piotr-3003 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 witam na zewnątrz -10, tem cieczy 90, po wymianie termostatu, jazda po mieście. pali 20l/100km co się dzieje? podrowionka
andrzej_1970 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Trzeba zobaczyć czy nieuszkodzony jest czujnik temperatury lub sonda. najlepiej podpiąć pod vag.
Kimi Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 witam na zewnątrz -10, tem cieczy 90, po wymianie termostatu, jazda po mieście. pali 20l/100km co się dzieje? podrowionka A obroty biegu jałowego? 850-900, czy więcej?
kyniu Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 obroty 800-850,podepnij vaga zobacz jakie błędy wyskoczą.Częstą przyczyną dużego spalania jest walnięta sonda,czujnik cieczy
Luka3s Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Też mam podobny problem, najpierw zajmę się termostatem. Podpinałem się niedawno pod VAG'a i nie wyświetliło mi nic o Sondzie, tylko coś w stylu antywtrysków? autowtrysków ?... coś takiego jakiś błąd nie pamiętam już. Obroty 1200 po odpaleniu z nocy ale po jakimś czasie spadają na 800, tzn. pewnie ssanie wchodzi w gre.
piotr-3003 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 witam obroty na zimno 1200, jak ciepły 900. jutro podepnę pod vag i w tedy odpowiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się