Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 Avant 2.0 TFSi Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ostatnio przy próbie olejowej tak zrobiłem i spalił 0,55 na 1000.

Teraz zostawie go więcej razy z odpalonym motorem.

Żeby wymienili dół silnika musi zeżreć podobno ponad 0,7 na 1000.

Szkoda słów, ja teraz zobaczę ile mi spali i jeszcze raz wybiorę się na próbęolejową.

Wiecie może jaka jest różnica poziomu na MMI między min i max?

Opublikowano

LPC ,a płaciłes za próbę olejową ?

Bo mi za pierwszą skubańce policzyli !

Opublikowano

LPC ,a płaciłes za próbę olejową ?

Bo mi za pierwszą skubańce policzyli !

Nie płaciłem.

I jeszcze nie wiem co zrobić z tą sprawą, bo jak myślę, że mają rozbierać prawie nowy silnik to krew mnie zalewa, choć dolewka 0,4l na 1200km to wg mnie chore.

Opublikowano

Wiecie może jaka jest różnica poziomu na MMI między min i max?

jak na bagnecie , litr.

Opublikowano

Wiecie może

jaka jest różnica poziomu na MMI między min i max?

jak na bagnecie , litr.

OK, a wiesz może ile więcej (ponad MAX MMI) leją, przy wymianie oleju w serwisie?

Opublikowano

nie wiem , ale dlatego ja kupilem sobie bagnet.

Opublikowano

Nigdy więcej Audi nie kupie !!Kupa złomu i tyle.

Miałem parę lat temu A6 C5 i było bezawaryjne(nadal jest-znajomy jeździ)-cud miód i malina.Teraz to jakaś porażka delikatnie mówiąc.

Nie dość,że żłopie ten cholerny olej jak stary poldon albo i lepiej ,a ASO się tylko wymiguje,to jeszcze te bardzo dziwne drgania kierownicy na postoju(w serwisie powiedzieli,że to normalne-Szok :shocked:),wibracje całego auta podczas jazdy(też problem jest im znany i zamiast pomóc to kładą na to ...) i ostatnio doszły stuki z fotela kierowcy oraz deski rozdzielczej :wallbash:

Co prawda nie ważę 60 kilo tylko ponad 100,ale chyba w instrukcji obsługi nigdzie nie widnieje,że to za dużo :angry:

Auto ma przejechane dopiero 17000km,strach pomyśleć co będzie przy 100 000km...

Przy przebiegu 15000 km wymieniali mi klocki z przodu ,co mnie strasznie zdziwiło,bo nigdy tak szybko w żadnym samochodzie tego nie robiłem.Po przejechaniu 2000km zaczęło mi przy hamowaniu piszczeć.Pojechałem do asów z ASO ,a oni na to ,że tarcze są przegrzane i trzeba wymienić cały komplet.

Normalnie desperacja ,z jakością nieźle w dół spadli.

Miałem w życiu wiele samochodów ,zarówno nowych jak i używanych,ten niestety będę najmniej miło wspominał.

Sory,ale jestem tak zły ,że się nie mogłem powstrzymać i musiałem to wszystko napisać.

Może przeczyta to ktoś,kto planuje zakup tej wspaniałej marki i się dwa razy zastanowi.

Ciekaw jestem jakbym pojechał do niemieckiego ASO z tymi problemami ,czy też by mnie tak z buta traktowali ...

Opublikowano

Kurcze a ja powiem Ci ,ze byłem zadowolony z Ałdi(tydzien temu sprzedałem) i planuje juz trzecie w mojej karierze własnie z silnikem benzynowym :mysli:. Poza paryjacymi reflektorami i przetartym fotelel kierowcy nic sie nie działo. A czy jest to mozliwe , ze na rynek niemiecki mimo wszystko daja lepszą jakosc -mialem z niemieckiego salonu

Opublikowano

loop dawaj do ASO i reklamuj dopóki nie poprawia nie odbieraj auta :( badz twardy

Opublikowano

Ciekaw jestem jakbym pojechał do niemieckiego ASO z tymi problemami ,czy też by mnie tak z buta traktowali ...

