cayenne Opublikowano 28 Października 2007 Opublikowano 28 Października 2007 Witam, Dziś na spocie kolega zauważył,że wisi coś pod moją . Okazało się ,że pękła ta plastikowa opaska. Wisiała ona na tylnej belce. Patrząc pod inne opaską tą spleciona jest belka i cieńszy drążek. Do czego tak naprawdę służy ta opaska i jaką spełnia ona funkcję.Bo przecież po cośona tam jest... Czy ktoś miał podobny przypadek i czy dostanie czegoś takiego poza ASO jest kłopotliwe.O co prosić w sklepie? Za wszystkie odp.serdeczne dzięki
KrzyHo Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Witaj A tak sobie pomyślałem zamiast kupować oryginalną opaskę to nie można zastosować opaski do przewodów elektrycznych, tylko oczywiście w odpowiedni rozmiarze. Nie wiem czy spełni do końca stawiane jej wymagania, ale na pewno będzie tańsza niż ten oryginał kupiony w serwisie. No chyba że musi być oryginalna no to nie zostaje ci nic innego jak kupić nową. Pozdrawiam
golab24 Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 cos mi tu smierdzi niedorobka Audi, cos przy projektowaniu zrabali i to bylo rozwiazanie, ale moge sie mylic, wie ktos po co to jest?
Tosik Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Jest to opaska stabilizatora tylnej belki tak piszą w książce "Audi zrób to sam"
cayenne Opublikowano 30 Października 2007 Autor Opublikowano 30 Października 2007 Jest to opaska stabilizatora tylnej belki tak piszą w książce "Audi zrób to sam" No wszystko ok,ale za co ona odpowiada.
Tosik Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 W książce piszą tak "zadaniem jest zmniejszenie pochylania nadwozia na zakręcie i poprawie stateczności auta podczas jazdy" ale jest tak napisane że nie wiadomo o co chodzi czy o tą spinkę co Ci pękła czy o cały stabilizator ( ta cieńsza rurka ). A nie zauważyłeś różnicy na zakrętach?
cayenne Opublikowano 30 Października 2007 Autor Opublikowano 30 Października 2007 No tutaj chyba chodzi raczej o ten drążek.Wątpię żeby taki kawałek plastiku był odpowiedzialny za przechyły na zakrętach Już tak myślę,może to jest od tego,żeby belka nie upadłą przy wymianie amorów,choć pewnie to nie od tego. Nic innego mi do głowy nie przychodzi...
golab24 Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 A moze cos z rezonansem i wibracjami stabilizatora?
adadur Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 też bardzie obstawiam eliminację drgań czy coś takiego. Co do opaski to elektryczna na długo sie nie zda bo nie jest tak elestyczna, w zimnie twardnieje i łatwo można ją zerwać.
cayenne Opublikowano 30 Października 2007 Autor Opublikowano 30 Października 2007 Szczerze to jak dla mnie ma żadnej różnicy z tą opaską i bez niej. Nic mi nie stuka,nie puka itp. Zastanawiam się tylko,jaki mogą być konsekwencje jazdy bez tej opaski
schiller Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 no wiec tak dziś wymieniałem m. in. filtr paliwa w swojej niuni i zauważyłem ze tez mam ta opaskę zerwana. i już wiem po co ona jest. przed belka jest taki pręt tak jakby trzymający belkę i ta opaska jest (albo w naszym przypadku była) po to by ten pręt nie wchodził w rezonans...
cayenne Opublikowano 31 Października 2007 Autor Opublikowano 31 Października 2007 Ok,w takim razie ma ktoś nr z Etki tej części? Poza tym jak dla mnie beznadziejne rozwiązanie
Gość spedyt Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Ok,w takim razie ma ktoś nr z Etki tej części? Jest na zdjęciu 8D0 511 321A
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się