Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zaciśnięte hamulce z tyłu


Luka3s

Rekomendowane odpowiedzi

to do ręki lewarek i jak sie to mówi u nas "dwa gnoteczki" i tył autka mamy podniesiony :D

tylko weź to rób tak żeby się dało w razie "w" auto do jakiegoś mechanika dostarczyć (i to nie uszczypliwość tylko dobra rada z mojej strony)

prowadnice z Tyłu jeśli są zapieczone to kup nowe bo to nie droga sprawa a co nowe to nowe :) i oczywiście wszystkie gumy bo to podstawa !!!

klocki tarcze łożyska masz... :naughty:

i tak na przyszłość .. dla mnie auto to tylko auto ale jak wiesz że cos pada to od razu się za to bierz bo tak były by tylko klocki,gumy i prowadnice

a tak masz i tarcze :(

powodzenia :good::hi:

Jasna sprawa staram się robić na bieżaco wszystko chyba że brak funduszu, bądź poprostu zapominam.. ale bez auta to jak bez ręki.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 16:23_________________________________________________Jaki jest +/- koszt tych prowadnic ?[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 16:27_________________________________________________Jak by nie było powymienia się więcej to będzie spokój i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allegro.pl i plus minus parę zł w sklepie ... zobaczmy .. to jakieś 70(obie strony) zł nie Twoje ale to cena allegro więc nie powiem Tobie dokładnie bo godzina późna i niemam jak się dowiedzieć :) ale no jeśli nawet Tyle .. to będzie z głowy . Wiem że wielu powie że wyczyścić i już, ale ja mówię jak sam bym zrobił i to tylko moje zdanie w temacie :) jeśli wolisz to wyczyść i też ponoć będzie .. powodzenia :hi:

a te słowa "bez auta jak bez ręki" :D hehe no fakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allegro.pl i plus minus parę zł w sklepie ... zobaczmy .. to jakieś 70(obie strony) zł nie Twoje ale to cena allegro więc nie powiem Tobie dokładnie bo godzina późna i niemam jak się dowiedzieć :) ale no jeśli nawet Tyle .. to będzie z głowy . Wiem że wielu powie że wyczyścić i już, ale ja mówię jak sam bym zrobił i to tylko moje zdanie w temacie :) jeśli wolisz to wyczyść i też ponoć będzie .. powodzenia :hi:

a te słowa "bez auta jak bez ręki" :D hehe no fakt

Ok, dziękuje.

Wiadomo że lepiej wymienić, w końcu to układ hamowania więc jak najbardziej powinien być sprawny. :hi:

Pozdrawiam[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 19:18_________________________________________________Dopiero teraz wziąłem się za ten problem ze względu na brak fundusza, wypadło mi kilka spraw

Dzisiaj rozebrałem tylnie koła dokładnie blokuje mi lewy hamulec.. tzn naciskając pedał hamulca lub ręczny nie widać żadnej reakcji na tylnych hamulcach czy tak powinno być?... [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 12:53_________________________________________________poprostu zaciski ani nie drgną... na lewym kole właśnie się coś zblokowało tylnym kole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz rozebrac zaciski i dokłdnie wyczyscic

masz zapieczone tłoczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbyś mi przybliżyć mniej więcej jakie będą potrzebne do tego narzędzia itp ? Wieczorem bym podjechał do kobiety do garażu to bym się zabrał za to[br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 12:58_________________________________________________i czy ewentualnię mogę coś tam zapowietrzyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego masz zapał i to się chwali, ale zaprowadź auto do kogoś kto się na tym zna. To chodzi o hamulce... życie Twoje i innych uczestników ruchu. Z Twoich wypowiedzi wynika, że nie za bardzo masz pomysł jak się tym zając, a same chęci to troszkę mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie będzię grało tylko proszę o małą instrukcję :kox: [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 13:30_________________________________________________nie wszyscy się odrazu na wszystkim znają :cool1: trzeba spróbować : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak oddalbym to mechanikowi, skoro nawet nie wiesz jakich narzedzi potrzebujesz.

