alvaro Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Jak tam po naprawie ?? Bierze dalej olej ?
LPC Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Loop gdzie robiłeś zawias? Zawias mam fabryczny. W takim razie co robiłeś z zawieszeniem, bo ładnie Ci "siedzi". Szukam właśnie felg do swojej B8 i zastanawiam się nad kosmetycznym obniżeniem, bo w serii mam fabryczne i przy 18" wydaje mi się, że będzie to słabo wyglądało. A co do oleju, niestety u mnie jest to samo co u Ciebie, pije. Dziś jadę z tym do serwisu zobaczymy co wymyślą. Pzdr
Flyer Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 on ma na bank 1BE - czyli fabrycznie nizej o jakies 20mm.
mgtan Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 no włąsnie co z naprawę... olej bierze? jakieś probelmy z ASO?
loop Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 on ma na bank 1BE - czyli fabrycznie nizej o jakies 20mm. Dokładnie to mam,,20mm w dół od serii Nic więcej z zawiasem nie robiłem póki co ,ale myślę,że przydało by się jeszcze o parę mm obniżyć,dla mnie cały czas jest za wysoko. A co do oleju,to na razie po drugiej próbie olejowej ,gdzie wyszło 0,55l/1000km wymienili mi zawór odpowietrzający skrzynię korb,uszcz.wału i zmienili oprogramowanie silnika. Od tej pory przejechałem dopiero 200km (byłem na wakacjach) więc za wiele nie powiem. Kazali mi przyjechać znowu po 1000km na sprawdzenie (zalecenie producenta). Oby w końcu to coś pomogło Zdam relacje co i jak... LPC,przykro mi ,że Ci też bierze
turdzi Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 on ma na bank 1BE - czyli fabrycznie nizej o jakies 20mm. Dokładnie to mam,,20mm w dół od serii Nic więcej z zawiasem nie robiłem póki co ,ale myślę,że przydało by się jeszcze o parę mm obniżyć,dla mnie cały czas jest za wysoko. A co do oleju,to na razie po drugiej próbie olejowej ,gdzie wyszło 0,55l/1000km wymienili mi zawór odpowietrzający skrzynię korb,uszcz.wału i zmienili oprogramowanie silnika. Od tej pory przejechałem dopiero 200km (byłem na wakacjach) więc za wiele nie powiem. Kazali mi przyjechać znowu po 1000km na sprawdzenie (zalecenie producenta). Oby w końcu to coś pomogło Zdam relacje co i jak... to zazwyczaj pomaga.
mgtan Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Turdzi a ile km ty masz przejechane już?
turdzi Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 6K. Z innego zrodal wiem ze ten pierwszy stage naprawy nie do konca pomaga , bo ponoc problem jest w pierscieniach , wyszla pewna partia silnikow na ktorych Audi sobie troszke poekperymentowalo z pierscieniami i pomaga dopiero ich wymiana.Co ciekawe sa auta ktore wogle nie pija sa ktore pija na potenge a sa ktore zaczynaja po jakims tam przebiegu.Loteria normalnie dobrze ze mam 5 lat gwarancji
loop Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 Nie wiecie przypadkiem czym można usunąć bez szkodowo dla tapicerki te białe plamki. Ni cholery nie wiem czy to jakaś farba ,czy coś innego i nie mam pojęcia skąd się wzięły
loop Opublikowano 3 Września 2011 Autor Opublikowano 3 Września 2011 Jak tam zuzycie oleju po naprawie ? przejechałem 600 km i wskaźnik poziomu oleju pokazuje 3/4... sam nie wiem,czy coś się poprawiło
turdzi Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 A sprawdales ile zalali ? Kup soie bagnet bo ja wiem po swoim ze tem wskaznik na MMI czasem wariuje.
