baki82 Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 Witam. Posiadam audi A4 1600cmm benzyna 97r. Mam problem z falujacymi obrotami dzieje sie to w czasie jazdy jak jade wrzuce luz i nic nie dotykam jak samochod sie zatrzyma to obroty przestaja falowac oraz jak zapale samochod to przez chwile faluja za nim sie ustabilizuja. I co najlepsze bylem u mechanika okazalo sie ze silnik krokowy jest dobry, przepustnica jest dobra, czujnik temperatury powietrza mi wymienil ale to nic nie dalo i sam nie wie co jest grane. Jezeli ktos mial cos takiego ze swoim autkiem to dajcie znac. POZDRAWIAM. prosiłem o regulamin ... Nawet nie zajrzałeś, następnym razem ostrzeżenie [pre_pl]
marcin j Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 Ja ci daje znać :bicz3:, co możesz zrobić. Użyj szukajki [ opcja SZUKAJ] na forum wpisz falowanie obrotów lub coś podobnego
cayenne Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 Dokładnie,tematów o falowaniu było bardzo dużo. silnik krokowy jest dobry Z tego,co się orientuję to nie mamy silnika krokowego,wiec mechanik chyba cośnie teges :gwizdanie: Powodem falowania obrotów może być brudna przepustnica,niezaadaptowana przepustnica,pęknięta rurka od odmy...Wszystko znajdziesz na forum. Ps. Podepnij się pod VAG'a,może pokaże w czym tkwi problem.
baki82 Opublikowano 19 Października 2007 Autor Opublikowano 19 Października 2007 Witam Problem jest w tym ze podpinalem sie dwa razy pod komputer i pokazalo ze wszystko jest ok. Wczesniej wykazalo uszkodzony czujnik temperatury mechanik go wymienil i dwa dni bylo mniej wiecej dobrze i znowu obroty zaczely falowac i znowu go podlaczylem pod komputer i nic nie wykazalo jedyne co wykazalo to akumulator i to fakt aku... mam slaby ale watpie zeby to mialo znaczenie a co do przepustnicy mechanik powiedzial ze dobrze pracuje bo widac z gory jak sie rusza ta metalowa czesc nie wiem czy to byla poprawna diagnoza z jego strony. O jaka rurke chodzi dokladnie i gdzie ona jest?
cayenne Opublikowano 19 Października 2007 Opublikowano 19 Października 2007 Chodzi o rurkę zaznaczoną strzałką na TYM zdjęciu. Sprawdź,czy jest cała. PS. Słaby aku może być jak najbardziej odpowidzialny za spadanie i niestabilność obrotów
baki82 Opublikowano 20 Października 2007 Autor Opublikowano 20 Października 2007 Jezeli chodzi o ta rurke to u mnie jest ona jakas sztukowana i na 100% nie jest szczelna ale nie spodziewal bym sie ze ona ma jakies znaczenie. Jak tylko grypa mi przejdzie to lece do garazu. Czy przepustnice mozna osadzic ze jest dobra bez rozkrecania patrzac na gorna blaszke w jaki sposub sie porusza? Czy moze sie cos uszkodzic w silniku przez te falowanie obrotow i przez nie szczelnosc tej rurki?[br]Dopisany: 19 Październik 2007, 12:46 _________________________________________________Witam uszczelnilem ta rurke i powymienialem opaski zaciskowe na odcinku od przeplywomierza do przepustnicy bo byly luzne pomoglo ale nie do konca, wiec wykrecilem przepustnice i ja wyczyscilem i teraz jest ok.
mulan Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 ja mam cos podobnego. 1. jak wciskam sprzeglo to obroty na chwile spadaja do bardzo niskiego poziomu co powoduje drgania samochodem 2. czasami gasnie przy dojezdzie i parkowaniu dzieje sie tylko przy malej predkosci i gasnie samochod czyli mam sprawdzic: - przepustnice - rurke od odmy - opaski zaciskowe od przeplywomierza ???
