Gość Murzyn Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 Postanowilem poukladac ladnie przezycia zwiazane z tym zabiegiem. Zaczelo sie od wywalenia turbiny i tloka, Na początek turbina, zrobiona i teraz powinna już przeżyć znacznie dłużej: 1. 2. Mógłbyś se powymieniać węże podciśnieniowe, a nie jeździłeś z takimi paździerzami Dalej już jest nieładnie: 3. 4. Pęknięty tłok, przerysowany cylinder (niezbyt to widać na fotce czwartej..), możliwych scenariuszów awarii wiele, od zbyt mocnego programu dla tego AJM'a, aż do awarii turbiny, a co za tym idzie samozapłonu i uderzenia zbyt dużego ciśnienia w cylindrze nr 3... Góra na pierwszy rzut oka nie ucierpiała, ale gdyby miała zostać, a do niej tylko nowy dół, to i tak musi iść do dokładnego prześwietlenia... Tu kilka fotek góry: fotka 1 fotka 2 fotka 3 fotka 4 naprawa ekonomicznie nieoplacalna, wiec okazyjnie trzeba bylo zrobic SWAP Silniczek zalatwiony, operacja sie udala, dodatkowo do wymiany poszly wszystkie uszczelki i zniszczony napinacz paska micro Spis czesci dodatkowych przy przekladce silnika Silnik Uszcz miski olejowej-silicon uszcz kol ssacy uszcz kol wydechowy uszcz pokrywy zaworow uszcz zaworu EGR uszcz turbiny oring dekielka chlodniczki oleju oring chlodniczki oleju oring termostatu oring krócca wodnego tylnego nakretki miedziane kolektora wydechowego nakretki miedziane rurbiny nakretki miedziane zaworu EGR nakretki ukladu wydechowego podkladki sruby weza splywu oleju podkladki sruby weza zasilania turbiny opaska skrecana weza serva plyn chlodzacy olej silnikowy f.oleju benzyna ekstrakcyjna ---------------------------------------------------- pasek micro alternatora pasek micro klimy amortyzator napinacza paska micro rolka nap paska micro alternatora ---------------------------------------------------- czesciowe przezbrojenie silnika - robocizna ale czy pacjent przezyl nie wiadomo jeszcze Na dzien dzisiejszy wyszlo kilka problemow 1. Autko nie zestrojone, lag do 3k rpm, czesto wpada w tryb awaryjny i sie turla zamiast jezdzic - potrzeba wizyty u doktora Rogala 2. Wyciek oliwy - z tego co widze to miedzy silnikiem a skrzynia - stan oleju w silniku na poziomie 3. Wyciek oleju z okolic kolektorka 4. Ubywa plynu do chlodnicy 5. Dzis bardzo biednie odpalil i puscil baka wielkosci stodoly (temp +10C w garazu) Bez poprawek na 99% sie nie obejdzie
Tukan Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 Najwazniejsze ze furak juz jezdzi i masz autko do jazdy na codzien.Lekkie niedociagniecia to norma wg mnie przy takim SWAP-ie..Za cala prace szacun.. :oklaski:
marewel Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 Na forum Passata ktos tam mial podobna awarie,tylko ze w AWX.Tez pęk tlok i dodatkowo zgięło korbowód.Podobno zassalo olej na 4 cylinder z powodu padu turbiny.Nie wiedziałem ze turbo moze narobic takiej szkody.
marcin j Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Wyglądało groźnie , i było kiepsko, jest dobrze, auto jeździ. :oklaski: Teraz pozostało , wycieczka do DW a z tamtąd do W-wa i .
audia4s4 Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 no to wyszedłes z opresji,graty :th:
Gość Murzyn Opublikowano 2 Listopada 2007 Opublikowano 2 Listopada 2007 1. Autko nie zestrojone, lag do 3k rpm, czesto wpada w tryb awaryjny i sie turla zamiast jezdzic - potrzeba wizyty u doktora Rogala ten problem juz rozwiazany nie sztanga, nie program - tylko 4-nik na wezu cisnieniowym pod zbiorniczkiem plynu chlodniczego sobie dyndal i 1 wyjscie nie bylo wpiete nigdzie -to zostalo zaslepione Autko od samego dolu zapierdziela jak skoxowany dzik CTV - dzieki za porady i konsultacje w temacie
Iverson Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Autko od samego dolu zapierdziela jak skoxowany dzik ja pierdziu-już zaczynam zbierać na motor od 130 hyhyhy. Graty Murzyn -opisuj na bierząco spostrzeżenia i uwagi z "użytkowania", napewno nie jednemu się to przyda.
Gość Murzyn Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 2. Wyciek oliwy - z tego co widze to miedzy silnikiem a skrzynia - stan oleju w silniku na poziomie3. Wyciek oleju z okolic kolektorka 4. Ubywa plynu do chlodnicy jeszcze to zostalo - chlodniczego chyba mniej ubywa, ale to z czasem wyjdzie. Wyciek spod czapki - gdzie jeszcze zobaczymy 5. Dzis bardzo biednie odpalil i puscil baka wielkosci stodoly (temp +10C w garazu) to zaraz zobaczymy czy sie poprawilo
xavier Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Dzis spotkalo mnie dokladnie to samo i tez 3ci tlok ;( możesz mi napisac na pw o kosztach itp ?
Wihajster Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Dzis spotkalo mnie dokladnie to samo i tez 3ci tlok ;( możesz mi napisac na pw o kosztach itp ? ten jegomosc juz raczej ci nic nie napisze bo jest nieaktywny
Musashi Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 pozostaje cierpliwie szukac motorku w dobrym stanie. koszty do ok 5kPLN w zaleznosci od wybranego silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się