Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Błędne wskazania poziomu paliwa - naprawa pływaka


Maxsimus

Rekomendowane odpowiedzi

siemanko

ja u siebie mam podobnie jak kolega wyżej .. silnik AJM

po odkręceniu pokrywy i uniesieniu ukazujesie sterta kabli i nie wiem co do czego .. ..

ktoś wie czy w AJM da radę to samo zrobić co w starszych silnikach .. .. ?

i jak sie do tego zabrac ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. ja również mam problem z poprawnym wskazaniem poziomu ON, bez względu na to ile mam diesel w zbiorniku zawsze pokazuje FULL. Po wyłączeniu zapłonu wskaźnik opada. Czy to wina pływaka? Czy możliwe ze się zawiesił kiedy było full ON? Dzięki z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mój problem w audi z 2000r. avant polega na tym że niezależnie ile jest paliwa w baku wskaźnik pokazuje rezerwe, czasami pełny bak rzadziej poł baku. Czasami jest tak, że jadę, jest rezerwa i świeci mi sie FIS a za chwile wskoczy na pełny bak. Byłem u elektromechanika (podobno naciagacz i idiota smiley) i mówił ze wskaźniki są ok, a problem może leżeć w pływaku ale zażyczył sobie 200zł za naprawe bo rzekomo musi wyjąć cały bak żeby się dostać do pływaka. Następnie byłem u mechanika ktory mówił że komputer pokazuje dobry poziom ale może gdzieś byc jakiś kabelek co nie łączy i tak moze byc. Co radzicie zrobić? czy to pływak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja wyjąłem to ustrojstwo przeczyściłem płytkę ale styków nie ruszałem wydaje mi się że jak było ciepło było ok jak jest chłodniej to jak auto stoi wskaźnik mi wariuje jak jadę to raczej nie czy to trzeba jeszcze raz przeczyścić czy co z tym zrobić :wallbash:

I jeszcze jedno wyczytałem że wskaźnik pokazuje w zależności od stylu jazdy tzn. jak jadę ostro to pokaże ilość paliwa przy takim stylu jazdy jak jadę wolniej to pokaże ilość do jazdy wolniejszej czy to prawda?

Pozdrawiam wszystkich :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie w samochodzie okazało się że jest zatkany filtr węglowy znajdujący się pod prawym nadkolem przednim (współpracuje z nim elektrozawór znajdujący się na obudowie filtra powietrza jeśli działa cyka podobnie jak wtryski LPG). Jest to filtr przez który wydostają się opary paliwa z baku i równocześnie zostaje zassane powietrze by zniwelować podciśnienie które tworzy się w baku gdy pompa wypompuje jakąś część paliwa. A więc reasumując układ odpowietrzania baku nie działał i pompa nie dawała rady ciągnąć paliwa męczyła się i przegrzewała przez co takie wariacje z wskaźnikiem.

Jeśli chcesz sprawdzić czy to jest rozwiązanie spróbuj pojeździć trochę z niedokręconym korkiem paliwa, ja nie kupowałem nowego filtra a że nie mam garażu to nie chce mi się grzebać i od pół roku jeżdżę nie dokręcając korek - powietrze dostaje się do baku i z głowy!

Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam właśnie jestem po tym "zabiegu" wystarczyło przeczyścić pastą polerską to płytkę przy pływaku i u mnie to załatwiło sprawę, była już taka "ciemnawa"

tylko nie stety wziąłem się za to jak miałem pełny bak :polew: więc dobrze, że miałem puste bańki po płynie do spryskiwaczy 5l, i spuściłem 20l do baniek :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mozesz mi pomoc zrobilem wszystko tak jak opisales i wszystko zlozylem do kupy i podlaczylem to teraz wskaznik mam jak by na zero i pokazuje brak paliwa czemu tak sie stalo ???????? pomoz mi prosze bo niedlugo bede jechal w dluga trase i musze to zrobic

[br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 22:13_________________________________________________musze zalac wiecej paliwa moze ???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie podpiolem wszystko. Juz dalem rade dolalem paliwa zeby bylo wiecej zapalilem i odkrecilem czarna obejme i odpowietrzylo sie potem zakrecilem ja zpowrotem i przejechalem ze 3 km i juz jest wszystko ok super wskazuje normalnie juz tak jak powiinoo. Dzieki wielkie za pomoc i pokazanie jak to zrobic :))) pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam że odświeżam ale ktoś uporał się w silnikach benzynowych ?

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_naprawa_plywaka_diesel_25_1999_quattro-t86067.0.html;msg974489#msg974489

na tym stoi chyba większość.

UP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego wlasnie skorzystalem z opisu i wkoncu wszystko u mnie dziala tak jak powinno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie działało? musisz welminowac kontrolke stacji benzynowej bo caly czas ci sie swieci. podjedz do mnie na vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też coś oszukuje... Zwłaszcza jak jest mało. Poprzedni właściciel, o tym mi pierwsze mówił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

U mnie na pełnym baku wskaźnik pokazuje między 3/4 a 4/4 zakresu

Czyszczenie potencjometru nic nie dało

Przy najwyższym wychyleniu pływaka jest ok 41om

Można zauważyć coś takiego, że (po załączeniu zapłonu) wskazówka po przekroczeniu ok 3/4 zakresu zwalnia i dochodzi do swojej pozycji

Na vagu wskaźnik zachowuje się tak samo

Dodatkowo mogę powiedzieć, że w przeciągu 2 lat wskaźnik pokazał ze 2 razy prawidłowy poziom ON

Co Wy na to??

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...