tomi790 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 chciałem sam zdemontować lampy żeby zobaczyć co jest grane, ale skoro 4 dni temu odebrałem samochód to nie będę sam grzebał tylko pojadę do nich niech poprawią - łaski nie robią jak schrzanili, a po drugie przez spryski nie wyjmę lampy A jak w koncu wyszla Ci ta szkoda ? tak wyszła, że wstawiłem do ASO na bezgotówkową bo za to co zaproponowali to bym tylko zderzak kupił i pomalował i nic więcej porażka, do wyciągania kasy są pierwsi a do wypłaty już niekoniecznie a po naprawię już myślałem że wszystko ok a tu znowu niespodzianka ze spryskami
serfin Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Kurcze szkoda ze ja mam daleko do ASO jakies 150km, jakby doszlo do kolizji -odpukac- to nie wiem jakbym auto tam odstawil, chyba tylko na wlasny koszt co? Bo tez wolalbym aby mi audice bezgotowkowo w aso poskladali, mam dolozonego zewnetrznego kompletnego sline a czesci te kosztuja.
tomi790 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Kurcze szkoda ze ja mam daleko do ASO jakies 150km, jakby doszlo do kolizji -odpukac- to nie wiem jakbym auto tam odstawil, chyba tylko na wlasny koszt co? Bo tez wolalbym aby mi audice bezgotowkowo w aso poskladali, mam dolozonego zewnetrznego kompletnego sline a czesci te kosztuja. wykup polisę z holowaniem bez ograniczeń i samochód zastępczy na czas naprawy a co do sprysków to zrobione - podobno do wymiany był krótki wężyk pomiędzy zbiorniczkami
niestandardowy Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Panowie, czy po podpieciusilniczka spryskow trzeba cos kodowac w sterownikach? albo robic jakies adaptacje?
sgx Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 W b6 napewno nie - przynajmniej ja nie robiłem jak zakładałem warunek żeby działało to przełącznik na lampy włączone i ponad minimum płynu w zbiorniku - u mnie ruszyło od strzała
Artur82 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Panowie wymieniał ktoś prawy sprysk bez demontażu zderzaka?? jak tak to ciężko było ??
rafal1985 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Mam pytanie. Posiadam oryginalną instalację i problem polega na tym że w jednym ze spryskiwaczy brakuje takiej zaślepki od góry i cały płyn ucieka przez ten otwór, zamiast przez dyszę . Jest wogóle takie coś do kupienia ?? czy trzeba cały spryskiwacz ??
miedzikos Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Trzeba kupić cały spryskiwacz, bo raczej nie za zestawu naprawczego
biggman Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Panowie wymieniał ktoś prawy sprysk bez demontażu zderzaka?? jak tak to ciężko było ?? No właśnie może ktoś wymieniał spryski bez demontażu zderzaka, bo też mnie to czeka? ---------- Post dopisany 24-11-2013 at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-11-2013 at 12:36 ---------- Jestem już po wymianie sprysków. Bez problemu da się je wymienić bez zdejmowania zderzaka. Należy tylko zdemontować lampy i jest dość miejsca na odkręcenie śrub. Dodam że łatwiej idzie prawa strona bo tam jest dużo luźniej
Artur82 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Panowie wymieniał ktoś prawy sprysk bez demontażu zderzaka?? jak tak to ciężko było ?? No właśnie może ktoś wymieniał spryski bez demontażu zderzaka, bo też mnie to czeka? ---------- Post dopisany 24-11-2013 at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-11-2013 at 12:36 ---------- Jestem już po wymianie sprysków. Bez problemu da się je wymienić bez zdejmowania zderzaka. Należy tylko zdemontować lampy i jest dość miejsca na odkręcenie śrub. Dodam że łatwiej idzie prawa strona bo tam jest dużo luźniej o i to jest fajne info ---------- Post dopisany 26-11-2013 at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2013 at 11:13 ---------- kurcze ja sie nameczylem z prawa to o lewej moge zapomniec pewnie
biggman Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Artur dasz radę, jak coś wymienię Ci z czym miałeś problem, ze śrubami? Problem może się pojawić jak ktoś ma spryski na nie ori wężu i nie ma ori złączek tylko zaciski. U mnie był ori wąż i poszło gładko
Artur82 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Artur dasz radę, jak coś wymienię Ci z czym miałeś problem, ze śrubami?Problem może się pojawić jak ktoś ma spryski na nie ori wężu i nie ma ori złączek tylko zaciski. U mnie był ori wąż i poszło gładko tak problem jest ze srubami pomimo klucxa który poleciłeś a najgorsze jest to ze i ten wymieniony i ten z lewej jedna cieknie powiedz jakei kupiłeś do siebie i dlaczego wymieniałeś?? no i zastanawiuam sie dlaczego one cikną skoro nie ma w nich ciśnienia
biggman Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 w wątku Divisionu odpisałem, ale napiszę jeszcze tutaj dla potomnych Rączki 12 latka jak najbardziej przydatne aby odkręcić te śrubki, ale nie ma tragedii. W porównaniu z odkręceniem silniczka klap klimatronika kierowcy to jest mega dużo miejsca Prawa strona idzie łatwiej, lewa strona po zdjęciu lampy wygląda tak: Kupiłem komplet zamienników z allegro, miałem już dość zabawy z używkami, okazywały się cieknące, bądź miały inne uszkodzenia (nie ma się co dziwić, najnowsze są z 2004 roku). Nowy sprysk w ASO to koszt około 340zł, zamiennik 149zł. Jakość zamiennika pozytywnie mnie zaskoczyła, wszystko wygląda bardzo solidnie, w ogóle sprysk wygląda jak ori, ma nawet nabite numery Audi Moje kupione używki ciekły przy złączkach, oring na pewno był już do wymiany (do kupienia). Oprócz tego strasznie ciekły ze środka jak się zaczynały unosić do góry i tutaj nie mam pojęcia jak to rozebrać i co wymienić. Do tego wypadły mi 2 kulki (dysze) i tutaj już ciężko byłoby to naprawić... Małe ciśnienie jest w tym wężu cały czas, płyn jest po prostu wyżej i grawitacja robi swoje.