mowie to na serio, bez zgryzliwosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu pytam bo nie wiem jakie mam zabrać.. Jadę nie do swojego garażu tylko do kobietki więc tam może mi czegoś zbraknąć stąd moje pytanie żebym zabrał wszystko co możliwe co by potem nie wracać. [br]Dopisany: 08 Styczeń 2011, 13:34_________________________________________________Dajcie spokój z tym mechanikiem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw kluczy płasko - oczkowych (rozmiar 10, 13 i chyba 15 albo 17), środek penetrujący np WD40, szczotka druciana, papier ścierny, młotek, palnik (do podgrzania zapieczonych jarzm), zestaw naprawczy tłoczka (na pewno osłonę gumową tłoczka rozerwiesz o ile już nie jest rozerwana), smar miedziany, przyrząd do wkręcenia tłoczka (ewentualnie klucz - żaba). Więcej rzeczy do głowy mi nie przychodzi, mam skrzynkę z kluczami i co mi akurat jest potrzebne to wyciągam.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wyciagniesz tloczek to bedziesz potrzebowal nowy oring bo starego nie zalecam zakladac.Bedzie wywalac plyn i darmowa robota.Takie rzeczy staraj sie robic w tygodniu ale nie w piatek bo na pewno trzeba zawsze cos dokupic.Samochod ustaw tak zeby mogl stac kilka dni na klocku bo nie wiadomo ile zejdzie z robota.Wyjmij tlok ,zdejmij oring,wyczysc wszystko,wyskrob rowek na oring,zaloz nowy.Oczywiscie po zlozeniu hamulcow musisz odpowietrzyc uklad.Zaczynasz od prawego tylnego kola,lewe tylne,prawe przednie,lewe przednie.Odkrecasz korek zbiorniczka plynu hamulcowego a nastepnie odkrecasz odpowiecznik i czekasz az plyn poleci.Jezeli nie poleci zakrec odpowietrznik i pompuj pedalem(do tego potrzebne sa dwie osoby).Kilka nacisniec,pedal w podloge i popuszczasz odpowietrznik.Robisz to tak dlugo ,az plyn wylatuje jakbys sikal :naughty:

Powodzenia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git oto mi chodziło.

Wielkie dzięki, wieczorem zabiore się za to i cykne pare fotek w między czasie jak poszło. Może uda się umieścić na przyszłość poradnik odnośnie czyszczenia o ile już taki nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebujesz:

11-przewód hamulcowy

13 i 15 - trzpien od prowadnicy

klucz do szlifierki lub żabke i coś co wcisnie tloczek jak nie bedzie sie chciał wkrecac

smar do tłoczków i prowadnic, druciak ostry skrobak, płyn hamulcowy, kpl uszczelnien najlepiej TRW

na te chwile i tak masz problem bo tloczek nie chodzi w zacisku i ciezko bedzie go ruszyc

najpierw zdejmij zacisk i zapal silnik nastepnie mocno naciskaj na hamulce

jak odkrecisz zacisk pamietaj aby zapezpieczyc przewód aby płyn nie uciekł

skaładanie zacisku bedzie Cie kosztowac sporo nerwów

ktos ostatnio "chwalil' sie na forum że składal zacisk 3 godziny (ja to robie w 3 minuty :polew: :polew: :polew:)

prawidłowe odpowietrzenie zacisku to tez nie lada wyzwanie :wink4: :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na recznym sie to nie zapiekło tylko na tłoczku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozbierze, bo nie ma szczypiec do pierscienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarcza zwykle szczypce segera odpowiednio zmodyfikowane. Ja przerobilem najdluzsze jakie byly w castoramie(10zł) i szlifierka spiłowałem zeby weszly jak najgłębiej. Szkoda naprawiac zacisk i nie zymienis wszystkich uszczelniaczy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak już robisz remont hebli to nie zapomnij wymienić całego płynu :hi:

Serwisówka zaleca taką wymianę co 2 lata :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...