Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] BRD,FMIC,DP (EGR i KAT aut )- by Rogal 200+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zalezy jaka chłodnica :)

ceny od 200 zł do 1500 zł :)

do tego przewody jakies 200 zł

i podstawka redukcyjna ze 100 a 200 zł :)

http://www.re5pect.pl/ tu sobie popatrz

Albo jakis przeszczep z motocyklowych chłodnic, dorobienie węży zakucie plus ta podstawka z temostatem bądź bez, wyjdzie taniej niz tych częsciach z re5pektu :gwizdanie:

Opublikowano

Bezsens ladowc gt22 pod 215 KM(jak widac po przypadku dudiego duzo rzezby a wynik taki sobie),można delikatnie rozwiercić brd.

Podobno gdyby nie rozrząd było by 230.

Olej faktycznie lubi przybierać wysokie temp,na szczęście szwab wsadził limiter po temperaturze oleju,bo juz pewnie nie jednemu poplynely by tloki.

modprzechuj.jpg

dlatego PIXI przed korekta wymienił kompletny rozrząd i zastosowane zostało kilka ciekawych, nowatorskich, pionierskich rozwiązań rodem z NASA.

Moc byłaby większa ale sprzęgło zaczęło się ślizgać i żona PIXIego powiedziała, ze wystarczy jej tylko tyle na razie a w przyszłym roku pójdziemy bardziej hadcorowo. Ehhhh te baby :gwizdanie:

Opublikowano

dlatego PIXI przed korekta wymienił kompletny rozrząd i zastosowane zostało kilka ciekawych, nowatorskich, pionierskich rozwiązań rodem z NASA.

podobno rozrząd jest wiekszy , przystosowany do wiekszych mocy , tzn. zastosowano pasek o 6 ząbków wiekszy od standardowego :good:

Opublikowano

Pytaliście się Pixiego czy możecie robić popelinę u niego w temacie?

Proponuje najpierw doczytać co to jest problem cofającego się napinacza.

Opublikowano

Bezsens ladowc gt22 pod 215 KM(jak widac po przypadku dudiego duzo rzezby a wynik taki sobie),można delikatnie rozwiercić brd.

Podobno gdyby nie rozrząd było by 230.

Olej faktycznie lubi przybierać wysokie temp,na szczęście szwab wsadził limiter po temperaturze oleju,bo juz pewnie nie jednemu poplynely by tloki.

modprzechuj.jpg

Powiem szczerze nie uznaje turbin hybrydowych bo to jest loteria . A moje GT22 wstaje lepiej niz niejedna BRD wiec laga niema i jezdzi sie namiej naprawde fajnie . No i gdyby nie puszczajacy napinasz rozrzadu wynik byl by napewno lepszy

Opublikowano

Buba , Moskal :polew: :polew: :polew:

Pytaliście się Pixiego czy możecie robić popelinę u niego w temacie?

Proponuje najpierw doczytać co to jest problem cofającego się napinacza.

Mnie to nie przeszkadza :)

Masz rację sprężynowy napinacz jest :thumbdown: i dla tego zastosowano (projekt NASA) hydrauliczny :good:

Opublikowano

Buba , Moskal :polew: :polew: :polew:

Pytaliście się Pixiego czy możecie robić popelinę u niego w temacie?

Proponuje najpierw doczytać co to jest problem cofającego się napinacza.

Mnie to nie przeszkadza :)

Masz rację sprężynowy napinacz jest :thumbdown: i dla tego zastosowano (projekt NASA) hydrauliczny :good:

To chyba odwrotnie :mysli::cool1:

Opublikowano

Buba , Moskal :polew: :polew: :polew:

Pytaliście się Pixiego czy możecie robić popelinę u niego w temacie?

Proponuje najpierw doczytać co to jest problem cofającego się napinacza.

Mnie to nie przeszkadza :)

Masz rację sprężynowy napinacz jest :thumbdown: i dla tego zastosowano (projekt NASA) hydrauliczny :good:

To chyba odwrotnie :mysli::cool1:

Niestety nie, hydrauliczny jest lepszy.

Opublikowano

Pytaliście się Pixiego czy możecie robić popelinę u niego w temacie?

Proponuje najpierw doczytać co to jest problem cofającego się napinacza.

A Ty pytałes, że zabierasz głos?[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 15:12_________________________________________________

Buba , Moskal :polew: :polew: :polew:

Pytaliście się Pixiego czy możecie robić popelinę u niego w temacie?

Proponuje najpierw doczytać co to jest problem cofającego się napinacza.

Mnie to nie przeszkadza :)

Masz rację sprężynowy napinacz jest :thumbdown: i dla tego zastosowano (projekt NASA) hydrauliczny :good:

To chyba odwrotnie :mysli::cool1:

Niestety nie, hydrauliczny jest lepszy.

kilka dziurek wiecej i kilka nieprzespanych nocy PIXIego ale efekty widoczne :decayed:

Opublikowano

Buba , Moskal :polew: :polew: :polew:

Pytaliście się Pixiego czy możecie robić popelinę u niego w temacie?

Proponuje najpierw doczytać co to jest problem cofającego się napinacza.