tomekhxc Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 pytanie z innej beczki powiedzcie gdzie sie zaopatrujecie w piny ? chce kupic do mce do tej wtyki i do wtyki od pompki spryskiwaczy teraz tak w aso zestaw dwoch pinow licza sobie prawie 19 zeta tylko ze no sa juz zaprasowane i jest tak kawalek kabelka mi chodzi o same piny ? ktos wie ? ma jakies zrodlo czy zostaje tylko aso
Marcino87 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 pytanie z innej beczki powiedzcie gdzie sie zaopatrujecie w piny ? chce kupic do mce do tej wtyki i do wtyki od pompki spryskiwaczy teraz tak w aso zestaw dwoch pinow licza sobie prawie 19 zeta tylko ze no sa juz zaprasowane i jest tak kawalek kabelka mi chodzi o same piny ? ktos wie ? ma jakies zrodlo czy zostaje tylko aso pisz mi na PW co chcesz
Artur82 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 w wątku Divisionu odpisałem, ale napiszę jeszcze tutaj dla potomnych Rączki 12 latka jak najbardziej przydatne aby odkręcić te śrubki, ale nie ma tragedii. W porównaniu z odkręceniem silniczka klap klimatronika kierowcy to jest mega dużo miejsca Prawa strona idzie łatwiej, lewa strona po zdjęciu lampy wygląda tak: http://imageshack.us/a/img571/9825/zwdr.jpg Kupiłem komplet zamienników z allegro, miałem już dość zabawy z używkami, okazywały się cieknące, bądź miały inne uszkodzenia (nie ma się co dziwić, najnowsze są z 2004 roku). Nowy sprysk w ASO to koszt około 340zł, zamiennik 149zł. Jakość zamiennika pozytywnie mnie zaskoczyła, wszystko wygląda bardzo solidnie, w ogóle sprysk wygląda jak ori, ma nawet nabite numery Audi Moje kupione używki ciekły przy złączkach, oring na pewno był już do wymiany (do kupienia). Oprócz tego strasznie ciekły ze środka jak się zaczynały unosić do góry i tutaj nie mam pojęcia jak to rozebrać i co wymienić. Do tego wypadły mi 2 kulki (dysze) i tutaj już ciężko byłoby to naprawić... Małe ciśnienie jest w tym wężu cały czas, płyn jest po prostu wyżej i grawitacja robi swoje. no ja dzis wyjalem ponownie lampe i nie zostało mi nic tyko wymianiac oba od nowa. niby jest sucho ale spryski gdzies w połowie są jednak mokre k...wa tylko skąd wziąć te ręce 12-latka
kris-krzysztof Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Chyba do kostki (pompki) ida takie jak do kostki ISO (20gr szt) .
Christiano Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 w wątku Divisionu odpisałem, ale napiszę jeszcze tutaj dla potomnych Rączki 12 latka jak najbardziej przydatne aby odkręcić te śrubki, ale nie ma tragedii. W porównaniu z odkręceniem silniczka klap klimatronika kierowcy to jest mega dużo miejsca Prawa strona idzie łatwiej, lewa strona po zdjęciu lampy wygląda tak: http://imageshack.us/a/img571/9825/zwdr.jpg Kupiłem komplet zamienników z allegro, miałem już dość zabawy z używkami, okazywały się cieknące, bądź miały inne uszkodzenia (nie ma się co dziwić, najnowsze są z 2004 roku). Nowy sprysk w ASO to koszt około 340zł, zamiennik 149zł. Jakość zamiennika pozytywnie mnie zaskoczyła, wszystko wygląda bardzo solidnie, w ogóle sprysk wygląda jak ori, ma nawet nabite numery Audi Moje kupione używki ciekły przy złączkach, oring na pewno był już do wymiany (do kupienia). Oprócz tego strasznie ciekły ze środka jak się zaczynały unosić do góry i tutaj nie mam pojęcia jak to rozebrać i co wymienić. Do tego wypadły mi 2 kulki (dysze) i tutaj już ciężko byłoby to naprawić... Małe ciśnienie jest w tym wężu cały czas, płyn jest po prostu wyżej i grawitacja robi swoje. Do tych zamienników potrzebne są jeszcze ramki prowadzące, prawda? Skoro same spryski są w porządku to zaślepki pewnie też bd jak ori?
biggman Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Tak ramki są potrzebne. Co do zaślepek nie mam pojęcia, w sumie to pierwsze zamienniki jakie kupiłem, tak wszystko staram się ori. Ori zaślepki w aso coś okolo 35zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się