sylwekc3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Mój problem zaczął sie od spadków mocy(prawdopodobnie przejście w ryb awaryjny) ponieważ ponowne uruchomienie silnika pomagało słyszałem że może to być wina turbiny a więc kupiłem sobie waga proszę o wyrozumiałość jestem początkującym użytkownikiem vaga z tego co czytałem na forum potrzebne sa logi zrobiłem takie podczas jazdy jeśli cos więcej potrzeba to proszę o informacje http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_28169.html Z błędów jakie miałem to był bad n 75 wiec wyciągnąłem wyczyściłem i jako tako od tyg błędu nie ma tego ( z informacji zasięgnietych na forum ma ten zawór tykać takie tykanie jest słyszalne) Przed wczoraj wyskoczył mi kolejny błąd był to 575 więc go skasowałem i zrobiłem te logi Z tego co patrzyłem na te logi sam to mam niskie ciśnienie rzeczywiste doładowania a mimo wszystko czasem zdarza się że samochód łapie tzw. not flaut na wysokich obrotach podczas przyspieszania ......... Proszę o pomoc i wyrozumiałość ze strony administratora ze mam tylko takie logi
vauxhall95 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Sprawdz wezyk idacy do map sensora(ECU) wszystkie wezyki podcisnienia do wymiany,sprawdz dolot
sylwekc3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 kolego dzisiaj wężyki sprawdzałem niby wygląda wszystko ok ale jeśli tak piszesz to pewnie jutro bądź po jutrze wymienię i spróbuje nowe logi jeśli mógłbyś je później ocenić a jeśli chodzi o wężyk idący do map sensora(ECU) to mógłbyś coś więcej na ten temat się wypowiedzieć jak to zrobić?? czy chodzi o wężyk idący od zaworu n18 do sterownika??
ROBERT Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Chodzi o wężyk idący do obudowy ECU
sylwekc3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Więc raczej sądzicie że wężyki a nie siadnięte turbo jak magicy z mojej okolicy twierdza. Bo z tego co samochód kupiłem bity 2 lata temu i przebieg w tym momencie 222400 ty wygląda mi na większy dlatego że kierownica wytarta fotel równięz dość bardzo i trochę się do tego skłaniałem że mogą mieć rację z tym turbem
ROBERT Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Najpierw sprawdź szczelność ukł. podciśnienia / powymieniaj wszystkie wężyki tegoż ukł. ( chyba taniej niż od razu turbulum wymieniać/regenerować ) ewidentnie masz niedoładowanie
sylwekc3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Oczywiście kolega że tak i oby się tak stało to w ciagu 2-3 postaram sie po wymieniać i zrobić nowe logi i dodać je an forum a jeszcze mi powiedz które logi są najbardziej potrzebne w moim przypadku?? i jeśli możesz mi doradzić z tymi węzykami jakie kupić ?? pchać się do asso czy szukać w sklepach
ROBERT Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 w sklepach moto , tylko kup zbrojone te wężyki , najlepiej zabierz jednego na miarę
sylwekc3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Jeszcze mam takie pytanie czy przepływomierz jest ok?? Bo mam możliwość podmiany od brata jeśli jest taki sam ma on passata b5 98 rocznik 110 konny tdi czy sądzicie że nie ma to wogóle sensu i czy nie jest inna przepływka......
vauxhall95 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 wg.mnie cos nie tak z czujnik doladowania lub wezykiem,bo nawet z grupy 003 nie widac nie doladowania
ROBERT Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 wężyk idący do ECU ew. sam czujnik/ECU zawalony olejem
sylwekc3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 koledzy a możecie dokładniej sprecyzować miejsce w którym się znajduje czujnik/ecu w tym modelu dla was może to śmieszne pytanie ale ja jestem laikiem próbującym naprawić swoje autko:)
ROBERT Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 podszybie str. kierowcy (taka czarna puszka)
przemik Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Ech... Zaden czujnik cisnienia doladowania, zaden olej w ECU, a juz na pewno nie przeplywomierz Masz dziure w dolocie kolego sympatyczny i to na laczniku pomiedzy rurą dolotową, a kolektorem. Latwo znajdziesz bo jak dotkniesz rekami to sie ubrudzisz olejem. Widac to w logach Dodatkowa uwaga do piszacych w tym wątku - uklad regulacji cisnienia doladowania w tym silniku pracuje na NADCISNIENIU a nie POD. Pozdrawiam
sylwekc3 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Ech... Zaden czujnik cisnienia doladowania, zaden olej w ECU, a juz na pewno nie przeplywomierz Masz dziure w dolocie kolego sympatyczny i to na laczniku pomiedzy rurą dolotową, a kolektorem. Latwo znajdziesz bo jak dotkniesz rekami to sie ubrudzisz olejem. Widac to w logach Dodatkowa uwaga do piszacych w tym wątku - uklad regulacji cisnienia doladowania w tym silniku pracuje na NADCISNIENIU a nie POD. Pozdrawiam Kolego sympatyczny miałeś w 100% racje z awaria twoja diagnoza była prawdziwa i usterka usunieta samochód śmiga zdecydowanie inaczej chociaż mam jeszcze prośbe o sprawdzenie mi teraz pełnych logów czy coś jeszcze mu nie dolega o czym nie wiem z góry dziękuje i pozdrawiam Logi dynamiczne Grupy: 000,001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29040.html Grupy: 003,008,011,003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29041.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29042.html Logi statyczne Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 018,023) Logi BS Log (0 - 000) Log (1 - 004) Log (2 - 003)
ciahciah Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 malutka nie szczelność jeszcze może być, sprawdź za jakiś czas czy się nigdzie nie pocą węże statyczny kat wtrysku do korekty, ustaw bo jak przyjdzie zima będzie ciężko zapalał dawka paliwa jałowa jest spora, no ale jak nie kopci za bardzo i nie stuka silnik jak kowal nie ma co ruszać
sylwekc3 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Kolego co do tej dawki paliwa to silnik jak dodaję gazu to kopci i to nawet trochę, więc wypadało by chyba to ustawić.tylko na ile myślisz że 4.4 będzie dobrze i czy to może trochę zmniejszyć to dymienie.
ciahciah Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 przy dodawaniu mały bąk nie jest niczym złym, ustaw na 4,0mg albo patrz żeby było 1,400-1,440V
sylwekc3 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam ponownie.Mam jeszcze 1 pytanie odnośnie tej dawki.Trochę o tym poczytałem i nie wiem gdzie będzie lepiej zmienić na nastawniku lekko zmienić czy tylko vagiem.Ale i tak muszę zacząć od kąta statycznego a jak go ustawię na około 51 to wtedy ewentualnie dawka do korekty.CHYBA się nie mylę a jeśli tak to niech mnie ktoś poprawi.ZA cenne rady z góry dziękuję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się