Vii Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Koledzy nadeszły mrozy i nagle zaczęło mi coś MEGA mocno walić w tylnym prawym kole, wali tak jakby zaraz miało odpaść albo wbić sie do bagaznika.. Co to bedzie, co moze być? Amortyzator ? jego górne mocowanie? Połozyłem łąpy na bagaznik i zaczałem bujać autem i rzeczywiscie slychać stukanie [tylko prawa strona] .. Jak dojść co to moze być? Dodam, ze nie sa to zadne piski, skrzypienia czy chrobotania to jest WALENIE!
lutas Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Mam identycznie i też pojawiło się to wczoraj Wszystko wskazuje na amortyzator, po zajrzeniu w nadkole czuć zapach oleju z amortyzatora (pewnie rozlał się) i amortyzator jest oblany olejem. Mróz widać przyśpieszył znacznie zużycie.
DarekII Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 zamarzł amortyzator dzisiaj w fiacie panda mi się tak stało wstawiłem do garażu na odtajanie
lutas Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 zamarzł amortyzator dzisiaj w fiacie panda mi się tak stało wstawiłem do garażu na odtajanie ale wkrótce bez wymiany już się pewnie nie obejdzie
Vii Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 Mam identycznie i też pojawiło się to wczoraj Wszystko wskazuje na amortyzator, po zajrzeniu w nadkole czuć zapach oleju z amortyzatora (pewnie rozlał się) i amortyzator jest oblany olejem. Mróz widać przyśpieszył znacznie zużycie. Daj spokój, badałem je 2a miesiace temu na stacji diagnostycznej miały oba 80% zywotności i rzeczywiscie trzymały piekne.. Nagle zima, mróz z dobrych amorów zrobiły sie skonczone buble.. Wspolczuje Ci kolego tak samo jak i sobie, głownie wydatku 300 zł + wymiany + geometri czyli praktycznie 500 zł
Bebzo28 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 wali tak jakby zaraz miało odpaść albo wbić sie do bagaznika.. Amortyzator ? jego górne mocowanie? Połozyłem łąpy na bagaznik i zaczałem bujać autem i rzeczywiscie slychać stukanie [tylko prawa strona] .. Jak dojść co to moze być? Dodam, ze nie sa to zadne piski, skrzypienia czy chrobotania to jest WALENIE! Tak to na pewno amortyzator miałem to samo. Amortyzator po wyjęciu sprawdziłem go , rozciągałem go na maksa i ściskałem i tylko przy końcu puszczał i to właśnie waliło a na przeglądzie pokazało 80 % skuteczności i co tera wyjąłem sprawdziłem sam a tu zonk . Po wymianie amortyzatora wszystko jest cicho i jest ok. Chłopie wymieniaj bo i tak to cie spotka, albo głośno muzyka i heja ( oczywiście z muzyką to żartuje) Pozdrawiam , mi wymian amortyzatora z jednej strony zajęła jakieś 30 minut. i po kłopocie .
Vii Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 wali tak jakby zaraz miało odpaść albo wbić sie do bagaznika.. Amortyzator ? jego górne mocowanie? Połozyłem łąpy na bagaznik i zaczałem bujać autem i rzeczywiscie slychać stukanie [tylko prawa strona] .. Jak dojść co to moze być? Dodam, ze nie sa to zadne piski, skrzypienia czy chrobotania to jest WALENIE! Tak to na pewno amortyzator miałem to samo. Amortyzator po wyjęciu sprawdziłem go , rozciągałem go na maksa i ściskałem i tylko przy końcu puszczał i to właśnie waliło a na przeglądzie pokazało 80 % skuteczności i co tera wyjąłem sprawdziłem sam a tu zonk . Po wymianie amortyzatora wszystko jest cicho i jest ok. Chłopie wymieniaj bo i tak to cie spotka, albo głośno muzyka i heja ( oczywiście z muzyką to żartuje) Pozdrawiam , mi wymian amortyzatora z jednej strony zajęła jakieś 30 minut. i po kłopocie . dzieki kolego Ci! Nie bede na tym mrozie sie z tym meczył. Kolega mechanik wymieni mi za 40 zł oby 2a .. Gdzie normalnie obcy mechanik chciał 100 zł za 2a LOL Geometria obowiazkowo po wymianie?
lutas Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Chyba też sam się za to wezmę, ale poczekam jak się trochę ociepli. Geometria obowiazkowo po wymianie? podłączam się do pytania
Daimos Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 nie ma potrzeby sprawdzania geometrii przy wymianie z tyłu amortyzatorów
Vii Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 nie ma potrzeby sprawdzania geometrii przy wymianie z tyłu amortyzatorów nie ma? Kąty tylnie przecież ulegną zmianie? Zgłupiałem...
Daimos Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 żadne kąty nie ulegną zmianie, niby w jaki sposób? popatrz na rysunek tylnego zawieszenia
Vii Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 żadne kąty nie ulegną zmianie, niby w jaki sposób? popatrz na rysunek tylnego zawieszenia czyli po prostu ziomek od geometrii chce zagarnać ode mnie 100 zł i posciemniać ze coś robi a nic nie zrobić? Ooo to jee**
Bebzo28 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Z tyłu jest belka więc nie trzeba ustawiać geometrii kół.
mpoloo Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Nie ma konieczności ustawiania geometrii. Zauważ, że nawet nie ruszasz śrub które mają wpływ na ustawienie geometrii.
binio-stg Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Mi kilka dni temu też zaczęło walić w tylnym kole. Jutro pojadę na stacje sprawdzić co to może być. Oby nie amor Mam żółte Bilsteiny B8 Sprint, w sumie chyba nawet niedawno kupowane, kiedy dokładnie muszę spytać poprzedniego właściciela. W quattro jak bym miał wymieniać amory z tyłu to pewnie takie same musiałbym mieć co z przodu co??
Bebzo28 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Z tyłu jest belka wiec geometri sie nie ustawia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się