zibione 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie ma, przepatrz jeszcze raz jak kable połączyłeś z tydzień temu robiłem u siebie ten zabieg i poszło bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Jak bym źle połączył to by pewnie lusterka nie grzały . Przypomniałem sobie że jakiś czas temu zdejmowałem tapicerkę klapy może coś tam rozłączyłem . Muszę oblukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk 1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie ma, pewnie trzeba sprawdzić wiązkę jak sufit robiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie ma, pewnie trzeba sprawdzić wiązkę jak sufit robiłeśAle w wiązce sufitu nie ma tylnej szyby . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk 1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Tak czy inaczej musisz wiązkę sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Wie ktoś może gdzie się łączy kabel od tylnej szyby? Czy wiązka leci bezpośrednio aż do kostki samej szyby. Może jakaś masa jest po drodze . kombinuje i znaleźć nie mogę ale 16 stopni jest hahaha lustra gorące więc tylko pozostaje znaleźć coś czego nie podłączyłem raczej na tyle samochodu . Edytowane 4 Lutego 2015 przez bongod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Jak masz/miałeś w starym klimatroniku odblokowane kanały adaptacyjne to też mógłbyś ustawić go na chłodzenie od 16st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Nie miałem Takie coś mam zrobione . Wiem że marnie to wygląda bo kilka razy to lutowałem . Docelowo będzie pięknie . i już nie wiem jak jest z tymi lusterkami bo słyszałem że działa ich ogrzewanie nawet bez przekaźnika a tylko tył inaczej jest rozwiązany . Po załączeniu przekaźnika pojawia się napięcie na biało lilowym więc przekaźnik działa . Edytowane 4 Lutego 2015 przez bongod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Jak chcesz by było jak fabryka robi, to kup ori przekaźnik wraz z podstawką i zamocuj go w mocowaniach nad modułem MCE Co do lusterek to mocno mi się wydaje, że są na osobnej linii, ale ich ogrzewanie jest włączane tym samym przyciskiem co tylnej szyby. Zaobserwowałem, że po (ręcznym) wyłączeniu grzania tylnej szyby lusterka dalej się grzeją, bo wciąż bije od nich ciepło. Edytowane 4 Lutego 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Jak chcesz by było jak fabryka robi, to kup ori przekaźnik wraz z podstawką i zamocuj go w mocowaniach nad modułem MCE Co do lusterek to mocno mi się wydaje, że są na osobnej linii, ale ich ogrzewanie jest włączane tym samym przyciskiem co tylnej szyby. A po (ręcznym) wyłączeniu grzania tylnej szyby lusterka dalej się grzały, bo wciąż biło od nich ciepło. Przekaźnik ori . Pewnie i będzie podstawka . Chciałem zobaczyć czy zadziała a tu zonk :/. Nie ma tam akcji jakiejś z canami? U mnie nie ma canów np. Od radia bo nie przewidziane było radio ori . Edytowane 4 Lutego 2015 przez bongod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Nie zorientowałem się, że to ori przekaźnik Nie wydaje mi się by jakieś kodowanie było konieczne. Chyba, że sterownik jest przypadkowo zakodowany na nadwozie cabrio, wtedy nie działa ogrzewanie szyby gdy dach jest złożony... ale taką informację wysyła po CAN-ie sterownik od dachu, którego przecież nie masz Jak przeprowadziłeś nadstawy podstawowe klap, a klimatronik nie wypluwa błędów to wszystko powinno działać od razu. Przekaźnik "klapie" po naciśnięciu przycisku ogrzewania? Edytowane 4 Lutego 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Nie słychać klapniecia aż się zdziwiłem ale napięcie się pojawia na biało lilowym . Nie wiem może głuchy jestem i nie usłyszałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibione 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Żółto-biały po rozcięciu wziąłeś ten od strony kilmatronika czy od wiązki. Jeżeli od strony wiązki to powinno być ok jeżeli od kostki klimatronika to może tu być błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Od wiązki jest na nim napięcie które przechodzi po załączeniu na biało lilowy. Ciekawe czy ten biało lilowy leci już do samej szyby . Tak zerkam na moje foto i nie wiem czy biało lilowe nie powinny być zamienione miejscami Edytowane 4 Lutego 2015 przez bongod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibione 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Może przekaźnik walnięty w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) Zerknę na żywca bo na moim zdjęciu wygląda jakby na 85 szedł biało lilowy z tylnej szyby . Oby nie dostał panel po d*pie . Miałem rację wszystko hula Edytowane 4 Lutego 2015 przez bongod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r7adek 18 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 A jak sytuacja wygląda z czujnikiem nasłonecznienia po zmianie panelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Wszystko gra . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrkk 1 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Na pierwszy rzut oka z tym czujnikiem wszystko jest ok, nie wywala błędów itd. Ale, no właśnie ale. Klimatronik działa inaczej niż to miało miejsce w starym. Teraz w zimie musze jeździć z nastawieniem na 21 stopni a wcześniej jeździłem na 18 i było za dużo (w końcu po to była ta zmiana żeby jeździć na 16 - 17.5 w zimie) i tutaj właściwie nie wiadomo czy ten problem nie pojawia się przez ten czujnik nasłonecznienia, choć też nie na 100%. Druga sprawa, samochód się jakby szybciej nagrzewal w środku niż wcześniej, być może to przez inny algorytm nowego klimatronika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 U mnie w porównaniu klimy i bez klimy tylko różnice są takie jak napisałeś wiec może tak być że zima lato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się