Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Logi do oceny - auto po "czipie"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fajna modyfikacja w granicach 170 KM /370 Nm - napisz czy zgadłem ?

Opublikowano

Wiem że w pierwszej wersji było grubo - ponad 400Nm i sporo koników ... ale to było na hybrydzie

Teraz jest seryjne turbo od AWX-a i auto ma coś ponad 160KM

Dam znać do właściciela auta to możę precyzyjniej powie.

Powiedzcie czy na biegu jałowym - takie logi w 003 to norma dla AVF? Czy wynik czipa lub coś nie tak.

Opublikowano

165KM i 376Nn

Opublikowano

przemik to nie wiele się pomyliłeś :wink4:

Opublikowano

Jeżeli chodzi o 003 stat. trzeba było nacisnąc lekko na gaz przed logowaniem , według mnie termostat troszkę za wcześnie sie otwiera , poprawiłbym bym też kąt synchro :wink4:

Opublikowano

Auto dłuższy czas chodziło na jałowym więc ta temp. mogła troszkę spaść. W dynamicznych widać że trzyma już 93st.C

Opublikowano

Auto dłuższy czas chodziło na jałowym więc ta temp. mogła troszkę spaść. W dynamicznych widać że trzyma już 93st.C

No tak :good:

Opublikowano

a mi sie nie podoba doladowanie na wyzszych obrotach

Opublikowano

program obniza cisnienie tylko "hardłer" sie nie wyrabia...

Opublikowano

program obniza cisnienie tylko "hardłer" sie nie wyrabia...

nie wazny zamiar tylko efekt ...

Opublikowano

program obniza cisnienie tylko "hardłer" sie nie wyrabia...

nie wazny zamiar tylko efekt ...

No tu h... se logów w pracy nie oblukam przez blokady ...

Spanky a ów objaw nie jest czasem wynikiem "niedopracowanej" korekcji softa po zmianie turbiny.

Wcześniej była hybryda (i soft mocniejszy) teraz seria z AWXa.

W ogóle w tym przypadku jest to jakiś problem?

Opublikowano

Tylko granicach 4000 - ale nie jest to wina softu tylko sterowanie nie wyrabia.

Ale to juz zostalo napisane.

Opublikowano

No i długo się rozkręca na początku... Czyli to co mówi Przemik.

Opublikowano

To co może być przyczyną długiego rozkręcania na początku dodam turbo niedawno regenerowane u myszkiera

Opublikowano

a mi sie nie podoba doladowanie na wyzszych obrotach

Auto jest poprostu niesprawne.Na autobanie go pociagnac i wpadnie jak nic w tryb awaryjny.

Opublikowano

Może wydłużyć sztangę?

Opublikowano

No z tym sterowaniem/turbo cos jest bo nawet przy schodzeniu z obrotów w okolicy 1500 - 1200 obr. słychać taki szum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...