Vii Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Pytanie odnosnie rozrządu. Co musze wymienić w ADR'rze a czego nie trzeba? Ile beda kosztować części i ile moze kosztować wymiana?
WinterOOOO Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 To co w każdym innym silniku. Jak chcesz zapomnieć o rozrządzie na dłuższy czas to wymień wszystko rozrząd komplet + pompa wody + napinacz + płyn chłodnicy raz a dobrze.
Vii Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 To co w każdym innym silniku. Jak chcesz zapomnieć o rozrządzie na dłuższy czas to wymień wszystko rozrząd komplet + pompa wody + napinacz + płyn chłodnicy raz a dobrze. pomijam fakt pompy wody z powodu mentalności typowego Polaka " a po co bede robił skoro jest ok" tym bardziej ze pompa była wymieniana poł roku temu.. rozrząd komplet widze nie tak zle 300 zł, a robota? orientuje sie ktoś, a moze ktoś to robił?
MASATO Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 jeśli chcesz zaoszczędzić to pompy wody nie musisz wymieniać bo nie jest napędzana paskiem rozrządu, ale obowiązkowo musisz wymienić: -pasek rozrządu -rolka napinająca -rolka prowadząca -napinacz hydrauliczny 400-500 zł powinieneś dostać części z górnej półki, co do ceny robocizny to nie wiem ale myślę że około 200 zł co do wymiany to chyba lepiej samemu się zabrać nie jest trudno a kasa zaoszczędzona
WinterOOOO Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Ja robiłem w 1.6 ADP za 160zł za robociznę. Kolega w 1.8 też w podobnej kwocie się zmieścił. Co do pompy wody to powiem tak jak wymieniałem swoja to mechanik w aso powiedział że nie potrzebnie bo jeszcze nie była zużyta - nie wiem ale teraz mam przynajmniej pewność że wszystko jest dżi
Labiel Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Jak będziesz miał rozpięty rozrząd to przyjrzyj się jeszcze zimeringom na wale, wałku pośrednim i wałku rozrządu, czy gdzieś się tam nie poci. Same zimeringi to groszowa sprawa, a jeśli będą gdzieś tam ślady oleju to najlepiej od razu to wymienić.
Vii Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Dzieki koledzy za wszystkie wypowiedzi ktore mi sie bardzo przydały. Oczywiscie sprawa zimmeringów rzecz jasna kaze mechanikowo sprawdzić zeby nie płacić 2a razy za robote i sciaganie rozrzadu .. co myślicie nt tego? http://allegro.pl/rozrzad-1-8-20v-turbo-audi-a4-a6-passat-125-150km-i1333105775.html
Fakier Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Jaki przebieg ma ten ADR? W jakim stanie jest łańcuszek rozrządu i jego napinacz - jak silnik pracuje to nie słychać takiego charakterystycznego harhotu z tyłu silnika? Jak pracuje głośno to oprócz paska trzeba też wymienić łańcuszek.
MATIUS Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 koelgo Vii ja kupowałem u tego sprzedawcy rozrząd 498zł kpl (pompa wody+napinacz+2 rolki (prowadząca i napinająca) + pasek Rozrząd Marki Ruvile a w srodku NTN I INA takżę za tą cenę jak najbardziej ci Polecam z mojej strony proponuje ci wymienić KOMPLET By mieć spokój na kolejne 90 000 KM i tak jak kolega napisał zainteresuj się też łancuchem rozrządu koszty ok 100zł plus nowa uszczelka pod pokrywe 50zł i wsio na cacy masz zrobione
Raftik Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 koelgo Vii ja kupowałem u tego sprzedawcy rozrząd 498zł kpl (pompa wody+napinacz+2 rolki (prowadząca i napinająca) + pasek Rozrząd Marki Ruvile a w srodku NTN I INA takżę za tą cenę jak najbardziej ci Polecam z mojej strony proponuje ci wymienić KOMPLET By mieć spokój na kolejne 90 000 KM i tak jak kolega napisał zainteresuj się też łancuchem rozrządu koszty ok 100zł plus nowa uszczelka pod pokrywe 50zł i wsio na cacy masz zrobione Panowie wy naprawdę wymieniacie rozrząd co 90 tyś km a nie co 60 tyś ? Ehh pytałem wielu mech. i każdy sugerował 60 tyś km jako graniczne ale chyba się nie znają.
MATIUS Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 mam dwa Adr w domu nie dawno stukneło nam po 200 000 tys a rozrząd wymieniany w jednym był przy 112 000 a w drugim przy 117 000 tys rozrząd w jednym aucie ma 3 lata w drugim 4 co 60 000tys to w tdi taka moja opinia w Przyszłą środę oby dwa na warsztat i cały komplet do wymiany tak jak pisałem wyżej
Vii Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Fakier - takie specyficzne hrobotanie słysze z przodu silnika [wyszło szydło z worka przy mrozach] dlatego postanawiam wymienić rozrząd bo to hrobotanie wystepuje z tego kóła obok alternatora tego po którym chodzi pasek rozrzadu - nie wiem jak to sie nazywa. Przebieg jego to 198 tys i z tyłu silnika nie słysze zadnych niepokojacych dźwieków - jedynie ten przód. MATIUS - i własnie o to mi chodzi, takze dzieki i zainteresuje sie tym zestawem, a co do łancuszka to zostawie temat mechanikowi niech sprawdzi dogłebniej ps. mam w okolicach pokrywy zaworów takie "cyck, cyk, cyk" tak pracuje hydraulika zaworów czy to ten łancuszek moze być?
Fakier Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 "cyk cyk cyk" to chyba dobry odgłos Ten odgłos ciężko opisać, ale jakbyś miał słaby łańcuszek to byś raczej to słyszał. Ja u siebie coś takiego słyszałem i po zdjęciu pokrywy okazało się że napinacz (i łańcuszek) do wymiany. Jak u Ciebie tego nie słychać to wymieniaj tylko komplet tak jak napisał kolega MATIUS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się