Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] prośba o analizę logów-słaby silnik w dolnym zakresie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrobiłem logi dynamiczne. według mnie wszystko OK. tylo ten dół.

2,5l/4VTEDC 0000SG D66

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle

TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar

STAMP /min mbar mbar %

0,01 1462 1132,2 1132,2 65,1

0,45 1485 1132,2 1152,6 64,3

0,89 1508 1917,6 1162,8 84,4

1,33 1531 1917,6 1326 84,4

1,77 1601 1917,6 1499,4 80,5

2,21 1647 1927,8 1703,4 60

2,65 1717 1927,8 1897,2 51,7

3,09 1786 1948,2 2019,6 48,5

3,53 1879 1968,6 1958,4 52,1

3,97 1949 1978,8 1938 49,7

4,42 2018 1989 1948,2 48,1

4,86 2111 1989 1968,6 48,5

5,3 2181 1999,2 1978,8 47,7

5,74 2250 1999,2 1978,8 48,9

6,18 2343 2009,4 1989 47,7

log 003

14 October 2007 14:36:22

2,5l/4VTEDC 0000SG D66

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75%

STAMP /min mg/R mg/R %

0,01 1554 757,5 494,6 95,5

0,45 1601 765,4 553,4 95,5

0,89 1670 777,2 643,7 95,5

1,33 1740 788,9 726,1 95,5

1,77 1833 804,6 757,5 95,5

2,21 1902 820,3 785 95,5

2,65 1995 832,1 785 95,5

3,09 2088 840 792,9 95,5

3,53 2158 843,9 800,7 95,5

3,97 2250 847,8 800,7 95,5

4,4 2320 851,7 796,8 95,5

4,83 2413 859,6 792,9 95,5

5,26 2482 863,5 808,6 95,5

5,69 2552 867,4 828,2 95,5

6,13 2645 871,4 840 95,5

6,57 2714 875,3 804,6 95,5

7,01 2784 879,2 820,3 95,5

7,45 2877 879,2 836 95,5

7,89 2946 879,2 847,8 95,5

log008

14 October 2007 14:31:25

2,5l/4VTEDC 0000SG D66

Group A: '008

Engine speed IQ driver IQ rpm(torque) IQ MAF(smoke)

TIME 2800-3500 >41 37-40 >41

STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0,01 1462 5 40,2 14,4

0,45 1462 5 40,2 14,4

0,89 1508 29,8 40,5 14,7

1,33 1531 57,1 40,2 25,4

1,77 1601 56,8 39,2 30,1

2,21 1717 56,2 38,3 37

2,65 1856 55,5 37,6 43,9

3,09 2018 54,6 37,6 44,5

3,52 2181 54 38 44,2

3,96 2320 53,3 38,6 45,2

4,39 2482 52,7 38,9 45,2

4,82 2645 52,1 39,2 45,5

5,25 2807 51,5 39,5 45,8

5,68 2970 51,1 39,8 46,1

6,13 3132 50,5 40,2 46,1

6,57 3294 49,9 40,2 46,1

jak ten problem poprawić.

Opublikowano

który problem ?

w 011 mogłeś dalej pociągnąc, a nie tylko do 2300 obrotów

Opublikowano

Ja sie nie znam, ale powiem Ci, ze po takich logach nikt Ci porzadnej analizy nie zrobi. Masz instrukcje w tym dziale jak zrobic je porzadnie.

Opublikowano

zrobiłem całość do 4500 obr. to są wycinki. pokazuję że auto mi jedzie od 2000obr. a powinno się zbierać od 1500.

Opublikowano

zrobiłem całość do 4500 obr. to są wycinki. pokazuję że auto mi jedzie od 2000obr. a powinno się zbierać od 1500.

Jeżeli zrobiłeś całość to czemu tego nie zamieściłeś ??

Zrób wszystkie logi porządnie, a nie tylko część.

Tu masz wszystko od początku do końca jakie i jak zrobić logi:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

Dopiero jak zamieścisz pełną informację to wtedy możemy coś obejrzeć.

Pozdrowionka

Opublikowano

pokazuję że auto mi jedzie od 2000obr. a powinno się zbierać od 1500.

a skad to przekonanie .... ? :naughty:

Opublikowano

zrobiłem całość do 4500 obr. to są wycinki. pokazuję że auto mi jedzie od 2000obr. a powinno się zbierać od 1500.

