75) i poprawiałem to sztangą

poprawię ją i dam logi

teraz mam jeszcze jedno pytanie, czy taki kąt wtrysku (45-46) wpływa znacząco na poranne odpalanie. Przyznam, że im zimnej tym trudniej rano odpalić. Myślałem, że świece, ale rano przed startem wymieniłem i był nadal problem.

Opublikowano

Najlepiej ustawić lekko ponad środkową kreskę na TDI TIMMING. To wychodzi ok 60, jednak zmian nie odczujesz. Miałem kilka dni temu paska z kątem 22 i palił na dotyk po nocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...