Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytania i odpowiedzi jak używać napędu QUATTRO


Guregoru

Rekomendowane odpowiedzi

a ja o coś zapytam, nie mam ESP :decayed: a jak zacznę kręcić bączki, lub też gdy jeżdżę bokami, słyszę jak ABS z przodu lekko łapie, normalnie mi hamuje koła :mysli:

albo mi się wydaje, albo tak ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oni

czyli :mysli::wink4:

Samo zaciagniecie recznego powoduje utrate predkosci w locie bokiem co przeklada sie na brak plynnosci i walor estetyczny calego zabiegu (szarpanie) Jezeli przejmujesz sie nagla zmiana przyczepnosci to skad wiesz ze nagle nie trafisz na oblodzony fragment jezdni jak pociagniesz reczny i nie zaparkujesz tylem w zaspie badz rowie??? W przypadku opisanym przez ciebie to jak bedziesz przodem przycinal zakret bokiem i trafisz na asfalt lub cos o dobrej przyczepnosci to albo cie ,,wciagnie" do zaspy albo wyprostuje bo przyczepnosc bedzie zbyt duza zeby dalej leciec bokiem... Przynajmniej ja to tak widze choc pewnych zdarzen i zachowan auta w takiej sytuacji nie da sie przewidziec :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oni

czyli :mysli::wink4:

Samo zaciagniecie recznego powoduje utrate predkosci w locie bokiem co przeklada sie na brak plynnosci i walor estetyczny calego zabiegu (szarpanie) Jezeli przejmujesz sie nagla zmiana przyczepnosci to skad wiesz ze nagle nie trafisz na oblodzony fragment jezdni jak pociagniesz reczny i nie zaparkujesz tylem w zaspie badz rowie??? W przypadku opisanym przez ciebie to jak bedziesz przodem przycinal zakret bokiem i trafisz na asfalt lub cos o dobrej przyczepnosci to albo cie ,,wciagnie" do zaspy albo wyprostuje bo przyczepnosc bedzie zbyt duza zeby dalej leciec bokiem... Przynajmniej ja to tak widze choc pewnych zdarzen i zachowan auta w takiej sytuacji nie da sie przewidziec :no:

"oni" czyli profesjonalni Panowie drifterzy z filmików :) czyli na przykład Ten Pan :

Ty opisałeś sytuację kiedy już auto jedzie bokiem, w tym przypadku oczywiście, że operujemy tylko gazem zwiększając lub zmniejszając obroty, ja natomiast miałem na myśli wprowadzenie auta w poślizg i tutaj bardziej zasadne wydaje mi się nadrzucenie tylnej osi za pomocą ręcznego. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz raz na jakis tor [masz Miedzana pod nosem], albo do Wrobla, czy innego szpeca... odechce Ci sie jazdy po parkingach :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jak tam wjechać?? muszę coś pomyśleć zadzwonć :gwizdanie:[br]Dopisany: 15 Grudzień 2010, 15:34_________________________________________________na tą chwilę na każdym parkingu bez lamp który wypatrzę po drodze robie kółko :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wjechac na pale to nie wjedziesz przeciez :polew: - ale na bank sa jakies pojezdzawki w zime.

dawaj do Nowego Miasta w sobote, moze sie wybiore :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wjechać legalnie oczywiście :cool1:

wjechac na pale to nie wjedziesz przeciez :polew: - ale na bank sa jakies pojezdzawki w zime.

dawaj do Nowego Miasta w sobote, moze sie wybiore :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wjechac na pale to nie wjedziesz przeciez :polew: - ale na bank sa jakies pojezdzawki w zime.

dawaj do Nowego Miasta w sobote, moze sie wybiore :evil:

150km

pojechałbym ale za daleko :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Q od lipca stąd pare pytan... w momencie kiedy chce przy niskiej predkosci pójść bokiem lepiej strzelić ze sprzęgłą czy moze na pół sek podciąć auto ręcznym i potem już but..? moje Q ma tendencje do wynoszenia przodu... to normalne czy moze jednak opon wina? jedno co zaobserowałem, że jeśli jade w zakręcie fajnie jak mam min 3 tys - 3.5 tys obr.. wtedy w momencie jak mi auto nosi moge szybciej zaregować... bo benzyna zanim się napędzi to mija chwilka..

takie laickie pytanie ..przy podcinaniu z ręcznego oczywiscie uzywac sprzegla...? tylnie hamulce cierpia jesli tego nie zrobie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

recznego to sie uzywa z reguly na ostrych nawrotach, gdzie jest wasko... najlepiej "podcinac" strzalem ze sprzegla

reczny tylko z wcisnietym sprzeglem, inaczej dyfer dostaje po pupie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty opisałeś sytuację kiedy już auto jedzie bokiem, w tym przypadku oczywiście, że operujemy tylko gazem zwiększając lub zmniejszając obroty, ja natomiast miałem na myśli wprowadzenie auta w poślizg i tutaj bardziej zasadne wydaje mi się nadrzucenie tylnej osi za pomocą ręcznego. :)

[/quote/]

Jadac np do zakretu w lewo lepiej podjechac ze srodka drogi badz z lewej strony, gwaltownie skrecic w prawo a wraz ze skretem kierownica w lewo gaz w deche i masz takiego boka ze czacha dymi bez zadnej szarpaniny z recznym i sprzeglem... Nie jezdze po placach bo to malo interesujace dla mnie jest a tam mozna sobie pozwolic na szeroki slizg. Na drodze musi byc waski ale dobrze postawiony slizg (niemalze prostopadle) do linii zaspy po stronie wewn zakretu i duzo lepiej bez recznego ale to kwestia wizji jaka kto ma na jazde :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak zawsze robię w ten sposób, najlepsze są zakręty prostopadłe. około 2000rpm pełny skręt i decha. Przy esp włączonym. Bo kiedyś jak "zaszalałem" bez esp. na suchym asfalcie w lecie... :D to był dopiero widok :decayed:. Dlatego teraz boje się wyłączać tego dziada :).

Chociaż opcja pomagania sobie sprzęgłem jest bardzo kusząca... ciekaw jestem reakcji auta na takie cos... dopóki jestem w Szczecinie nie ma za bardzo gdzie eksperymentować... :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czekam na wasze rady, jak mnie przekonacie to kupię z Q :evil: :evil: :evil:

Q ma sens grubo powyzej 200KM do 200-220 jest lipa :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reczny tylko z wcisnietym sprzeglem, inaczej dyfer dostaje po pupie :)

czy ja wiem...popatrz na słynne filmiki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czekam na wasze rady, jak mnie przekonacie to kupię z Q :evil: :evil: :evil:

Q ma sens grubo powyzej 200KM do 200-220 jest lipa :thumbdown:

w drugą stronę też nie można przesadzić

[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 01:59_________________________________________________utrzymać go nie może, a pewnie z 2-ki startuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy tak , nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą.

Sztuką jest zabić ją boczną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...