Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż układu spryskiwaczy reflektorów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
albo sprawddz czy ktos nie odłaczył węża zasilającego pod lmpą tak jak to było u mnie (oczywiście zaśpelpiony)

Hej! A jak to sprawdzić, tzn. Czy mam do tego dostęp bez ściagania zderzaka czy jest jakaś duż rzeźba z tym? Dzieki za info :wink:

Opublikowano

albo zdejmujac lampe lub nadkole bedziesz widzial

Opublikowano

Czym sie rozni prawy od lewego sprysk?

Opublikowano

Wedlug mnie niczym. Moze fabrycznie ma inaczej dysze ustawione. Ale jak wiadomo mozna je wyregulowac. Rozroznic trzeba tylko mocowania do zderzaka na prawe i lewe

Opublikowano

Inaczej sa mocowane w zderzak spryskiwacze, tak... po przekatnej

wyslane z niestandardowego s4 active

Opublikowano

Witam

Muszę wymienić spryskiwacze ksenonów,

odpinam aku

odkręcam osłone filtra

demontuje lampy

robie co trzeba ze spryskami

montuje lampy

i tu moje pytanie czy muszę je w jakiś sposób ustawiać na nowo? oprócz zwykłego i równego przykręcenia, zachowania szczelin itp ?

Opublikowano

nie...odkrecasz stare i montujesz nowe i tyle:wink:

Opublikowano

a lampy trzeba ustawiać na nowo?oprócz dopasowania i skręcenia

Opublikowano

Pociągne temat dalej

Kupiłem zamienniki na allegro, mechanik wymienił, 2 tyg spokoju i po dwóch tyg plama płynu pod zderzakiem(przez ostatnie 3 dni nie używałem sprysków reflektorów) jade do mechanika sprawdza i mówi że cieknie jak się wysuną i to z tego sobie sączy i dlatego był wyciek pod zderzakiem

i tu moje pytanie:

Czy faktycznie wszyscy macie tak te obudowy szczelne że jak się sprysk wysunie to nie macie żadnego wycieku z tej głowicy co trzpień z dyszą się łączy? u mnie delikatnie wypływa, dla mnie to trochę nie pojęte bo przecież tam jest to połączenie plastik o plastik jeszcze z luzem aby swobodnie się wysuwało

Opublikowano
Witam

Muszę wymienić spryskiwacze ksenonów,

odpinam aku

odkręcam osłone filtra

demontuje lampy

robie co trzeba ze spryskami

montuje lampy

i tu moje pytanie czy muszę je w jakiś sposób ustawiać na nowo? oprócz zwykłego i równego przykręcenia, zachowania szczelin itp ?

jakby źle były ustawione spryski, jest możliwość regulacji na tych okrągłych dyszach z których leci płyn

Opublikowano

Mam pytanko Panowie. Może będzie głupie, ale nie daje mi spokoju :). Chodzi mi o jazdę przy większych prędkościach. Czy powiedzmy przy 150 km/h pęd powietrza nie wyrwie tych zaślepek jak się wysuną ??. Czy jest może jakaś blokada do pewnej prędkości ??.

Opublikowano

Ciągne temat dalej, czemu od dwóch dni znowu nic nie kapie? pod autem sucho, a może pompka jest walnięta i podaje cały czas bardzo małe ciśnienie

i jak już wąż nie wytrzymuje po kilku dniach to wyciśnie płyn gdzies? możliwe to?

Opublikowano
Mam pytanko Panowie. Może będzie głupie, ale nie daje mi spokoju :). Chodzi mi o jazdę przy większych prędkościach. Czy powiedzmy przy 150 km/h pęd powietrza nie wyrwie tych zaślepek jak się wysuną ??. Czy jest może jakaś blokada do pewnej prędkości ??.

Nic się nie stanie :wink:

150 to nie jest duża prędkość :decayed:

Opublikowano
widze ze tez jestes w trakcie rezania :) w b7 masz zbiorniczek juz przystosowany, wyciagasz pompke i wkladasz z uszczelka dodatkowa pompke do spryskiwaczy lamp. a spryskiwacze powinny byc te same, ale nie jestem pewiem, niech ktos z etka sie wypowie.

Nic za darmo. Audi takie hojne nie jest za wszystko trzeba zapłacić. Zbiorniczek i owszem jest przystosowany ale otwór trzeba wywiercić. Uszczelka ma o20 średnicy zewnętrznej.

Czy ktoś może podać numer kostki tak aby zrobić na ori i wpiąć się z kablem w słupku a nie w MCE?

---------- Post dopisany 28-02-2014 at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany 25-02-2014 at 22:41 ----------

Założyłem już wszystko i ostatni krok to ustalić do której kostki w słupku z MCE wchodzi ten słynny przewód czerwono-biały. Na forum ktoś opisał ze jest to osobna mała kostka ale u mnie jej nie ma.

u1363-attachments598d1393591166t-img_0954.jpg

Kabel z MCE oczywiście wychodzi i wchodzi do zielonej kostki.

u1363-attachments600d1393591257t-img_0956.jpg

Z drugiej strony brak kabla sugerowałby ze to może być właśnie to.

u1363-attachments599d1393591222t-img_0957.jpg

I ostatnie pytanie: Jaki rodzaj pinu wchodzi do tej kostki?

Opublikowano

Ja mam inny problem, spryski mam ori, ale jak kupiłem auto to nie hulały, z manetki wysuwają się, lecz nie psikaja - myślałem ze zatkane dysze lub coś. Wymieniłem wszystkie węże i opaski wiec nic nie ma prawa wyciekać, dysze poczyszczone lecz dalej nie hula. Jak podpinam pompkę na krótko zasuwają jak głupie. Wąż nie jest zagięty lub coś podobnego. Co może być przyczyną uwalony MCE czy manetka...? Jest tam pod drodze jakiś przekaznik?

Opublikowano

A sprawdzales na wlaczonych swiatlach kolego??

Opublikowano
A sprawdzales na wlaczonych swiatlach kolego??

Tak tak, pisałem że z manetki się wysuwają, ale nie psikają. Reszta jak wyżej.

Opublikowano

Jak sie wysuwaja to znaczy ze cisnienie jest i silniczek tez pracuje.a moze dysze zapchane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...