loop Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 Po przejechaniu 1000km spalanie trochę zmalało,tzn ubyło około 1/3 kreski na wyświetlaczu. W ASO stwierdzili,że już powinno być dobrze,w co jakoś do końca nie wierzę Zobaczymy kiedy się pojawi komunikat na FISie-dolej oleju ... No i po przejechaniu 2000 km na wyświetlaczu suchutko Dodatkowo zaczęły mi się wibracje odczuwalne przy prędkościach powyżej 100 km/h. Koła oczywiście prościutkie i wyważone(nówki sztuki oryginalne Audi). Pojechałem z tym do ASO.Tam powiedzieli,że jest na to akcja serwisowa. Trzeba u nich dynamicznie wyważyć koła (na samochodzie)-koszt pokrywam ja-jedynie 450 zł ;( Następnie jeśli to nie pomoże (a zapewniają ,że raczej nie pomoże)będą przyznane nowe wahacze(sztywniejsze). Taka procedura,ze do wymiany tych wahaczy muszą mieć podkładkę,ze się wyważało u nich koła. Zgodziłem się,bo niby co mam robić,ale niestety do całej tej operacji nie doszło. Stwierdzili,że mam źle dobrane opony do felg ! Do 8,5 x 19 cali opony powinny być 255/35 ,a nie tak jak ja mam czyli 235/35. Maszyna która dynamicznie wyważa te koła nie potrafi podobno obrócić felgi na oponie,gdyż jest opona po prostu za wąska. Nie wiem czy oni mnie w ch... ładuja czy co ??? Dodatkowo przy kręceniu kierownicą na postoju co jakiś czas słychać dziwne jej drżenie. Pojawiło mi się to też dopiero niedawno. W ASO stwierdzili,że ten typ tak ma i rzeczywiście pokazali mi inne A4 i tam to samo :shocked: Normalnie wszystko pod górę z tym cholernym Audi Wracam czym prędzej do BMW. [br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________Dajcie znak ,czy u Was też jest wibracja kierownicy przy kręceniu na postoju.
dziadek Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 zmienili oprogramowanie silnika. Panowie (bo widzę że sporo osób śledzi ten wątek) czy ktoś był na hamowni sprawdzić czy oni przypadkiem nie ściągają kilku koników tą zmianą oprogramowania?bo słyszałem że czasem tak bywa że ASO kombinuje w tą stronę
grom Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 [br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________Dajcie znak ,czy u Was też jest wibracja kierownicy przy kręceniu na postoju. Witam, u mnie tez to występuje ,zwłaszcza na betonowych nawierzchniach np takich w parkingach podziemnych.. także może rzeczywiście ten typ tak ma... Współczuje problemów z autem , a postawa ASO no cóż spychologia... Mi ASO przez kilka tygodni naprawiało trzeszczenie z tyłu auta, wymieniali ,cudowali i oddawali trzeszczące auto mówiąc ze jest już dobrze.. Problem rozwiązałem sam , w banalny sposób dzięki forum - trzeszczały zamki w drzwiach:) , ale co się nawqrwiałem to moje pozdrawiam
pawel1380 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Po przejechaniu 1000km spalanie trochę zmalało,tzn ubyło około 1/3 kreski na wyświetlaczu. W ASO stwierdzili,że już powinno być dobrze,w co jakoś do końca nie wierzę Zobaczymy kiedy się pojawi komunikat na FISie-dolej oleju ... No i po przejechaniu 2000 km na wyświetlaczu suchutko Dodatkowo zaczęły mi się wibracje odczuwalne przy prędkościach powyżej 100 km/h. Koła oczywiście prościutkie i wyważone(nówki sztuki oryginalne Audi). Pojechałem z tym do ASO.Tam powiedzieli,że jest na to akcja serwisowa. Trzeba u nich dynamicznie wyważyć koła (na samochodzie)-koszt pokrywam ja-jedynie 450 zł ;( Następnie jeśli to nie pomoże (a zapewniają ,że raczej nie pomoże)będą przyznane nowe wahacze(sztywniejsze). Taka procedura,ze do wymiany tych wahaczy muszą mieć podkładkę,ze się wyważało u nich koła. Zgodziłem się,bo niby co mam robić,ale niestety do całej tej operacji nie doszło. Stwierdzili,że mam źle dobrane opony do felg ! Do 8,5 x 19 cali opony powinny być 255/35 ,a nie tak jak ja mam czyli 235/35. Maszyna która dynamicznie wyważa te koła nie potrafi podobno obrócić felgi na oponie,gdyż jest opona po prostu za wąska. Nie wiem czy oni mnie w ch... ładuja czy co ??? Dodatkowo przy kręceniu kierownicą na postoju co jakiś czas słychać dziwne jej drżenie. Pojawiło mi się to też dopiero niedawno. W ASO stwierdzili,że ten typ tak ma i rzeczywiście pokazali mi inne A4 i tam to samo :shocked: Normalnie wszystko pod górę z tym cholernym Audi Wracam czym prędzej do BMW. [br]Dopisany: 09 Wrzesień 2011, 23:43_________________________________________________Dajcie znak ,czy u Was też jest wibracja kierownicy przy kręceniu na postoju. Wywazaja koła na aucie w quattro???? Kozaki! Do niedawna jeden koles w polsce to robił w Warszawie z tego co się dowiedziałem. Bo przy quattro na torsenie skoro nie da sie w zaden sposob rozpiac napedu drgania jednej osi zakłocaja odczyt drugiej(tak mi to tłumaczył). Niestety tak to jest na gwarancji lepiej miec rozmiar kół jakie przewiduje producent.Wspominałem juz o tym przy kombinacjach z ogumieniem.
