v_dawid187_v Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Witam mam dość spory problem po wymianie lancuszka rozrządu (znaki na walkach i na kole od paska rozrządu ok przy poleżeniu GMB1 cylindra) silnik nie odpala po zakręceniu nic nie słychać żadnych stuków czy tympodobnych kreci jak oszalały paliwo jest bo go zalewa iskra jest sprawdzona i jest mimo to silnik nie odpala jakieś pomysły?? pewnie bd musiał rozbierać go jeszcze raz:((
MATIUS Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 sprawdź jeszcze raz ustawienia rozrządu i zwróć uwagę na czujnik HALLA
v_dawid187_v Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 czy czujnik halla też się jakoś ustawia??
kwiatek30-76 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witaj Dawid. Ja przyczyny bym szukal na walku posrednim przy roarzadzie. On nie ma znakow i bardzo latwo go przestawic. On odpowiada za ustawienia zaplonu. Ja u siebie jak szukalem problemu to sie dopiero o tym dowiedzialem.Pozdro. Zdejmij kopulke i zobacz na znak dla palca jesli sie nie pokrywa niestety musisz ustawic z walkiem posrednim(czyli jeszcze raz rozrzad zdjac i lancuszek na znaki a posredni zeby gral ze znakiem od aparatu.) To tylko moja sugestia.
marewel Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witaj Dawid. Ja przyczyny bym szukal na walku posrednim przy roarzadzie. On nie ma znakow i bardzo latwo go przestawic. On odpowiada za ustawienia zaplonu. Ja u siebie jak szukalem problemu to sie dopiero o tym dowiedzialem.Pozdro. Widze kolego ze jednak czego nie doczytales,w ADR walek pośredni jest tylko od napędu pompy oleju.
wojtek26 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Podłacz VAG-a i zobacz czy będą jakies błedy, wyglada na źle ustawiony rozrząd.
kwiatek30-76 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Kolego Marewel. Dla tego napisalem za tak jest u mnie i tu szukal bym przyczyny. Ale sam fakt nie odpalania po wymianie rozrzadu nasunol mi zdecydowanie ten problem. A wracajac do problemu Kolegi Dawida to niestety w takim razie-jak jest rozwiazane sterowanie zaplonem? Moze tam cos nie gra bo to zdecydowany objaw od rozrzadu. Chetnie poslucham Twojej sugestii Kolego Marewel Adrogi Kolego Marewel a w silniku ADR 1.8 walek posredni napedza pompe oraz APARAT ZAPLONOWY. sprawdzalem juz w necie bo troszke mnie zmieszales. Pozdrawiam.
v_dawid187_v Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 dzisiaj ok 16 podjedzie do mnie qmpel mechanik to obczaimy sprawe wyniki podam na forum
wojtek26 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Adrogi Kolego Marewel a w silniku ADR 1.8 walek posredni napedza pompe oraz APARAT ZAPLONOWY. sprawdzalem juz w necie bo troszke mnie zmieszales. Pozdrawiam. W ADR-rze nie ma aparatu zapłonowego wiec wałek pośredni napedza jedynie pompe oleju
kwiatek30-76 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witaj Wojtku. Nadal nie jestem pewien czy tam tego nie ma. Ale tak szukalem na necie i mechanik tlumaczyl nawet jak to zrobic(ustawic samemu) to sadze ze..... ale Moze masz racje :>.Pozdrawiam.
wojtek26 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 ADR ma cewke podwójna sterowna przez ECU w ADP jest aparat z możliwoscia reg. konta zapłonu. Co do tematu to jak pisałem wyżej.
