Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Rozładowanie akumulatora i dziwne objawy po naładowaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj rozładował mi się akumulator, nie całkowicie ale nie miał siły przekręcić.

Po odłączeniu i naładowaniu podłączyłem go do samochodu i tu zaczęły się problemy:

pierwsze co zauważyłem to to że kontrolka od świec żarowych się nie zaświeca, mimo to odpalił.

oświetlenia wnętrza (białe) jest, podświetlenia deski rozdzielczej, nawiewów, klamek (czyli wszystkie czerwone) brak, światła zewnętrzne są ale kontrolka na desce nie świeci, pozostałe kontrolki świecą, cały czas świeci się kontrolka ESP

jeszcze na dodatek po odpaleniu wyskakuje informacja o niskim poziomie oleju mimo że oleju jest tyle ile powinno.

Bezpieczniki OK.

Testu przyciskiem na desce nie da się przeprowadzić, po wciśnięciu przycisku serwice też nic się nie pokazuje.

Co jest grane?

Opublikowano

Wysypalo błędy po tym jak:

Po odłączeniu i naładowaniu podłączyłem go do samochodu

Najpierw minus, później plus.

Podepnij auto pod kompa, wykasuj błędy i wsjo :good:

Opublikowano

Wysypalo błędy po tym jak:

Po odłączeniu i naładowaniu podłączyłem go do samochodu

Najpierw minus, później plus.

Podepnij auto pod kompa, wykasuj błędy i wsjo :good:

Kasowanie błędów nic nie pomogło.

Nie rozumiem czemu to białe oświetlenie jest a tego czerwonego diodowego nie ma?

Możliwe że akumulator jest za słaby?

Opublikowano

Tu może coś znajdziesz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=173783.0

A po odpaleniu auta obrotomierz i prędkościomierz działają ?

Po odpaleniu obrotomierz i prędkościomierz nie działają.

A czy można z takim czymś jeździć?

Dziękuje wszystkim za pomoc :notworthy::hi:

Już po problemie.

Byłem dzisiaj w Radomiu u magika http://www.diagcar.pl/ i uporał się z problemem w 10 min. :gwizdanie:

Bardzo rzeczowy gość, od razu wiedział gdzie czego szukać nie błądził i nie szukał nie wiadomo czego.

I jeszcze jedno, to że padł licznik (zegary) wcale nie było spowodowane odłączeniem akumulatora.

Powiedział, że ten problem wystąpił wcześniej tylko zegary pracowały na ustawieniach sprzed usterki, a po odłączeniu aku system się zresetował i załadował się już z usterkami.

Opublikowano

Tu może coś znajdziesz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=173783.0

A po odpaleniu auta obrotomierz i prędkościomierz działają ?

Po odpaleniu obrotomierz i prędkościomierz nie działają.

A czy można z takim czymś jeździć?

Dziękuje wszystkim za pomoc :notworthy::hi:

Już po problemie.

Byłem dzisiaj w Radomiu u magika http://www.diagcar.pl/ i uporał się z problemem w 10 min. :gwizdanie:

Bardzo rzeczowy gość, od razu wiedział gdzie czego szukać nie błądził i nie szukał nie wiadomo czego.

I jeszcze jedno, to że padł licznik (zegary) wcale nie było spowodowane odłączeniem akumulatora.

Powiedział, że ten problem wystąpił wcześniej tylko zegary pracowały na ustawieniach sprzed usterki, a po odłączeniu aku system się zresetował i załadował się już z usterkami.

A coś więcej może na ten temat ??? Jak magik poradził sobie tzn. czy podłączając VAGA, czy może w inny sposób ?

Opublikowano

Gdzie leżała przyczyna?

Opublikowano

A coś więcej może na ten temat ??? Jak magik poradził sobie tzn. czy podłączając VAGA, czy może w inny sposób ?

Podłączył VAGa i odpalił o ile dobrze pamiętam program Magic Dash Com.

A gdzie leżała przyczyna :mysli: tego nie wiem , powiedział tylko tyle, że uszkodzony był już dużo wcześniej.

Opublikowano

Po odłączeniu i naładowaniu podłączyłem go do samochodu

Najpierw minus, później plus.

Najpierw należy podpiąć plus poźniej minus. :hi:

Podpieram się stronka. Podtemat: Jak zamontować akumulator w pojeździe?

http://www.akumulator.pl/akumulator/budowa-i-dzialanie-akumulatorow.html

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam chce podladowac ako :) moge ladowac go pod podpietym do auta czy musze odcsepic klemy i wtedy ladowac? i przy podlaczaniu najpierw plus pozniej minus? nie chce zeby icos sie posypalo :) pozdrawiam :)

Opublikowano

Ja zawsze do ładowania odpinam aku... Podłącza się zawsze najpierw plus.

W linku który podał krzysmaj jet wszystko ładnie opisane.

Opublikowano

A tak przy okazji kolejności podpinania, to czy jest jakiś "RESET" button kiedy aku jest już podłączony? Z mojego elektronicznego doświadczenia wiem, że systemy mikrokontrolerowe zaraz po podłączeniu zasilania potrafią wariować i potrzebują resetu po podłączeniu... więc reset na zasilaniu, to nie taki zły pomysł - w końcu tam siedzi jakiś mikroklocek...

Pozdr.

G.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...