Mnie to nie przeszkadza :)

Masz rację sprężynowy napinacz jest :thumbdown: i dla tego zastosowano (projekt NASA) hydrauliczny :good:

To chyba odwrotnie :mysli::cool1:

Niestety nie, hydrauliczny jest lepszy.

Ktury byl pierwszy :mysli: hydrauliczny czy mechaniczny :gwizdanie:

Opublikowano

Buba , Moskal :polew: :polew: :polew:

Pytaliście się Pixiego czy możecie robić popelinę u niego w temacie?

Proponuje najpierw doczytać co to jest problem cofającego się napinacza.

Mnie to nie przeszkadza :)

Masz rację sprężynowy napinacz jest :thumbdown: i dla tego zastosowano (projekt NASA) hydrauliczny :good:

To chyba odwrotnie :mysli::cool1:

Niestety nie, hydrauliczny jest lepszy.

Ktury byl pierwszy :mysli: hydrauliczny czy mechaniczny :gwizdanie:

Hydrauliczny

Opublikowano

Panowie , żeby nie było nieporozumień .... zmieniłem kilka rzeczy na inne niż powinny być w moim rozrządzie :

- rolka prowadząca

- napinacz hydrauliczny

- tłumik drgań

Buba , żebyś wiedział :good:

Dudi75 nie mam pojęcia który był pierwszy , ale wiem na pewno że mam u siebie hydrauliczny :wink4:

Jarol :notworthy: ( wiesz o co chodzi i od czego ) :kox:[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 21:54_________________________________________________Dzięki tej modyfikacji nie ma na wykresie "dużego dołka" a i rozrząd nie jest tak obciążony przy pałowaniu jak przy standartowym napinaczu , jeśli chodzi o koszty to tłumik drgań coś około 200 zł , bo rolka hydrauliczna lub sprężynowa i rolka prowadząca (ustalająca ) to ta sama kwota ..... więc moim zdaniem nie drogo jak za takie mody :good: Nie wiem czy dobrze napisałem , ponieważ moja wiedza na ten temat jest znikoma ;( , jeśli macie coś do dodania ( poprawcie mnie )

Opublikowano

" a i rozrząd nie jest tak obciążony przy pałowaniu jak przy standartowym napinaczu ,

W nowym typie poddaje się sprężyna w napinaczu,w starym nie cofa się bo nie pozwala tłumik drgań,przez to obciążona jest szpilka która trzyma rolkę napinacza a jest to tylko śruba fi 8.

Dopowiedzcie sobie sami co się dzieje jak szpilka pęknie.

Opublikowano

fi 8 trzyma (mocuje) rolkę prowadzącą .... a napinacz jest na fi 10 .

W sumie to i tak "jeden ch*j po ciotkę jechał " - jak ma się wysrać to i tak się wysra . :hi: .[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 23:18_________________________________________________Marcin , czy takie rozwiązanie jak piszesz nie było w AWX-ach :mysli:

Opublikowano

W nowym typie poddaje się sprężyna w napinaczu,w starym nie cofa się bo nie pozwala tłumik drgań,przez to obciążona jest szpilka która trzyma rolkę napinacza a jest to tylko śruba fi 8.

Dopowiedzcie sobie sami co się dzieje jak szpilka pęknie.

Marawel która strona paska zębatego jest bardziej obciążona w 1,9 TDI PD? :cool1:

Opublikowano

PIXI nic sie nie wysra, zobaczysz :)

Opublikowano

PIXI nic sie nie wysra, zobaczysz :)

Buba :notworthy: , znów mnie chcą wpędzić do grobu :([br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 23:30_________________________________________________Ale im więcej wiedzy na ten temat , tym bardziej będziemy mądrzejsi :good:

Opublikowano

Kuźwa co się ma wysrać jak to są oryginalne graty VW montowane bodajże do lipca 2003? W późniejszych blokach 1,9 TDI i 2.0 BGW/BGH w zależności od serii produkcyjnej nadal często jest nawiercony i nagwintowany otwór pod dolną śrubę mocującą napinacz hydrauliczny.

Braciaka A4 B5 po SWAPie na słupek ASZ z 2005 i przerobieniu rozrządu na napinacz hydrauliczny ma nabiegane już 80 kkm i nic się nie dzieje (200 KM, 412 Nm). Już wówczas było wiadomo, że trzeba stosować taki napinacz bo ok 3200 obrotów robi się siodło w charakterystyce zewnętrzej motoru. Bardzo dobrze było to widać w Patroxa Leonie ARL.

Opublikowano

u PIXIego tez cos mi sie kojarzy ze byly jakies pseudo zaznaczone miejsca na otwory ale reki sobie nie dam uciac bo nie pamietam :mysli:

Opublikowano

Irek - masz rację :good: , też myślałem że będę wiercił i gwintował :thumbdown: ale po zdjęciu starego rozrządu ku mojemu zdziwieniu ukazał się w bloku nagwintowany otwór ..... :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 23:42_________________________________________________Buba prawie masz rację ( prawie robi wielką różnicę ) tak jak Irkowi napisałem były nagwintowane otwory w bloku :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...