Ciepły Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Witajcie, przez własną głupotę rozkodowałem sobie kluczyki najpierw jeden później drugi ... Chciałem wymienić bateria i padło. Aktualnie nie działa żaden z dwóch kluczyków i tu pierwsze pytanie w jaki sposób mogę ponownie przypisać kluczyki abym mógł z nich korzystać swobodnie? Dodam że metodę jeden kluczyk w stacyjce itd nie działa. Dziś pojechałem do gościa który robi takie rzeczy ale nie mógł połączyć się z modułem komfortu Co teraz?
wiesiek3d Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Bo w twoim aucie raczej nie mam modułu komfortu tylko centralny zamek i tam trzeba szukać. Są rożne sposoby kodowania, szukaj, na forum już było.
Michał Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Rozkodowałeś kluczyki czyli co dokładnie się stało? Nie możesz otworzyć i zamknąć auta z pilota? jeśli tak to poczytaj o synchronizacji kluczyków, po wymianie baterii miałem to samo
Ciepły Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Immo działa dzięki bogu ale otwieranie - zamykanie - klapa nie ... Z tego co przesłałeś Michale wnioskuję że mam podejść do samochodu nacisnąć przycisk jakiekolwiek i otworzyć samochód kluczykiem ?
Michał Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Z tego co przesłałeś Michale wnioskuję że mam podejść do samochodu nacisnąć przycisk jakiekolwiek i otworzyć samochód kluczykiem ? tak
Ciepły Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Niestety nie działa Teraz wychodziłem i zbliżyłem się do auta nacieknąłem przycisk otwierania po czym od razu otworzyłem wózek kluczykiem i nie podziałało
Michał Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 sorry za pytanie, ale baterie dobrze włożyłeś?
OQS Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Jeśli stało się to po wymianie baterii, zsynchronizować się nie da, to pierwsze i najprostsze co się nasuwa to czy z tymi bateriami wszystko ok?
Ciepły Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Jasne że dobrze Gdy wymieniałem w pierwszym pilocie i okazało się że nie działa miałem w barku jeszcze jeden kluczyk bez grota czyt. sam pilot on działał pomyślałem że przełożę środek i będzie git i wtedy okazało się że ten pilot też padł i od tamtej pory kapusta :/
radi Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Sprobuj jeden kluczyk wlozyc do stacyjki i wlaczyc zaplon,a drugim ktory chcesz zakodowac zamknij i otworz samochod-zaplon caly czas wlaczony.moze zadziala,a jak nie to VAG
Ciepły Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 I właśnie może ktoś mi opisze jak zrobić to Vagiem ? Plisss
f1mlody Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Immo działa dzięki bogu ale otwieranie - zamykanie - klapa nie ... Z tego co przesłałeś Michale wnioskuję że mam podejść do samochodu nacisnąć przycisk jakiekolwiek i otworzyć samochód kluczykiem ? musisz podejc do samochodu włozyc kluczyk w drzwi przekrecic na zamkniety i przytrzymac z 5 sec potem nacisnac otwarty zamkniety
Ciepły Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Rozumiem że wsadzić kluczyk w momencie gdy drzwi są zaryglowane ? [br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 19:09_________________________________________________i który guzik wcisnąć ?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 19:12_________________________________________________VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8D0 862 257 Component and/or Version: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16 Software Coding: 12865 Work Shop Code: WSC 00001 2 Faults Found: 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed [br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 19:21_________________________________________________Takie błędy się pojawiły ma Vagu ...
f1mlody Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Rozumiem że wsadzić kluczyk w momencie gdy drzwi są zaryglowane ? [br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 19:09_________________________________________________i który guzik wcisnąć ?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 19:12_________________________________________________VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8D0 862 257 Component and/or Version: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16 Software Coding: 12865 Work Shop Code: WSC 00001 2 Faults Found: 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed [br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 19:21_________________________________________________Takie błędy się pojawiły ma Vagu ... jak drzwi beda otwarte przekrec kluczyk na zamkniete i w tej pozycji przytrzymaj 5 sec jak bedziesz tak trzymał nacisnij na pilocie otwarte a potem zamkniete albo wpisz w google kodowanie kluczyka a jaki masz kluczyk
Ciepły Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Oczywiście scyzoryk 3 guziki otw - zam - klap
f1mlody Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Oczywiście scyzoryk 3 guziki otw - zam - klap no to zrób jak mówie albo posz w google tam jest dokładny opis[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 21:15_________________________________________________ Oczywiście scyzoryk 3 guziki otw - zam - klap no to zrób jak mówie albo posz w google tam jest dokładny opis http://www.a4club.eu/index.php?topic=15458.0 tu jest wszystko co i jak
Michał Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 usuń błędy VAGiem i spróbuj jeszcze raz takiej synchronizacji jak w instrukcji, wcześniej upewnij się czy baterie są ok, czy zgadza się ich napięcie i oznaczenie chociaż przed chwilą znalazłem inny sposób synchronizacji, warto sprawdzić Remote Control Synchronisation * Press any button on remote control. * Lock and unlock vehicle within 30 seconds using driver-side lock. * Now check function of synchronized remote control.
Ciepły Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 Podzwoniłem trochę i okazało się że zaprogramowanie pilota do polifta jest ciężkie bo miało one dwa zabezpieczenia i trzeba dużo umiec żeby to się udało ... Nie wiem ile w tym prawdy ale niestety żaden z opisanych sposobów na razie nie działa [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 14:21_________________________________________________ak mamy VAG to wchodzimy w [46]=>adaptacja[10]=>kanał 00=>read=>save Potem kanał 01=>read=>wpisujemy 1 potem test i save i następnie w ciągu 15 sek naciskamy przycisk otwierania na pilocie.GOTOWE! // Co myślicie o tym sposobie?[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 14:27_________________________________________________ew. http://www.pkaudi.pl/forum/printview.php?t=1345&start=0&sid=c5c02284d38201df78f424b326bb5bd3[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 14:38_________________________________________________Dziś vagiem sprawdziłem ile kluczyków jest dopisane w momencie gdy naciskałem przycisk na kluczyku wartości w okienku zmieniały się (okienko 4) więc wnioskuje że samochód odbiera sygnał z pilota. Niestety adaptacja poprzez sposoby wyżej opisane (VAG) nie działa nie moge dostac się do kanału 01 oraz 21 co teraz ?
domjenick Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 w B5 ta procedura jest w centralnym zamku 35
Ciepły Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 Wiem wiem ... Ale niestety to nie zmienia nic Twój pomysł opisany na filmie nie działa bo twój przynajmniej jeden działał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się