zenonw Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 witam, od jakiegoś czasu borykam się z słabymi hamulcami (twardniej hamulec ,brak skutecznego hamowania) do tego problemu dochodzi jeszcze ,sporadyczny problem braku mocy ,sprawdzona pompa podciśnienia ,wszystkie przewody i łączniki gumowe, zostało tylko do sprawdzenia serwo . Znalazłem coś takiego na forum . http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18296 Czy ktoś spotkał się z tym problemem w audi .
wrclaguna Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 no tak serwo do sprawdzenia moze woda gdzies podeszla sprawdz w podszybiu czy czasem nie jest zamarnieta w woda poczytaj tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=47779.75
zenonw Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 łącznik wymieniłem kilka dni temu, brak poprawy
Flyer Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 ja obstawiam wode w serwo... plyn na pewno masz OK - nawet nie pytam ostatecznosc - to zaciski hamulcowe... moze tloczki sie przycinaja, czy cos... ale watpie w to.
zenonw Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 vacuum pompa , sprawdzona , podciśnienie prawidłowe, tarcze i klocki wymieniałem w lutym , tylne tarcze miałem strasznie pordzewiałe i wcale nie chciały się przetrzeć ,od początku miałem wrażenie że hamulcami coś nie tak ,ale 99% mojej jazdy to miasto (zakorkowane)
czesia Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 A ja bym zaczął od wymiany płynu na dobry markowy produkt np. ATE i wtedy dopiero szukał w czym problem.
zenonw Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Płyn , a spadki mocy (sterowanie łopatkami turbiny), ewidentnie mam nieszczelność podciśnienia
czesia Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pisałeś wcześniej, że sprawdziłeś i jest ok,vacum ok,węzyki ok więc kombinujemy dalej co może być, do tego pordzewiałe tylne tarcze, może powietrze w układzie? Wymiana płynu i porządne odpowietrzenie na pewno nie zaszkodzi, no i jednak bym pompie vacum się przyjrzał najlepiej podminić na inną.A jak pracuje gruszka na turbo może ona ma dziurę w mebranie i przez nią spada podciśnienie?
zenonw Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pompa vacum była podmieniana ,a co do gruszki od turbo to przed zaworem N75 jest zaworek i jak ściągam przewód to słychać że jakieś ciśnienie tam jest ale ? Mnie zastanawia dlaczego latem takiego problemu z hamulcami niema a jak są mrozy to porażka .
czesia Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pompa vacum była podmieniana ,a co do gruszki od turbo to przed zaworem N75 jest zaworek i jak ściągam przewód to słychać że jakieś ciśnienie tam jest ale ? Mnie zastanawia dlaczego latem takiego problemu z hamulcami niema a jak są mrozy to porażka . Woda w serwie jedyna rzecz co mi przychodzi do głowy
zenonw Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Ja też tak myślę , a z drugiej strony AUDI rejestracja lipiec 2007, a tu woda w serwie Od 30 lat jestem kierowcą miałem OPLE ,HONDY,TOYOTY ,FIATY ale wody w serwie nigdy nie miałem
czesia Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zerknij czy masz odpływ drożny, może woda ścieka wolno? Niestety, innym też takie rzeczy się zdarzały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się