Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykaz usterek ogrzewania postojowego - Fabrycznego Webasto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znajoma ma b7 2.5 bdg z webasto.

Chce sie pozbyc calego kompletu ogrzewania postojowego.

Jaka relna cena za te graty??

zależy od stanu - piec jakieś 500 pln jak sprawny - pompka 200, wody -150, sterownik 150

ja biore sterownik, wzmacniacz antenowy i pilot - jaka cena ?

Opublikowano

(...)

ja biore sterownik, wzmacniacz antenowy i pilot - jaka cena ?

Jak semp ..... :decayed::wink4:

=====

Myślę, że zestaw: piecyk, pompka wody, kontroler piecyka, wiązka piecyka można kupić taniej niż kwoty podawane przez Aydaho.

Bieniek, ten piecyk jest teraz zamontowany i działający? Dymi w trakcie długotrwałej pracy? (zmierzam do tego, że włączenie na chwilę może nie pokazać usterki)

Jak wyżej: ma zdalne sterowanie?

====

PANOWIE, PRZENIEŚMY SIĘ DO WĄTKU O REZANIU, TO TEMAT O USTERKACH

Opublikowano

Zapytam o wszystko i dam znac.

Opublikowano

Mozliwe ze to wina paliwa :( zobacz fotke i porownanie . W przewodach ich przekroj jest bardzo mały wystarczy ze gdzies wytrąci sie kawałeczek parafiny i wszystko zatyka . A VERVA :mysli: jest przereklamowana .

image.jpg

ale myślisz że to może być powód tego że pompki paliwa nie słychać ?

Opublikowano

Mozliwe ze to wina paliwa :( zobacz fotke i porownanie . W przewodach ich przekroj jest bardzo mały wystarczy ze gdzies wytrąci sie kawałeczek parafiny i wszystko zatyka . A VERVA :mysli: jest przereklamowana .

image.jpg

ale myślisz że to może być powód tego że pompki paliwa nie słychać ?

to są testy (te ze zdjęcia) jak się nie mylę z roku 2010, bodajże z forum forda, ale to nic, bo wiadomo, że mamy albo te same paliwa co teraz albo tylko już gorsze, natomiast jak w pompce dozującej zrobi się glut oraz w przewodzie to jak pompka ma go pchnąć ?

Opublikowano

Noo Panowie ... bylo pieknie ale cos zaczelo delikatnie wedzic przy rozruchu i gaszeniu ... dymek lekki (jak z papierosa ) ale wczesniej nie bylo nic ... tez macie cyklicznosc takich obajwow czy cos sie zaczyna pierd..lic znowu ? :decayed:

Opublikowano

owszem, jak miałem paliwko zwykłe, które było dobre tylko do około -20 to puszczał chwilami dymek bo zapewne nie mógł do końca spalić cząstek parafiny, natomiast po goldzie zero dymienia :)

Opublikowano

owszem, jak miałem paliwko zwykłe, które było dobre tylko do około -20 to puszczał chwilami dymek bo zapewne nie mógł do końca spalić cząstek parafiny, natomiast po goldzie zero dymienia :)

aaacha - myslalem tez ze to moze od zblizajacej sie rezerwy ... mniej paliwa, moze parafina mocniej sie wytracac. zobaczymy - jutro dotankuje i sprawdze

Opublikowano

Noo Panowie ... bylo pieknie ale cos zaczelo delikatnie wedzic przy rozruchu i gaszeniu ... dymek lekki (jak z papierosa ) ale wczesniej nie bylo nic ... tez macie cyklicznosc takich obajwow czy cos sie zaczyna pierd..lic znowu ? :decayed

Też mi się coś wydaje, że zamarzające paliwo może wykańczać nasze piecyki. Na rozpylaczu jest taka cienka dysza, jak ona się przytka to momentalnie jest po membranie rozpylacza. Chyba idą znowu większe mrozy, więc coś raczej doleje do tego paliwa.

Opublikowano

owszem, jak miałem paliwko zwykłe, które było dobre tylko do około -20 to puszczał chwilami dymek bo zapewne nie mógł do końca spalić cząstek parafiny, natomiast po goldzie zero dymienia :)

u mnie czasami puszcza dymek przy wyłączaniu jak krótko chodzi, mniej niż 10 minut

Opublikowano

Kontynuując problem z wątku http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?143882-ALL-B6-B7-Monta%BF-i-Dzia%B3anie-Webasto-Diesel/page32 sprawdziłem VAGiem błędy - w ogrzewaniu nie ma nic, znalazłem za to:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220)

30-00 - Open or Short to B+

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Niestety nie mogę znaleźć dokładnego opisu błędów klimatronika, myślicie że coś z tego może być przyczyną? Ten trzeci jest dosyć prawdopodobną przyczyną, mam trochę słaby aku, może po odpaleniu pieca brakło już prądu na uruchomienie nawiewu?

Płynu chłodzącego jest na minimum, nie dolewałem więcej narazie bo kontroluję czy coś nie cieknie i chciałem mieć na równo z kreską. Piec ustawiony żeby się rano odpalił, auto tym razem nie zamknięte centralnym, alarm nie włączony, błędy skasowane

Opublikowano
Kontynuując problem z wątku http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?143882-ALL-B6-B7-Monta%BF-i-Dzia%B3anie-Webasto-Diesel/page32 sprawdziłem VAGiem błędy - w ogrzewaniu nie ma nic, znalazłem za to:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220)

30-00 - Open or Short to B+

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Niestety nie mogę znaleźć dokładnego opisu błędów klimatronika, myślicie że coś z tego może być przyczyną? Ten trzeci jest dosyć prawdopodobną przyczyną, mam trochę słaby aku, może po odpaleniu pieca brakło już prądu na uruchomienie nawiewu?