turdzi Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Nieźle wiem ze faktycznie do któregoś roku byly takie wibracje powyżej 100 powodem byl wadliwie zaprojektowany wahacz.Ponoć te nowe maja wieksza gumę i to wystarcza.Co do samego ważenia kol to robią cie w balona bo to nie ma znaczenia ale pavel ma racje rozmiar opon jest inny niż zaleca producent.Ale nawet jeśli to by sie zgadzało to i tak kupowałeś sam opony i jest duża szansa ze kupiłeś takie które nie spelnija jakieś idiotycznej normy audi wiec i tak maja kolejnego haka. Szczerze to w sumie w pale mi sie nie mieści kupiłeś auto u nich za tyle kasy a oni do ciebie jak byś z ulicy przyszedł........jeśli mam być szczery to jest to na zachodzie nie do pomyślenia.Nie wspomnę juz ze masz zastępcze auto nawet jak zostawiasz samochód na wymianę oleju. Odnośnie samego motoru to może sie to komuś przyda.Bylem dzisiaj u Beltowskiego zapytać sie czy sa mi w stanie powiedzieć czy m oj motor jest juz po modernizacji.Okazuje sie ze wprowadzając VIN przez biuletyn serwisowy ( czy jakieś inne serwisowe dziadostwo ) sa w stanie ustalic czy do konkretnego samochodu sa podane procedury ważenia oleju i akcji serwisowej.U mnie ponoć nie ma stad wniosek ze producent nie przewiduje takiej akcji a wiec jest szansa ze motor zdrowy.Nie wiem na ile to prowada bo nie widzialem gdzie pan i w czym gmerał w każdym razie takie info. dostałem. Z innej beczki to dziwna sprawa ale miałem takie biele kropki na konsoli środkowej jak u ciebie na zdjęciu.Mialem juz dwa razy wytarłem i nie mam bladego pojęcia jak sie tam wzięły
Rosemeyer Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Niestety tak to jest na gwarancji lepiej miec rozmiar kół jakie przewiduje producent.Wspominałem juz o tym przy kombinacjach z ogumieniem. poza gwarancją też - znam przypadek gdzie ubezpieczyciel odmowil odszkodowania, bo jego rzeczoznawca uznał winnym wypadku kierowcę poszkodowanego, w którego aucie były koła niezgodne ze specyfikacja producenta. W B7, gdzie wg fabryki max jest 18 było 19, co miało sie przyczynić do spowodowania wypadku. Nie ma szans, żeby udowodnić, że tak nie jest, bo takie badanie jest mega kosztowne - de facto trzeba robić homologację na taki rozmiar kół. Dlatego lepiej za bardzo nie kombinować...[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 15:51_________________________________________________ Mialem juz dwa razy wytarłem i nie mam bladego pojęcia jak sie tam wzięły muchy Panie, muchy... one też raz na jakiś czas musza się zesrać
turdzi Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 ale tak , u mnie to chyba jakas mewa musiala byc
MARCIN607 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 załamka jakaś żeby w servisie renomowanej marki tak klienta traktowali- mi się zawsze wydawałó że on tam takiego Pacjenta który nowe auto wyprowadził kawą herbatą pączkiem a nie żeby tylko wyszedł z servisu a z problemem niech sobie radzi sam- masakra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się