sokram Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Czesc, Ostatnio zauwazylem, ze na postoju jak nie chodzi silnik to przy lekkim obracaniu kierownica prawo-lewo slysze lekkie stuki pod maska. Zaniepokojony pojechalem do mechanika. Sprawdzil mi luzy na drazkach i koncowkach drazkow reka a ja krecilem kiera. Nie wykryl luzów. Podkrecil mi srube na maglownicy ta o rozmiarze 18. Luzów na postoju juz nie mam, stuków nie mam przy wyłaczonym silniku. Niestety ale pojawily sie dziwne stuki wyczuwalne na kierownicy podczas obrotu lekkiego kierownica jak chodzi silnik. Czy to oznacza ze ta sruba 18 zostala za mocno dokrecona? Sokram
sokram Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 A za mocno dokrecona ta sruba nie daje takich efektów?
Maraas Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Moim zdaniem nie trzeba było w ogóle ruszać tej śruby skoro stuki były tylko na wyłączonym silniku.
sokram Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Owszem tylko po jakims czasie podczas jazdy czulem ze cos mi przeskakuje w czasie obrotow kierownica. Teraz juz tego nie czuje. Dzieki za odpowiedz. Sokram
kaczor18 Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 witam tez mam podobny problem odnosnie luzów a wiec tak pod koniec stycznie robili mi maglownice regeneracja plus drazki koncówki lemfordera itp zbierznosc bylo przejechalem 2 tys km i pojawia mi sie stuk jest to delikatne ale odczuwalne na postoju jak by drazek miał luz mieliscie cos takiego dodam ze wczesniej tez wymienialem drazek i koncówke i zrobilem na niej 17 tys było to dobry rok wczesniej mial ktos podobny ploblem co to moze byc ze wyrabia sie ten prawy drazek auto raczej niebite itp
kedzior_1265 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 koledzy na najprawdopodobniej wyrobilo sie jabko na maglownicy a to nie podchodzi do regeneracji jesli ktos odawal ja
kaczor18 Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 jednak to magiel stukał w warsztacie zrobili 2 raz bo poszedl tez uszczelniacz i teraz maja nałuczke bo w nim i tez stuka maja robic od nowa az do skudku
Kakt00z Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Odgrzebie temat ... u mnie jest problem też z luzem na kierownicy ... znajomy powiedział mi że to może być luz na maglownicy ... w przeciwieństwie do innych użytkowników i ich problemami z maglownicą u mnie nie występują żadne stuki, wycieki czy brak wspomagania. Zastanawiam się co może być przyczyną luzu, który pojawił się nagle (będąc w trasie) i jest do chwili obecnej (przy wyższych prędkościach luz jest jakby mniej odczuwalny) ... jakieś 2k km temu miałem wymieniany cały komplet wahaczy na MS ... możliwe że już końcówki drążków się wysypały . We wtorek zabiorę samochód do mechanika ... bo jeżdżenie z walniętym układem kierowniczym to jest jak tykająca bomba ...
A-rek Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 jeśli masz tylko luz bez żadnych stuków i wycieków z układu możesz trochę dokręcić śrubę na magłownicy służącą do redukcji luzów
Gość Mobilek12 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 rowniez obstawiałbym luz na wachaczach
mati101086 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 u mnie tez jest problem ze stukaniem w ukladzie kierowniczym a mniej wiecej wyglada to tak wylaczony samochod brak stukow i luzu na kierownicy gdy silnik jest zapalony gdy poruszam kierownica delikatnie w szybkim tempie w lewo i prawo slysze stuki w kierownicy co to moze byc ?
A-rek Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 u mnie tez jest problem ze stukaniem w ukladzie kierowniczym a mniej wiecej wyglada to tak wylaczony samochod brak stukow i luzu na kierownicy gdy silnik jest zapalony gdy poruszam kierownica delikatnie w szybkim tempie w lewo i prawo slysze stuki w kierownicy co to moze byc ? luzy na maglu, drążki kierownicze, końcówki drążków
pesik87 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 u mnie tez jest problem ze stukaniem w ukladzie kierowniczym a mniej wiecej wyglada to tak wylaczony samochod brak stukow i luzu na kierownicy gdy silnik jest zapalony gdy poruszam kierownica delikatnie w szybkim tempie w lewo i prawo slysze stuki w kierownicy co to moze byc ? luzy na maglu, drążki kierownicze, końcówki drążków u mnie tak bylo.. i koncówka drążka miala luz.. wymiana.. i jest
trezor4 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 u mnie bylo to samo , pomogla regenracja magla , tylko u mnie plyn wyciekal a wiec nie bylo wyjscia , jak nie wycieka ci plyn z magla to zacznij od wymiany koncowek drazkow
mati101086 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 dzieki panowie za rady jak wymienie to dam znac czy cos pomoglo :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się