Płynu chłodzącego jest na minimum, nie dolewałem więcej narazie bo kontroluję czy coś nie cieknie i chciałem mieć na równo z kreską. Piec ustawiony żeby się rano odpalił, auto tym razem nie zamknięte centralnym, alarm nie włączony, błędy skasowane

Oczywiście ze to moze być przyczyną :sad: Kasowałęś błędy w klimatroniku ? Zrób Nastawy Podstawowe jak dalej beda walić błędy to musisz rozebrać i popsikać w potencjometry silniczkow.

Tu masz ten temat http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?157853-ALL-B6-Czy-kto%B6-posiada-rysunek-silnik%F3w-klap&highlight=silniczki+klap

Opublikowano

wrclaguna, ponownie dzięki bardzo za konsultacje tel. wczoraj :wink:, teraz jak poczytałem to u mnie był dokładnie kod błędu dmuchawy 01414: 42-00 zbyt duża różnica liczby obrotów (jak się nie mylę w tych cyferkach bo jadę z pamięci), i wychodziło by na to, że się zblokowała.

Po testach, nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że chodzi ciszej, grzeje mocniej i nie kopci nic - czy to ją uruchamiam co chwilę czy gaszę, być może poprawiło się spalanie. Oczywiście fuel dolane lepsze :naughty:

Opublikowano
Oczywiście ze to moze być przyczyną :sad: Kasowałęś błędy w klimatroniku ? Zrób Nastawy Podstawowe jak dalej beda walić błędy to musisz rozebrać i popsikać w potencjometry silniczkow.

Wygląda na to że moje domysły o kiepskim aku są raczej słuszne. Jak odpaliłem webasto zaraz po zatrzymaniu auta (silnik, klima zgaszone) to nawiewy się włączają. Narazie nie chcę inwestować w nowy aku bo wiosna idzie to jeszcze da radę a są ważniejsze wydatki. A z zegara i tak nie bardzo da się piec odpalać bo dymi na starcie więc z pewnością trzeba będzie w lecie zabrać się za rozpylacz.

Przed wczoraj przy próbie odpalenia po 2-3 minutach piecyk gasnął. Kontrola Vagiem wykazała błąd pompki wody (tymczasowy), po skasowaniu na szczęście śmiga.

Opublikowano

Auto zatrzymałeś, ale zależy ile stopni miał silnik bo webasto jest również od tego zależne. Posprawdzaj pompke wody V55 i przepal go na lepszym paliwie dłużej, np. uruchom na 40min. z większą temp. wewnętrzną auta.

Opublikowano

Jezeli sa juz pierwsze objawy i wyskakuje bład pompy obiegowej V55 to pasuje sprawdzić jej stan .

Tu jest cały obszerny temat wymiany :wink:

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?220568-ALL-B6-B7-Naprawa-pompki-obiegu-wody-V55-(ori-Webasto)

Opublikowano

Zachciało mi się webasto :facepalm: Pewnie jak nastanie cieplejsza pora i wyjmę piec w celu wymiany membrany to zerknę i do pompki. Ogromne dzięki za podpowiedzi! Narazie pozostaje obserwować czy błąd pojawi się znowu czy to jednorazowa sytuacja. A póki co czas naprawić lusterko fotochrom bo mnie powoli zaczyna irytować ciągłe dłubanie w tym aucie :wallbash:

---------- Post dopisany 19-09-2012 at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2012 at 11:32 ----------

Panowie, zabieram się za regeneracje rozpylacza i mam pytanie jak to zrobić żeby z piecyka wyjąć tą część: srodek1.png

Czy to jest wsunięte w obudowę piecyka czy trzeba coś odkręcać?

Opublikowano

...podepnę się do tematu :wink: - kolega i ja mamy B6 fabrycznie wyposażone w ogrzewania postojowe webasto z tą różnicą, że ja mam dodatkowo pilota. Z racji tego, że niebawem przyjdzie dogrzewać postanowiliśmy "rozpalić" w piecach. Moje bezproblemowo ruszyło lekko dymiąc przez około 5 s po kilku miesięcznej przerwie, profilaktycznie podpiąłem się vagiem by sprawdzić czy nie ma jakichś błędów - wszystko ok. Przy okazji sprawdziłem pilota po zmianie baterii - działa....

...niestety w B6 kolegi po letniej przerwie piec nie wystartował :kwasny:, co prawda słychać przez chwilę dmuchawę, słychać pompę obiegową V55 ale nie słychać "tykania"pompy podającej paliwo - po prostu po kilkunastu sekundach wszystko milknie a z wyswietlacza znika pulsująca ikonka podgrzewania. Podpiąłem się zatem pod obd w audi kolegi jednak nie mogę połączyć się poprzez zakładkę ogrzewanie postojowe by sprawdzić błędy. Inne zakładki chodzą - chociażby klimatyzacja ale za żadne skarby nie mogę połączyć się z ogrzewaniem postojowym. Co może być przyczyną? Dodam, że po kilkunastu próbach powtórnie podpiąłem się pod swoje B6 i z połączeniem problemu nie mam...

Opublikowano

Jak z twoim sie połaczyłes to z kolegi webasto tez nie powinno byc problemu wiec VAG odpada . A czy na pewno ma fabryczne webasto ?

Opublikowano

....tak - zamontowane w fabryce jako oryginalne wyposażenie, wizualnie identyczne, sterowane pokrętłem w tunelu środkowym, w zeszłym sezonie działało teraz nie chce wystartować, samochód bezwypadkowy a przy osprzęcie na 100% nikt nie gmerał i niczego nie rozłączał - najgorsze tak jak opisałem, że vag go nie widzi....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...