pox Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 http://moto.allegro.pl/item254757895_kierownica_multimedialna_audi_a4_a6.html Chciałbym podłączyć pod kiere radio, bo nie mam pilot na podczerwień, a ta nawet mi się podoba. Jak myślicie, będzie pasować do B5?
cayenne Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Wszystko zależy od rodzaju wieloklina.Reszta to kwestia chęci i pieniędzy
pre_pl Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 była kiedykolwiek w opcji kierownica wielofunkcyjna w B5 ? Z tego co wiem ,to raczej nie... Więc nie sądzę, że da się to zrobić.
pox Opublikowano 17 Października 2007 Autor Opublikowano 17 Października 2007 W ETCE to kierownica wielofunkcyjna była montowana od 1999/2000r, czyli jeszcze w B5
wosiek Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 była sam taką właśnie posiadam
pre_pl Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 W ETCE to kierownica wielofunkcyjna była montowana od 1999/2000r, czyli jeszcze w B5 acha, no to ciekawa sprawa faktycznie : 4B0 419 091 AD 42H na przykład. I już poszukałem dalej: W B6 jest zupełnie inaczej jednak to rozwiązane niż w B5. W nowszym modelu jest specjalny moduł na kierownicy, do którego wszystko się podłącza (SCSM). To wszystko, także instalacja jest właściwie plug&play. W b5 chyba jest osobno sterownik (4B0 907 487), dodatkowo jakbyś chciał zamontować oryginalne sterowanie z B5, całkiem prawdopodbno byłaby wymiana pierścienia ślizgowego (na przykład na taki : 1J0 959 654 AG (ale to tylko przykład, zwróć uwagę że jest ich kilka) to oprócz tego wieloklina, może być jeszcze potrzebny moduł specjalny na kierownicy.
pox Opublikowano 18 Października 2007 Autor Opublikowano 18 Października 2007 No właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Co prawda nie mam fabrycznego radia, więc i tak sterownik trzeba by było ominąć i zamontować odpowiednią przejściówkę i to jest najmniejszy problem. Tak więc widać, że więcej pracy i nakładów zajmie samo nałożenie kierownicy, a szkoda, ponieważ taka bardzo fajnie wygląda.
wosiek Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 Tak więc widać, że więcej pracy i nakładów zajmie samo nałożenie kierownicy, a szkoda, ponieważ taka bardzo fajnie wygląda. ja mam multifunkcyjną lecz będe wymieniał na 3 ramienną... ładniejsza jest
pre_pl Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 Co prawda nie mam fabrycznego radia, więc i tak sterownik trzeba by było ominąć i zamontować odpowiednią przejściówkę i to jest najmniejszy problem a tego nie rozumiem ? Jaki sterownik chciałbyś ominąć ? Do czego miałaby służyć wtedy wielofunkcyjna kierownica ? [br]Dopisany: 19 Październik 2007, 10:58 _________________________________________________ ja mam multifunkcyjną lecz będe wymieniał na 3 ramienną... ładniejsza jest to się dogadajcie może coś byłoby z tego, tylko te pierścienie... nie wiem czy taki od wośka by spasował do auta z 1996
wosiek Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 no tego też niewiem czy będzie pasiła,zawsze moge sprzedać w komplecie z centralką i wiązką, ale z tego co widze kolega pox nie ma nawet do czego tej kierownicy podłączyć
pox Opublikowano 20 Października 2007 Autor Opublikowano 20 Października 2007 A więc, mam radio pioneera i do sterowania radiem poprzez np. taką kierownicę potrzeby jest sterownik, a z tego co wiem,to kilka rezystoró o odpowiedniej poprności, odpowiednio ze sobą połączonych w układ równoległy, więc fabrycznego sterownika nie trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się