Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Podwyższenie zawieszenia w quattro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Może zaczną trochę z innej beczki. Właśnie przymierzam sie do zmiany wozidła i zastanawiamsię jak w bezpieczny i zdroworozsądkowy sposób można PODWYŻSZYĆ zawieszenie w A4 quattro. Jesli ktoś zna dobry sposób lub może mnie nakierować to proszę o opinie.

Zamierzam kupić A4 po lifcie w 2000 kambi i skłaniam się do 2,4 benz. odobiązkowo quattro. Jełsi znacie jaki wprowadzić modyfikacje zawieszenia i o ile można je podwyższyć to proszę o info. Wiel że skoda wprowadziła coś w stylu pakietu offroad i to daje rezultat jakieś 2 cm w górę.

Czy jest coś takiego dla A4?

Jestem początkującym forumowiczem i może coś przeoczyłem, może już pojawił się taki wątek...

Opublikowano

Tutaj przeważnie każdy obniża :decayed::polew:

Zawieszenie 1BA jest już nawet wysokie. Wiedz że jak podniesiesz jeszcze z 2cm. to przy 160km/h nie będzie się dobrze jechało :gwizdanie:

Brat kiedyś do Tolledo na tył wkładał coś takiego: http://moto.allegro.pl/zobacz-podkladki-poliuretan-patrol-gr-elastomer-i1351182331.html i nie narzekał (podniosło i nic się nie działo).

Opublikowano

Do Audi nie ma czegoś takiego, ale jest zawieszenie oznaczone jako 1BE - standard.

Na tej zawieszce stoi jak koza, więc powinno Cię zadowolić.

Zerknij sobie w mój profil, wątek mojego auta - zobaczysz tą zawiechę na pierwszych zdjęciach.

Opublikowano

Zawieszenie 1BA jest już nawet wysokie. Wiedz że jak podniesiesz jeszcze z 2cm. to przy 160km/h nie będzie się dobrze jechało :gwizdanie:

Brat kiedyś do Tolledo na tył wkładał coś takiego: http://moto.allegro.pl/zobacz-podkladki-poliuretan-patrol-gr-elastomer-i1351182331.html i nie narzekał (podniosło i nic się nie działo).