kezcar Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 wie ktos jak to sie robi czy konieczne jest rozpinania lancucha ?
Dev Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 łańcucha nie rozpina sie, musisz uniesc wałki a to wiaze sie z wyciskaniem oleju z kompensatorów hydraulicznych bo w przeciwnym razie zawory spotkają sie z tłokami
wodi87 Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 nic sie nie wiciska ustawiasz na znaki na walkach sciagasz walki wymieniasz uszczelke i skladasz mozna poczekac z 30 minut i wszystko robilem to pare razy juz
kezcar Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 bo w serwisie audi spiewaja sobie 1100zl za to
Dev Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 zrobisz sobie sam, pod warunkiem ze masz odpowiednia wiedzę ja tez robiłem to wiele razy w autach i zawsze wyciskam olej jezeli nawet tłoki nie uderza w zawory to rozruch bedzie utrudniony z racji uchylonych zaworow
Mario Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 zrobisz sobie sam, pod warunkiem ze masz odpowiednia wiedzę ja tez robiłem to wiele razy w autach i zawsze wyciskam olej jezeli nawet tłoki nie uderza w zawory to rozruch bedzie utrudniony z racji uchylonych zaworow Elsa nic nie wspomina o wyciskaniu oleju... ona chyba wie najlepiej... oczywiście mogę się mylić
Dev Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 wszystko robisz w/g ksiazki ???? bo ja polegam tez na własnej wiedzy i doswiadczeniu
marewel Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Nic nie wyciskasz,ewentualnie poczekac az siada jezeli wogole powstawaja,przez wyciskanie mozna je tylko uszkodzic.
Dev Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 przez wyciskanie mozna je tylko uszkodzic. :polew: :polew: :polew: :polew: tutaj dałes czadu Kolego a jak krzywka wałka rozrzadu moze uderzac w kompensator 50 razy na sekunde to go nie uszkodzi ?????????????????????????
kezcar Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 a przytkana odma może powodować wyciek oleju zpod tego przestawiacza faz rozrządu i zpod dekla zaworów, strasznie miałem zkruszaly trójnik odmy i podejrzewam ze sie ten cały syf osiadł niżej w kolanku, jest tam jakiś filtr tak jak w 2,5 tdi? pamiętacie jakie jest mocowanie tej odmy do bloku silnika jak sie to odpina ? i czy będę musiał ściągać kolektor zeby dostac sie do tej odmy ?
marewel Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 a jak krzywka wałka rozrzadu moze uderzac w kompensator 50 razy na sekunde to go nie uszkodzi ????? Czy w silniku szklanki sa puste kiedy krzywka jest uderza,czy w silniku następuje pełne opróżnienie popychaczy?
predki74 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 czy ktoś napisze dokładnie jak wymienić uszczelkę?
Mario Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 wie ktos jak to sie robi czy konieczne jest rozpinania lancucha ? Jak masz przebieg w granicy 200kkm, to koniecznie wymień łańcuch Podaj maila, to Ci wyślę pdf z instrukcją wymiany
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 od razu wymien lancuch, mam jeden ori nowy do sprzedania.
wrclaguna Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 od razu wymien lancuch, mam jeden ori nowy do sprzedania. jaka cena pisz na PW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się