To tylko teoria, ze jedzie "od 1500" (niby max moment jest w zakresie 1500-3500). W praktyce 2.5 zbiera sie mniej wiecej od 1800-2000.

Opublikowano

zrobiłem całość do 4500 obr. to są wycinki. pokazuję że auto mi jedzie od 2000obr. a powinno się zbierać od 1500.

tak niestety jeżdżą AKNy, trzymaj go cały czas na ok 2000rpm to nie będziesz nigdy narzekał na brak przyspieszenia :)

Opublikowano

tak niestety jeżdżą AKNy, trzymaj go cały czas na ok 2000rpm to nie będziesz nigdy narzekał na brak przyspieszenia :)

Ale Sebek generalnie wszystkie 2.5 TDI jakoś tak przymulają poniżej 2000 obr.

Opublikowano

tak jest, ale doktor Rogal mówił mi ostatnio że znalazł na to już lekarstwo :evil:

Opublikowano

autko przyśpiesza bardzo ładnie powyżej 2000 obr. z logu 011 w dolnym zakresie sądzilem że doladownie będzie zbliżone do tego co woła mapa(komputer). jak widzę inne logi na forum to są podobne do moich(011) wdolnym zakresie obrotów. może tak jest ze wzgledu na wiek samochodu i przebieg, a może jest na to rada żeby autko ładnie przyśpieszało od 1500 obr.

Opublikowano

autko przyśpiesza bardzo ładnie powyżej 2000 obr. z logu 011 w dolnym zakresie sądzilem że doladownie będzie zbliżone do tego co woła mapa(komputer). jak widzę inne logi na forum to są podobne do moich(011) wdolnym zakresie obrotów. może tak jest ze wzgledu na wiek samochodu i przebieg, a może jest na to rada żeby autko ładnie przyśpieszało od 1500 obr.

przecież turbo nie działa w systemie zero-jedynkowym....

Opublikowano

autko przyśpiesza bardzo ładnie powyżej 2000 obr. z logu 011 w dolnym zakresie sądzilem że doladownie będzie zbliżone do tego co woła mapa(komputer). jak widzę inne logi na forum to są podobne do moich(011) wdolnym zakresie obrotów. może tak jest ze wzgledu na wiek samochodu i przebieg, a może jest na to rada żeby autko ładnie przyśpieszało od 1500 obr.

szukasz dziury w doopie .... ;)

taka jest charakterystyka tych silnikow i jedyne co mozesz poradzic to podjechac do chipsmachera na mala korekte softu .... :naughty:

Opublikowano

autko przyśpiesza bardzo ładnie powyżej 2000 obr. z logu 011 w dolnym zakresie sądzilem że doladownie będzie zbliżone do tego co woła mapa(komputer). jak widzę inne logi na forum to są podobne do moich(011) wdolnym zakresie obrotów. może tak jest ze wzgledu na wiek samochodu i przebieg, a może jest na to rada żeby autko ładnie przyśpieszało od 1500 obr.

szukasz dziury w doopie .... ;)

taka jest charakterystyka tych silnikow i jedyne co mozesz poradzic to podjechac do chipsmachera na mala korekte softu .... :naughty:

Jestem kolejnym dowodem na to , że AKN ładnie jedzie od ok 1900 , 2000 mpr . 2,5 to nie jest 1,9 tdi :)

Opublikowano

szukasz dziury w doopie .... ;)

tam chyba długo szukać nie trzeba :polew:

taka jest charakterystyka tych silnikow i jedyne co mozesz poradzic to podjechac do chipsmachera na mala korekte softu .... :naughty:

I chyba to jest jedyne wyjście z tej sytuacji, bo rzeczywiście w 1.9 TDI jest tak, że poniżej 2000 obr te autko już zaczyna jechać.

Opublikowano

przecież turbo nie działa w systemie zero-jedynkowym....

Hmm, ale jest sterowane przebiegiem prostokąnym, czyli 0/1. ;)

Opublikowano

przecież turbo nie działa w systemie zero-jedynkowym....

Hmm, ale jest sterowane przebiegiem prostokąnym, czyli 0/1. ;)

się zastanawiałem właśnie czy ktoś napisze o sterowaniu :D

hihihi

:thumbup:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...