Italiano Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Może wymiana filtru powietrza pomorze.
htc Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Też miałem problem z falowaniem obrotów. Po wymianie czujnika temperatury i przeczyszczeniu przepustnicy dalej było coś nie tak - na wolnych obrotach jakby przerywało. Okazało się, że przewody wysokiego napięcia dogorywają. P
smiczug Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Silnik mam dokładnie taki sam jak ty .Napisałeś , ze masz kiepski akumulator i podejżewam że to jest główna przyczyna falowania obrotów w twoim aucie . U siebie zauważyłem to , że jeżeli włącze światła , podgrzewane fotele a i wentylator dmuchawy jest na wysokich obrotach to objawy mam takie same , obroty falują a po podpięciu vaga żadne błędy nie wyskakują . Proponuję jeżeli masz taką możliwość podmień aku ( na pewniaka który jest na pewno sprawny ) przejedz na nim paredziesiąt kilometrów i sam oceń czy to była przyczyna . Odpal auto bez żadnych obciążeń akumulatora i sprawdz co się będzie działo. Proponuję to ponieważ najlepiej jest rozpocząć poszukiwania od spraw najprostszych , a wiadomo sonda , katalizator , przepływomierz to części za które słono musimy płacić . Pozdrawiam .
schiller Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 smiczug przeczytaj dokładnie cały watek zanim coś napiszesz. kolega już rozwiązał swój problem i nie był to aku. z reszta nie ma takiej możliwości by był to aku, ponieważ gdy silnik chodzi to prąd czerpany jest z alternatora. i właśnie tu może tkwić problem (również u ciebie) dość częstą awaria jest zepsuty regulator napięcia znajdujący się w alternatorze. dlatego proponuje sprawdzić jakie masz ładowanie.
sisi1977 Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 a czy miałes wymieniany rozrząd?bo to moze byc przyczyna zle o jeden ząbek jest ustawiony albo sam przeskoczył i juz faluje(czujnik halla spotyka sie z drugim czujnikiem halla nie w tym samym momecie co powinny,bo są dwa w aparacie zapłonowym)ja tak miałem latałem po magikach i gówno robili tylko gadali,kazdy co innego,pojechałem do aso i tam kawke sobie wypiłem,poczekałem godzinke 300zeta zapłaciłem wrrrrrr i jest ok.
mulan Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 a czy miałes wymieniany rozrząd?bo to moze byc przyczyna zle o jeden ząbek jest ustawiony albo sam przeskoczył i juz faluje(czujnik halla spotyka sie z drugim czujnikiem halla nie w tym samym momecie co powinny,bo są dwa w aparacie zapłonowym)ja tak miałem latałem po magikach i gówno robili tylko gadali,kazdy co innego,pojechałem do aso i tam kawke sobie wypiłem,poczekałem godzinke 300zeta zapłaciłem wrrrrrr i jest ok. i co w tym ASO ci zrobili ?
sisi1977 Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 ustawili rozrząd i aparat zapłonowy.
mulan Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 znaczy nie wiem czy dobrze mysle. mi dobrze zapala samochod bez problemu - to znaczy ze uklad zaplnowy mam dobrze ustawiony ? co do zlego ustawienia rozrzadu to czym moze sie objawiac ?
sisi1977 Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 mi tez odpalał samochód bez problemu,a jednak okazało sie ze przestawiony,to są minimalne skoki ale juz komputer i reszta to odczuwa.
mulan Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 w razie czego jak sie okaze ze to ta regulacja jest potrzebna to trzeba jechac do ASO ? czy wystarczy do mechanika ktory posiada komputer i VAGa ?
Italiano Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 w razie czego jak sie okaze ze to ta regulacja jest potrzebna to trzeba jechac do ASO ? czy wystarczy do mechanika ktory posiada komputer i VAGa ? Tak jak kolega mówił to VAG i Komputer nie pomoże bo nie wyskakuje błąd. A co do ustawień na rozrządzie to musisz podjechać do jakiegoś mechanika który zna się dobrze na audi, bo podobno ciężko jest dostrzec znaki.
sisi1977 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 właśnie albo znajacy sie na rzeczy mechanik,albo serwis.ja w serwisie za ustawienie zabuliłem 300zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się