Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Mam problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam audi A4 1600cmm benzyna 97r. Mam problem z falujacymi obrotami dzieje sie to w czasie jazdy jak jade wrzuce luz i nic nie dotykam jak samochod sie zatrzyma to obroty przestaja falowac oraz jak zapale samochod to przez chwile faluja za nim sie ustabilizuja. I co najlepsze bylem u mechanika okazalo sie ze silnik krokowy jest dobry, przepustnica jest dobra, czujnik temperatury powietrza mi wymienil ale to nic nie dalo i sam nie wie co jest grane.

Jezeli ktos mial cos takiego ze swoim autkiem to dajcie znac.

POZDRAWIAM. :(

prosiłem o regulamin ...

Nawet nie zajrzałeś, następnym razem ostrzeżenie

[pre_pl]

Opublikowano

Ja ci daje znać :rant: :bicz3:, co możesz zrobić. Użyj szukajki [ opcja SZUKAJ] na forum wpisz falowanie obrotów lub coś podobnego :mysli::disgust:

Opublikowano

Dokładnie,tematów o falowaniu było bardzo dużo.

silnik krokowy jest dobry

Z tego,co się orientuję to nie mamy silnika krokowego,wiec mechanik chyba cośnie teges :gwizdanie:

Powodem falowania obrotów może być brudna przepustnica,niezaadaptowana przepustnica,pęknięta rurka od odmy...Wszystko znajdziesz na forum.

Ps. Podepnij się pod VAG'a,może pokaże w czym tkwi problem.

Opublikowano

Witam Problem jest w tym ze podpinalem sie dwa razy pod komputer i pokazalo ze wszystko jest ok. Wczesniej wykazalo uszkodzony czujnik temperatury mechanik go wymienil i dwa dni bylo mniej wiecej dobrze i znowu obroty zaczely falowac i znowu go podlaczylem pod komputer i nic nie wykazalo jedyne co wykazalo to akumulator i to fakt aku... mam slaby ale watpie zeby to mialo znaczenie a co do przepustnicy mechanik powiedzial ze dobrze pracuje bo widac z gory jak sie rusza ta metalowa czesc nie wiem czy to byla poprawna diagnoza z jego strony. O jaka rurke chodzi dokladnie i gdzie ona jest?

Opublikowano

Chodzi o rurkę zaznaczoną strzałką na TYM zdjęciu. Sprawdź,czy jest cała.

PS. Słaby aku może być jak najbardziej odpowidzialny za spadanie i niestabilność obrotów

Opublikowano

Jezeli chodzi o ta rurke to u mnie jest ona jakas sztukowana i na 100% nie jest szczelna ale nie spodziewal bym sie ze ona ma jakies znaczenie. Jak tylko grypa mi przejdzie to lece do garazu. Czy przepustnice mozna osadzic ze jest dobra bez rozkrecania patrzac na gorna blaszke w jaki sposub sie porusza? Czy moze sie cos uszkodzic w silniku przez te falowanie obrotow i przez nie szczelnosc tej rurki?[br]Dopisany: 19 Październik 2007, 12:46 _________________________________________________Witam uszczelnilem ta rurke i powymienialem opaski zaciskowe na odcinku od przeplywomierza do przepustnicy bo byly luzne pomoglo ale nie do konca, wiec wykrecilem przepustnice i ja wyczyscilem i teraz jest ok.

Opublikowano

ja mam cos podobnego.

1. jak wciskam sprzeglo to obroty na chwile spadaja do bardzo niskiego poziomu co powoduje drgania samochodem

2. czasami gasnie przy dojezdzie i parkowaniu dzieje sie tylko przy malej predkosci i gasnie samochod

czyli mam sprawdzic:

- przepustnice

- rurke od odmy

- opaski zaciskowe od przeplywomierza

???

Opublikowano

Może wymiana filtru powietrza pomorze.

Opublikowano

Też miałem problem z falowaniem obrotów. Po wymianie czujnika temperatury i przeczyszczeniu przepustnicy dalej było coś nie tak - na wolnych obrotach jakby przerywało. Okazało się, że przewody wysokiego napięcia dogorywają.

P

Opublikowano

Silnik mam dokładnie taki sam jak ty .Napisałeś , ze masz kiepski akumulator i podejżewam że to jest

główna przyczyna falowania obrotów w twoim aucie . U siebie zauważyłem to , że jeżeli włącze światła ,

podgrzewane fotele a i wentylator dmuchawy jest na wysokich obrotach to objawy mam takie same ,

obroty falują a po podpięciu vaga żadne błędy nie wyskakują . Proponuję jeżeli masz taką możliwość podmień aku

( na pewniaka który jest na pewno sprawny ) przejedz na nim paredziesiąt kilometrów i sam oceń czy to

była przyczyna . Odpal auto bez żadnych obciążeń akumulatora i sprawdz co się będzie działo. Proponuję to

ponieważ najlepiej jest rozpocząć poszukiwania od spraw najprostszych , a wiadomo sonda , katalizator ,

przepływomierz to części za które słono musimy płacić . Pozdrawiam .

Opublikowano

smiczug przeczytaj dokładnie cały watek zanim coś napiszesz. kolega już rozwiązał swój problem i nie był to aku. z reszta nie ma takiej możliwości by był to aku, ponieważ gdy silnik chodzi to prąd czerpany jest z alternatora. i właśnie tu może tkwić problem (również u ciebie) dość częstą awaria jest zepsuty regulator napięcia znajdujący się w alternatorze. dlatego proponuje sprawdzić jakie masz ładowanie.

Opublikowano

a czy miałes wymieniany rozrząd?bo to moze byc przyczyna zle o jeden ząbek jest ustawiony albo sam przeskoczył i juz faluje(czujnik halla spotyka sie z drugim czujnikiem halla nie w tym samym momecie co powinny,bo są dwa w aparacie zapłonowym)ja tak miałem latałem po magikach i gówno robili tylko gadali,kazdy co innego,pojechałem do aso i tam kawke sobie wypiłem,poczekałem godzinke 300zeta zapłaciłem wrrrrrr i jest ok.

Opublikowano

a czy miałes wymieniany rozrząd?bo to moze byc przyczyna zle o jeden ząbek jest ustawiony albo sam przeskoczył i juz faluje(czujnik halla spotyka sie z drugim czujnikiem halla nie w tym samym momecie co powinny,bo są dwa w aparacie zapłonowym)ja tak miałem latałem po magikach i gówno robili tylko gadali,kazdy co innego,pojechałem do aso i tam kawke sobie wypiłem,poczekałem godzinke 300zeta zapłaciłem wrrrrrr i jest ok.

i co w tym ASO ci zrobili ?

Opublikowano

znaczy nie wiem czy dobrze mysle.

mi dobrze zapala samochod bez problemu - to znaczy ze uklad zaplnowy mam dobrze ustawiony ?

co do zlego ustawienia rozrzadu to czym moze sie objawiac ?

Opublikowano

w razie czego jak sie okaze ze to ta regulacja jest potrzebna to trzeba jechac do ASO ?

czy wystarczy do mechanika ktory posiada komputer i VAGa ?

Opublikowano

w razie czego jak sie okaze ze to ta regulacja jest potrzebna to trzeba jechac do ASO ?

czy wystarczy do mechanika ktory posiada komputer i VAGa ?

Tak jak kolega mówił to VAG i Komputer nie pomoże bo nie wyskakuje błąd. A co do ustawień na rozrządzie to musisz podjechać do jakiegoś mechanika który zna się dobrze na audi, bo podobno ciężko jest dostrzec znaki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...