olek4505 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 dokładnie w ADR nie ma aparatu zapłonowego ale oczywiście szukał bym przyczyny w ustawieniu rozrządu jak i sprawdził czy wszystko jest ok podłączone ale 1 co sprawdź w która stronę są skierowane krzywki 1 cylindra (powinny być skierowane w górę)
v_dawid187_v Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 qmpel wpadl na chwile stwierdzil ze mam 15 oczek zamiast 16 na lancuszku i sie zmyl po zmianie to samo co przed potem jeszcze pare razy zmienialem o oczko w jedna i druga i dalej nic silnik kreci nic nie slychac oprocz strzelania w rure co jakis czas po podlaczeniu vaga pokazl bledy aku, sondy, przpustnicy i ecu po skasowaniu nie ma bledow na roznych ustawieniach (w zlaeznosci od oczek na lancuszku) po prostu kreci i nic :/ jutro wstawiam chyba na warsztat bo po prostu nie mam czasu na naprawe:/ byc moze pasek zebaty sie przesunąl o oczko jak za pierwszym razem wykrecilem 2 walki a w sumie do zmiany lacuszka wystarczy zdjac tylko walek ssacy szkoda ze za pozno o tym pomyslalem Jak ktos ma jakies pomysly to piszcie. Co do aparatu yo adr go nie ma adr ma podwojna cewke i czujnik polozenia walu oraz halla co odpowiada glownie za iskre w odpowiednim momencie. Wiecej o instrukcjach napraw mozecie poczytac jak gdzies znajdziecie program elsa jest tam wszystko o naprawach vw i audi.[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 21:42_________________________________________________dzisiaj bylem u mechanika 250 sobie zarzyczyl za ustawienie dzis tesh sprawdzilem wszystko jeszcze raz lancuszek jest ok wszystko co znim zwiazane tez ale jak spojrze z przodu to na pasku zebatym jest przesuniecie co dziwne nie jest przesuniety o zabek a takjakby o pol zabka jutro przyjada do mnie koledzy mechanicy i nad tym pomyslimy mam nadzieje ze serce w moim audi odzyje
marewel Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zrob fote ustawienia lancuszka. To powiem czy jest dobrze.
v_dawid187_v Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 http://fotohub.pl/uploads/dfeffa32d85e96e58c8d95e540de5119/o0edf6cba06d84f67b59f41ca62c26b11.jpg http://fotohub.pl/uploads/bad53c56211ab2444488226c64af2c2f/o5b7ac65a24c9499f8d46a159609f07b8.jpg jutro bd mysial co dalej
marewel Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Na jakim oleju to lata? Jest cisnienie sprezania? Moze szklanki wstaly?
v_dawid187_v Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 polsyntetyk castrola cisnienia nie sprawdzalem szklanki nie wstaly tzn czesc byla w gorze czesc w dole pozatym tylko jakbym je wyjol to trzeba czekac pol godziny po zmontowaniu na odpalenie w przeciwnym razie ida zawory vag nie pokazuje zadnych bledow [br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 04:57_________________________________________________dzis jeszcze raz go robilem, walkow jush nie rozkrecalem walki sa ok mialem na wale korbowym przestawiony o zabek udalo sie to naprawic bez rozkrecania przodu wszystko z rozrzadem jest jush ok ale nie odpala prawdopodobny brak cisnienia dzis jeszce bd sprawdzal cisnienia na cylindrach to podam wyniki ok 23 podejzewam zawory ssace :/ cush jak cos bd zwalal glowice ale jeszcze jest nadzieja:) jak cisnienia bd zle to odkrece ssacy i sprawdze zawory wzrokowo tylko zostaje pytanie wymieniac zawory jak cos czy wymienic sobie glowice na druga
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: Kolego nim zabrałeś sie za wymiane mogłeś zapytac co robic przy wymianie łańcucha Kolega Marewel ma tutaj racje, szklanki wstały, silnik nie ma spręzania i nie pali mam nadzieje ze nie pokrzywiłeś zaworów :decayed:
v_dawid187_v Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 sprezanie na zaworach 0 0 na kzadym nawet nie drgnie ale o odziwo na silniku nic nie slychac jakis stukow czy cos po prostu kreci i nic wydaje mi sie ze jakby zawory sie pogiely to byloby cokolwiek slychac jakies pomysly?? jak cos to w poniedzialek zwalam glowice jutro caly dzien remament dodatkowa opcja mam mozliwosc sprawdzenia historii samochodu tzn co sie z nim dzialo jak byl w aso kiedy co bylo robione stan km itp kolego devastation hmm a z tymi szklankami jakby zawory sie nie pogiely da sie cos zrobic zeby serce adr ozylo??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się