mravel 40 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 dzisiaj uporałem się z silnikem V158. masakra dostęp. trzeba się wygiąć w chińskie szesnaście ale dałem rade aby dostać się do śróby 1 której normalnie nie widać odpinamy wtyczkę 3 odkręcamy śróby 2 i 4 przechylamy silniczek i mamy dostęp do 1. może komuś sie przyda kolego, czeka mnie zabawa z tym silownikiem. Koledzy zamiescili instrukcje jak dostac sie do silownikow po stronie prawej (schowek), a jak wyglada sprawa silownika po lewej, czy dostepu do v158? czy wystarczy sie dobrze "wygiac" czy trzeba cos wczesniej zdejmowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Musisz zdemontować półkę pod kierownicą, czyli cos takiego http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-polka-pod-kierownice-schowek-soul-i4897166928.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi6491 0 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 dzisiaj uporałem się z silnikem V158. masakra dostęp. trzeba się wygiąć w chińskie szesnaście ale dałem rade aby dostać się do śróby 1 której normalnie nie widać odpinamy wtyczkę 3 odkręcamy śróby 2 i 4 przechylamy silniczek i mamy dostęp do 1. może komuś sie przyda kolego, czeka mnie zabawa z tym silownikiem. Koledzy zamiescili instrukcje jak dostac sie do silownikow po stronie prawej (schowek), a jak wyglada sprawa silownika po lewej, czy dostepu do v158? czy wystarczy sie dobrze "wygiac" czy trzeba cos wczesniej zdejmowac? kolego trzeba zdjąć półkę i naprawdę dobrze się wyciąć. Głowa przy pedałach gazu i hamulca i rączki niemowlaka no prawie. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Koledzy , siliczek G220 i G113 gdzie sie znajduja ten 220 to chyba z lewej strony a ten 113 z prawej dobre kojarze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanio 0 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Witam. Ja ma u siebie nastepoujacy problem.... od jakiegos czasu nawiew bardzo słabo wieje, obojetnie w jakim trybie oprócz obiegu zamkniętego na którym wieje super. Sprawdzałem filtr kabinowy i jest spoko, nawet go wyjąłem i bez zmian, ukazały mi sie dwie klapy ktore sa cały czas zamknięte mimo ze ustawialem klimatronik w rozne tryby. Zrobiłem nastawy podstawowe i nic lepiej tylko litania błędów...a o to i one: VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 8E0 820 043 LComponent and/or Version: A4 Klimaautomat 1016Software Coding: 00000Work Shop Code: WSC 375163 Faults Found:01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220)09-00 - Adaptation Limit Surpassed01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221)30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)30-00 - Open or Short to B+ Prosze o pomoc bo nie wiem za co sie zabrac....Dodam że mam wrażenie że klima jednej strony grzeje MAX.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Witam. Ja ma u siebie nastepoujacy problem.... od jakiegos czasu nawiew bardzo słabo wieje, obojetnie w jakim trybie oprócz obiegu zamkniętego na którym wieje super. Sprawdzałem filtr kabinowy i jest spoko, nawet go wyjąłem i bez zmian, ukazały mi sie dwie klapy ktore sa cały czas zamknięte mimo ze ustawialem klimatronik w rozne tryby. Zrobiłem nastawy podstawowe i nic lepiej tylko litania błędów...a o to i one: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 820 043 L Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1016 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 37516 3 Faults Found: 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ Prosze o pomoc bo nie wiem za co sie zabrac....Dodam że mam wrażenie że klima jednej strony grzeje MAX.... 01841 - odnosi się do silniczka z czerwonym ramieniem V158 (po stronie kierowcy) 01842 - odnosi się do silniczka z fioletowym ramieniem V159 (za schowkiem pasażera) 00604 - odnosi się do silniczka od klapy rozmrażania V71 (za schowkiem pasażera) Jakby co to posiadam ww silniczki w ofercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanio 0 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Kolego a jaka cena jak by co ? Silniczki u mnie pracuja, wiec obstawiam potencjometry.. no ale aż 3 odrazu? No i czemu klapy pod filtrem powietrza nie otwieraja się ? Co zanczy Open or Short to B+ ? - zwarcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Raczej obwód otwarty, czyli brak napięcia 12v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Przeczyścić trzeba, po wyciągnięciu silniczka zobacz czy sama klapa lekko chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzimny 0 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Panowie mam taki błąd 00601 - potencjometr na silniku pozycjonowania dla centralnego klapy 09-00 - Adaptacja przekroczyła granicępowietrze niedmucha srodkiem jest tak jakby caly czas przykmniete....Jak dojsc do tego silniczka ?? Słychac ze cos tam pracuje ten silniczek.... moze cos trzymie ta klape... Moje pytanie brzmi... Jak najlepiej tam dojsc ?? Edytowane 7 Marca 2015 przez dzimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 przeczytaj ten temat to sie dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzimny 0 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 przeczytaj ten temat to sie dowiesz. No własnie nigdzie nie ma który to G112 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Fakt w pierwszym poscie są opisane nazwy silniczków a nie ma odpowiedników z błędów. Z tego co pamiętam silniczek G112 jest to silnik Biały v70 czyli od centralnej klapy. Jak bede miał troszkę chęci skocze do garażu i zobaczę w laptopie pełny opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzimny 0 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Fakt w pierwszym poscie są opisane nazwy silniczków a nie ma odpowiedników z błędów. Z tego co pamiętam silniczek G112 jest to silnik Biały v70 czyli od centralnej klapy. Jak bede miał troszkę chęci skocze do garażu i zobaczę w laptopie pełny opis. Aha czyli bede musial wyciagnac konsole srodkowa(radio etc.) zeby do niego sie jakos dostac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Czyli dalej twoje lenistwo bierze górę........ silniczki są za schowkiem + pod kierownicą. Przeczytaj pierwszy post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Piszę do Was z problemem. Czasami pojawiał mi się błąd w klimatyzacji: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Oprócz tego po wyłączeniu zapłonu słychać było dziwne odgłosy. Zdemontowałem schowek, zlokalizowałem silniczek V71 i wymieniłem (u mnie był 8E1820511E, ale kupiłem z B7 8E1820511F - jasnoniebieski, więc chyba ok?). Kłopot polega na tym, że w/w błąd teraz mam cały czas, a nowy silniczek pracuje, po wyłączeniu zapłonu, jak stara szafa - skrzypi itp... Mam jakieś nastawy/adaptacje przeprowadzić, czy on jest uszkodzony i szukać inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 W pierwszym poscie masz procedure nastawow. Usun blad i zrob je. Wysłane z G2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Zrobiłem - błąd rzeczywiście chyba zniknął (jutro potwierdzę), ale nadal skrzypi - da się coś z tym zrobić? Czy samo ustanie? Edytowane 8 Marca 2015 przez nitroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Trudno powiedziec. Ale pewnie to skrzypienie wychodzi nie z silniczka tylko klapki ktora silnicek steruje. Wysłane z G2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Na starym silniczku tego nie było, dlatego pytam Będę obserwował, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się