Zagranica niestety podejscie ASO jest z lekka inne co mnie bardzo dziwi bo w PL takie samochody to jeszcze egzotyka stac na nie jakis doslownie ulamek spoleczenstwa wiec powinni lata kolo ciebie tym bradziej , no ale widac widocznie maja za dobrze :rolleyes:

Opublikowano

loop a w którym ASO ten samochód serwisujesz?

Opublikowano

loop a w którym ASO ten samochód serwisujesz?

Auto Viva,to chyba w sumie żadna tajemnica...

A co,możesz jakoś pomóc ? :wink4:

Opublikowano

wydajac dwie paczki unich ja to bym tam chyba w tym wypadku zrobil im przyslowiowa z d*py jesien sredniowiecza :rolleyes:

Opublikowano

W AutoVivie masz takie problemy?? :shocked::blink:

Kurcze z nimi miałem tylko jedno przejście przez nie weim ile lat 8 czy 7 lat. To lypa że coś tam się psuje i spada na jakości.

Opublikowano

ogolnie polskie ASO sa popsute zwlaszca jezeli chodzi go obsluge klienta.W No nie do pomyslenia zebys zostawil auto na wiecej niz dobe bez samochodu zastepczego , ostatnio zostawilem auto na 3 godziny na wymiane oleju i dostalem zastepcze A1.

Opublikowano

wydajac dwie paczki unich ja to bym tam chyba w tym wypadku zrobil im przyslowiowa z d*py jesien sredniowiecza :rolleyes:

Fajnie to ująłeś :)

Rzeczywistość jest taka ,że zamiast iść mi na rękę i wymienić ten cholerny dół silnika to kombinują jak tu się od tego wymigać !!

Ja na pewno nie odpuszczę ,bo nie po to za tyle kasy samochód kupiłem ,żeby mieć takie przygody,zwłaszcza ,że oprócz oleju są inne usterki.

Nie pisałem jeszcze na forum ,ale od jakiegoś czasu odchodzą mi uszczelki od drzwi w niektórych miejscach(wszystkie oprócz jednej) ;(

Już 3 razu mi je kleili plus raz jedną wymieniali.Masakra normalnie,znowu jedna zaczęła odłazić :wallbash:

W AutoVivie masz takie problemy?? :shocked::blink:

Kurcze z nimi miałem tylko jedno przejście przez nie weim ile lat 8 czy 7 lat. To lypa że coś tam się psuje i spada na jakości.

Niestety

ogolnie polskie ASO sa popsute zwlaszca jezeli chodzi go obsluge klienta.W No nie do pomyslenia zebys zostawil auto na wiecej niz dobe bez samochodu zastepczego , ostatnio zostawilem auto na 3 godziny na wymiane oleju i dostalem zastepcze A1.

Tylko pozazdrościć,u nas taka rzecz nierealna ,no chyba że R8 jeździsz to może od biedy coś dają :)

Opublikowano

z tymi klockami po 15tys to masakra jakaś, na na swoich przeleciałem prawie 60tys km zanim trzeba było zmieniać, co prawda w ASO chcieli przy 30tys bo jak twierdzili zaraz będą do wymiany ale jeszcze dwa przeglądy dały radę. mnie irytuje np ewidentna kradzież cześci i płynów - przykład - jechałem 500km do przegląd i 5km od serwisu skończył się płyn do sprysków więc dolałem, po przeglądzie na f-re 80pln za 4L płynu. zadymę zrobiłem straszną bo nie chodzi o 80pln ale o podejście do klienta. jak było pełno w zbiorniczku i płyn policzyli to powinna bańka być w bagażniku. i takie wałki robią z klockami których nie wymieniają a potem twierdzą że co 15tys trzebą wymieniać, pióra wycieraczek to samo. dlatego jak części kupuje w ASO ale wymiany robię u siebie bo mam pewność że częsci zostały zmienione. powyższy opis dotyczył auto premium w poznaniu.

Opublikowano

loop a w którym ASO ten samochód serwisujesz?

Auto Viva,to chyba w sumie żadna tajemnica...

A co,możesz jakoś pomóc ? :wink4:

Niestety nikogo tam nie znam. jedyne co Ci mogę zaproponować to zmianę serwisu.

Podjedz z tym to Auto-Unii (teraz juz Idczak) - ja serwisuje się u nich od czasu B7 i zawsze wszystko było ok pod każdym względem.

Opublikowano

Auto Unia = Auto Ch*jnia podobno :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...