konrado8525 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam prosilbym o analize logow. Mam logi tylko statyczne ze wzgledu na zasniezone drogi ktore nie bardzo daja mozliwosc zrobienia logow dynamicznych... Najprawdopodoniej mam termostat do wymiany bo temp spada mi w ciagu jazdy. Chcialbym zobaczyc wasze opinie co w silniku jest nie tak czym sie zajac itp;) Ps. nie wiem dlaczego ale z normalnych nie udalo mi sie zrobic logow grupy 014 gdyz nic sie nie logowalo:) Logi normalne gr 000 gr 001 gr 003 gr 004 gr 007 gr 013 gr 018 gr 023 Grupy Basic settings gr 000 gr 003 gr 011
IDUAL Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Z tego co widze to korekcje na 3 i szczególnie 4 cylindrze do bani na pierwszym też duże do sprawdzenia pompki. Auto ci nie kopci podczas jazdy[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 20:24_________________________________________________Dawka paliwa ma jakieś dziwe wachania no jałowym biegu i termostat do bani i najprawdopodobniej przepływomierz tez
konrado8525 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2010 no to troche mnie podlamales;/ auto wlasnie nie kopci..[br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 20:54_________________________________________________troche niewidoczne te logi tutaj wrzucam lepsza jakosc Grypy normalnie gr 000 gr 001 gr 003 gr 004 gr 007 gr 013 gr 018 gr 023 Grypy Basic settings gr 000 gr 003 gr 011
vauxhall95 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Korekcje kiepskie,ale Bip wmiare.Kat synchronizacji mozna podregulowac,oraz termo do wymiany.Aha logi robiles z wylaczonymi wszystkim odbiornikami??(swiatla,radio itp)
konrado8525 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 tak wszystko bylo wylaczone. to sa moje pierwsze logi to moze cos zle robilem dzisiaj zrobie jeszcze raz. a co do korekcji to gdzie bys polecal zeby podjechac i zrobic?? a termostat wiem tak sie domyslalem ze jest do wymiany juz zamowilem w aso takze wymienie na dniach.
vauxhall95 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 na poczatku to trzeba ustalic czy to na 100% pompki(moze byc rowniez gorszy stan silnika).Wiekszosc PD ma takie korekcje,i nic sie nie dzieje.Jezeli nie zauwazyles kopcenia,wiekszego spalania to narazie bym sobie odpuscil.Bardziej niepokojace jest skakanie dawki paliwa(ktore towarzyszy falujacym obrotom).Podregulowal bym kat synchronizacji no i termo[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 09:04_________________________________________________No moze troche przesadzilem,troche te korekcje sa za duze.Na poczatku to zmienilbym paliwo i dolal STP
konrado8525 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 kopcenia nie widze.. rano tylko jak jest zimny to na bialo kopci ale jak sie rozgrzeje jest ok. a w elblagu gdzie bys polecil zeby podjechac i ustawic ten kat synchronizacji? termostat to wymienie sobie sam.
vauxhall95 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Podjedz do darka w bosch na leczyckiej.Poza nim to nie widze,zbytnio specjalistow,sa ale pseudo.Jak nie znajdziesz nikogo,mozesz podjechac do mnie[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 10:54_________________________________________________W dziale warsztat masz opisane jak ustawic ten kat synchronizacji
konrado8525 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 ok. znalazlem dzieki. widze, ze zadnej magii z tym katem nie ma to powinienem sobie poradzic. jak zrobie to wrzuce logi po poprawce moze bedzie lepiej. a myslisz ze stp powinno na pompowtryski pomoc? bo filtr paliwa chyba nic do tego nie ma co?
vauxhall95 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 filtr ma i to duzo,najpierw go wymien,dolej stp.I paliwo lepsze,wroc z logami po ustawieniu
przemik Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 - termostat na szrot - kiedy zmieniałes filtr paliwa ? Nic wiecej bym nie robil z samochodem. A juz tekst o przeplywomierzu mnie rozwalił. PS Ostrzegam po raz kolejny, uprawianie wróżbiarstwa na forum będzie skutkowało uciszeniami.
konrado8525 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Wiem termostat do wymiany po swietach go wymienie a filtr paliwa poprzedni wlasciciel mowil ze wymienial takze lepiej wymienie przy oakzji wymiany termostatu. co do kata sync toi wlasnie sie bawilem i udalo mi sie zmienic i zobaczcie w logach skacze z 0 na 0,6 przestawiac jeszcze czy juz nie zmieniac? co do pompowtryskow to log 013 zrobilem w odstepie kilku h i zobaczcie jak zmieniaja sie korekcje. i czym to moze byc spowodowane ze raz gorsze a raz lepsze? gr 004 gr 013 i komplet logow po kilku godzinkach gr 000 gr 001 gr 003 gr 004 gr 007 gr 013 gr 018 gr 023 [br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 18:22_________________________________________________od czego moga skakac jeszcze te obrotu z 882 na 861? czyzby jeszcze ten kat sync przestawic?
przemik Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Kat synchronizacji dobry - zresztą byl dobry... IMO - szkoda bylo Twojej pracy. Obroty skaczą bo swiruje dawka paliwa w 001 sN. Czekamy na logi statyczne po wymianie termostatu i filtra paliwa.
konrado8525 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2010 Ok dzieki bardzo.. Jak tylko wymienie termostat i filtr odrazu robie logi i sie odezwe. Jeszcze raz dzieki chlopaki za pomoc bo troche sie przejalem;/
ERW0 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 kąt synchronizacji pomoże tyle co umarłemu organka. z tego co widze na 001 i 013 to juz poczatek konca.
MarcinRoz Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 kąt synchronizacji pomoże tyle co umarłemu organka. z tego co widze na 001 i 013 to juz poczatek konca. A po czym wnosisz??? Że dawka w 001 jest za niska? Niech najpierw kolega wymieni termostat i filtr paliwa... u mnie też tak było a po wymianie dawka jest spoko. Do tego zalać STP i zrobić logi ponownie. 013??? Żebyś widział dawki u mnie na 3 cylindrach oscylują w granicach 2 a silnik jakoś chodzi i mocy mu nigdy nie brakuje, nie przerywa w czasie jazdy itp , no może troszkę nim trzęsie, ale nie wiem już sam czy to nie poduszki... Jak sam widzisz dawki dopuszczalne są w granicach -2,8 i +2,8. Na owe dawki ma wpływ wiele czynników np. złej jakości paliwo, brudny filtr czy nawet lejące końcówki pompek itp
vauxhall95 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 a kto powiedzial ze za niska jest??? poprostu skacze jak glupia
MarcinRoz Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 a kto powiedzial ze za niska jest??? poprostu skacze jak glupia Widać jak byk, że dawka jest za niska (nie mieści się zakresie) i do tego skacze. Bez wymiany filtrów i termostatu to możemy sobie wróżyć..
IDUAL Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Kolego to że korekcje mają się mieścić od +2,8 do -2,8 to nie znaczy że samochód z korekcjami powyżej 2 jest w super stanie. Volkswagen w silnikach TDI dopuszcza zużycie oleju do 1L na 1000km jakby ci auto brało 0.8 l na 1000 też byś się nie przejmował.
MarcinRoz Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Kolego to że korekcje mają się mieścić od +2,8 do -2,8 to nie znaczy że samochód z korekcjami powyżej 2 jest w super stanie. Volkswagen w silnikach TDI dopuszcza zużycie oleju do 1L na 1000km jakby ci auto brało 0.8 l na 1000 też byś się nie przejmował. Naturalnie, że bym się martwił, ale aż 1 litr to chyba przy 2.0 TDI. Korekcje to zupełnie inna sprawa. Duża odchyłka od normy nie zawsze świadczy o zużytym silniku. Tu może mieć duży wpływ brak min. temp. do zrobienia logów 80'C ( wadliwy termostat), złe paliwo, zapchany filtr paliwa. Ja np. mam na 100% ori przebieg 224tyś i auto serwisowane co rocznie, zalewane dobrym olejem ( nie bierze praktycznie oleju od wymiany do wymiany) a korekcje mam do d*py... dlaczego, ano bo mam lipne paliwo, ale o tym akurat wiem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się